کد خبر 1217797
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
تظاهرات شبانه در تل‌آویو برای خاتمه نبرد با فلسطین - کراپ‌شده

شماری از ساکنان تل آویو با برپایی تظاهراتی خاتمه نبرد با نیروی فلسطینی را خواستار شدند.

به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیست شنبه شب از تظاهرات ضد جنگ در تل آویو خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، ده‌ها اسرائیلی در شهر تل آویو با برپایی تظاهراتی خواستار آتش بس با حماس شدند. تظاهرات‌کنندگان تابلوهای «نبرد را متوقف کنید» را حمل کردند.

یک گروه ضد صهیونیسم در قدس اشغالی نیز چهارشنبه گذشته علیه این رژیم تظاهرات کرد.  شماری از اعضای گروه «ناتورای کارتا» در حمایت از حماس و جهاد اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه تظاهراتی برپا کرده‌اند. ناتورای کارتا نام یک اقلیت یهودی ارتودوکس حریدی ضد صهیونیسم است که در سال ۱۹۳۵ میلادی تشکیل یافت.

از این گروه با نام سازمان اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم هم یاد می شود. این گروه خواستار نابودی حکومت رژیم اسرائیل است. از نگاه هزاران یهودی ارتودکسی که عضو این گروه هستند صهیونیسم سمی است که «یهودیان واقعی» را تهدید می‌کند.

تظاهرات شبانه در تل‌آویو برای خاتمه نبرد با فلسطین

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه (۲۰ اردیبهشت) و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد. سازمان دفاع مدنی در غزه  امروز اعلام کرد که از آغاز بمباران‌های اسرائیل، ۱۴۹ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.

گروه مقاومت «کتائب عزالدین القسام» فلسطین روز شنبه از شلیک ده‌ها موشک به سوی تل‌آویو و اشدود در پاسخ به قتل‌عام صبح امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه «الشاطئ» غزه خبر داد و سخنگوی این گروه از آمادگی برای ۶ ماه موشک‌باران مستمر تل‌آویو خبر داد.

در عملیات مقاومت که در انتقام از خون این شهدا صورت گرفت، علاوه بر تل‌آویو، فرودگاه «بن گوریون» و شهرها «رمت گن»، «ریشون لتسیون» و «گفعات شموئیل» نیز هدف قرار گرفتند. رسانه‌های صهیونیستی نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در تمامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه خبر دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 0
    صهیونیزم دست ازفسادوجنایت بردارندکه سپاه محمد(ص)وانسان دوستان نزدیک شده اند.
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    بالاخره معلوم نشد که این ها اسرائیلی هستند یا نه. اگه میشه کامل تر توضیح بدهید. ممنون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس