کد خبر 1277184
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
عضو پیشین شاباک: آینده اسرائیل، تاریک است

پسر اولین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی تصریح کرد، رژیم اسرائیل مشکل موجودیتی دارد و آینده آن تاریک است.

به گزارش مشرق، «یعقوب شارِت» پسر «موشه شارت» اولین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت، رژیم اسرائیل با گناه متولد شد و آینده آن تاریک است.

شارت که پیش‌تر در سازمان جاسوسی «شاباک» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) خدمت می‌کرده، در گفت‌وگو با روزنامه «هاآرتص» گفت، ضدِ صهیونیست‌ شده و «یهودی‌ها» را به ترک فلسطین اشغالی تشویق می‌کند.

وی ضمن تأکید بر اینکه «اسرائیل مشکل موجودیتی دارد» افزود: در زمانی که صهیونیسم از یهودیان برای مهاجرت به فلسطین اشغالی به منظور ایجاد وطنی واحد برای ملت یهود دعوت کرد، نزاع آغاز شد.

شارت در انتقاد از صهیونیسم گفت، این دعوت بدان معناست که به مکانی بروید که افرادی کاملا متفاوت با دین متفاوت بروید... کجای دنیا دیده‌اید که اکثریت تسلیم حمله خارجی شوند؟ «تبدیل اکثریت عرب به اقلیت و اقلیت یهود به اکثریت اقدامی غیراخلاقی است».

اخیرا «زاهاو گیلون» رهبر سابق حزب مرتس اعلام کرد، رویکرد عربده‌کشی که ارتش و ساختارهای امنیتی و نظامی رژیم اسرائیل در پیش گرفته‌اند چیزی جز اقدامات مافیایی نیست، امری که این رژیم را در مسیر قهقرا قرار داده است.

البته تنها این مقام صهیونیستی نیست که به نابودی و فروپاشی اسرائیل اعتراف کرده است. بسیاری از رسانه‌ها و مقامات صهیونیستی نیز به‌صورت مستقیم به نابودی و فروپاشی این رژیم اعتراف کرده‌اند. در ادامه به برخی از این اعترافات و دلایل فروپاشی اسرائیل خواهیم پرداخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس