حذف قانون تفاضل گل از فصل آینده/ نتیجه بازی رو در رو تعیین‌کننده جایگاه تیم‌ها

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد از فصل آینده قانون تفاضل گل در مسابقات داخلی حذف و نتیجه بازی‌های رو در رو تعیین‌کننده جایگاه تیم‌ها خواهد بود.

به گزارش مشرق، با اعلام حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، از فصل آینده مسابقات لیگ‌های فوتبال در رده‌های مختلف کشور، قانون تفاضل گل در تعیین جایگاه تیم‌ها حذف  و نتیجه دیدارهای رو در رو در لیگ‌های مختلف تعیین خواهد بود.

کامرانی‌فر با اعلام این خبر گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کردند تا از این پس تفاضل گل در بحث جایگاه تیم‌ها در لیگ‌های مختلف تأثیرگذار نباشد و از فصل آینده نتیجه بازی رو در رو اعمال خواهد شد. 

وی ادامه داد: این باعث می‌شود تا یکسری اتفاقات در بازی‌های مختلف رخ ندهد و گل‌های زیاد دیگر تأثیری در جایگاه تیم‌ها نداشته باشد. این قانون در تمام لیگ‌ها اعمال خواهد شد و تنها مختص لیگ برتر نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تفاضل گل یک معیار مهم و‌نشانگر قدرت تیمی و هماهنگی بخشها در بک فصل است آنوقت یک دیدار باید تعیین کننده لیگ بتشد؟ روح ایگ یعنی توانمندی مستمر و نه مقطعی یک تیم فرض کنید یک‌تیم با تفاوت تفاضل شونزده گل با تیمی ضعیف تر دیدار داشته دو تا ملی پوش سه تا مصدوم دو‌تا محروم ببازه این کجاش عاقلانه‌ است!؟ این نقطعی نگری است تبانی در فوتبال نیازمند مدبریت است و نه فقط در تفاضل در امتیاز و .. گاه رشوه به یک مثلا دروازه بان پیش میاید این تصمیم تابخردانه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس