کد خبر 1277304
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
حال و هوای محل تدفین علامه حسن‌زاده آملی در روستای ایرا +فیلم

روستای ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل حال و هوای خاصی دارد و همه در حال تلاش برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین علامه حسن‌زاده آملی هستند.

به گزارش مشرق، روستای ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل حال و هوای خاصی دارد و همه در حال تلاش برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین علامه حسن‌زاده آملی هستند.

بر اساس مشاهدات، ورودی روستای ایرا بخش لاریجان از شامگاه روز یکشنبه به روی غیربومیان بسته شد و عوامل اجرایی در حال مهیا کردن مقدمات برگزاری مراسم تدفین حضرت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی هستند.

حال و هوای محل تدفین علامه حسن‌زاده آملی در روستای ایرا +فیلم

همزمان با شب اربعین حسینی عوامل برگزاری مراسم تدفین در حال مهیا کردن خانه ابدی حضرت علامه حسن‌زاده آملی و عده‌ای نیز در بیرون در حال قرائت زیارت عاشورا هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شامگاه امروز یکشنبه با حضور در کنار پیکر آیت‌الله حسن‌زاده آملی، ضمن قرائت نماز و فاتحه با آن عالم ربّانی و سالک توحیدی وداع کردند.

مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده آملی صبح روز دوشنبه پنجم مهرماه در شهر آمل برگزار و سپس در روستای ایرا بخش لاریجان به خاک سپرده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    8 2
    روحشان شاد و با آقا امام حسین محشور بشوند، یا حسین
  • محمدایوب IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    4 4
    تفاوت انسانها از فرش تا عرش است این عالم ربانی که دوست ودشمن به ارادت دارند وعالمان بر او غبطه میخورند. چه بی ریا در روستای محل تولدش آرام میگیرد. اما فردی دیگر که از تمامی مواهب واموال مردم بهره برده وفرزندان او خود را صاحب کشور میدانند. وبا دوزار سواد آیت الله میخوانندش پدر حال عشق و حال در استخر فرح قبض روح میشود. ودر کنار بزرگترین مرد عالم که طی 1400سال وجود نداشته به لطف ابرمرد عالم وجود رهبری به خاک سپرده میشود باز کلاهبرداران ورانت خواران وخانواده. دزد وبهایی طلبکار ملت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس