ناظم‌الشریعه: شایستگی صعود داشتیم/ ۳ سال است بازی سنگینی نداشته‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتسال پس از حذف از جام‌جهانی گفت که شرایط تیم ملی فوتسال پیش از این مسابقات خوب نبود.

به گزارش مشرق، محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم فوتسال پس از شکست برابر قزاقستان و حذف از جام جهانی اظهار کرد: هیچ تیمی راحت به جام جهانی نمی‌آید. بازیکنان ما خوب و زیبا بازی کردند و شایستگی صعود داشتند اما نیمه دوم ورق برگشت و خطاهایی که داور به سود ما نمی‌گرفت و همان توپ‌ها به سود حریف گل می‌شد.

وی ادامه داد: تیم حریف از چند بازیکن برزیلی و دو ملیتی استفاده کرده بود و مداوم از سیستم پاور پلی استفاده می‌کردند. در خط دفاع مشکل داشتیم اما هر بازی مشکل خود را دارد. فوتسال ما، در فاز هجومی قوی‌تر است. در دیدار با ازبسکتان هم گل‌های زیادی با تاکتیک‌های متنوعی زدیم. این نوع پرس در دیدار قزاقستان کار سختی است و مدت کوتاهی می‌شود از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

ترسی که کار دست تیم ملی فوتسال داد/ اعتراف ناظم‌الشریعه به یک واقعیت تلخ
 

حذف ایران از جام جهانی فوتسال/ بازی برده را به قزاقستان باختیم! +فیلم

ناظم‌الشریعه اضافه کرد: امشب و دیشب روسیه و اسپانیا هم در ابن مرحله حذف شدند. در این ۲ سال کاری برای تیم ملی صورت نگرفته بود و تنها یک اردو و بازی دوستانه با بلاروس صورت گرفت که آن هم مربوط به فدراسیون جدید بود. میانگین سنی تیم بالا است اما بازیکنان ما از دل لیگ می‌آیند و پتانسیل ما فعلا همین است. فوتسال بازی صحنه‌ها و لحظه‌ها است؛ ما می‌توانستیم قزاقستان را شکست دهیم اما در شرایط سخت قافیه را باختیم. ما در ۳ سال گذشته هیچ بازی سنگینی انجام ندادیم و طبیعی است که گاهی اوقات کم بیاوریم. باید در تیم‌های باشگاهی و در سطح پایه‌ای کار کنیم. این تیم، نسل طلایی فوتسال ایران است و از ۲۰۱۵ هر جامی را کسب کردند اما نیاز به پشتوانه‌سازی داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: اولادقباد تاکنون پدیده جام جهانی بوده و فیفا خیلی از این بازیکن تعریف کرده اما قبول دارم باید روی فوتسال پایه حتما کار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 235
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • پیروزه IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    45 4
    بله دیدم چقدر بازیش دادی!
    • US ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      4 2
      این مربی برای مراحل اولیه خوب بود ولی در این مرحله مربی ضعیفی است و تاکتیک مناسبی را اتخاذ نکرد
    • MD ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      6 0
      اگه قزاقها بدشانس نبودن بااختلاف ۱۰ گل ایران راشکست میدادنند چندبازی که دیدیم ازتیم ملی بدون تاکتیک بود وباوجود قرعه عالی تااینجاامد وراحت میتونست جزو ۴تیم باشه
    • داریوش از اهواز IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      1 0
      واقعا این مربی در حد تیم ایران نبود ... حتی در بازی با ازبکستان هم حق ما برد نبود ... ضعف خود را با حمله به داور بازی پنهان نکن
  • حسن IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    34 54
    تیم ما بسیار خوب بازی کرد شاید کم شانسی عامل حذف تیم شد بایستی از این مربی واین تیم حمایت کرد
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      19 3
      بازی ۲ بر صفر را با ۳ به ۲ تحویل بدهی فقط یک فاجعه است.
    • فوتبال دوست IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      13 2
      حماقت هم اندازه داره، اخه برادر من تیم ما اصلا تاکتیک نداشت، هرچی گل زدیم روی نبوغ فردی بازیکنان بود
    • مهدی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      15 3
      ناظم الشریعه دیگه باید بره وحید شمسایی بیاد تا تیم ملی بهتر کار کنه و موفق بشه
    • رضا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      2 0
      فامیل سرمربی هستی۶سال بس است
  • فرزاد IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    41 3
    نه نه نه .... آقای ناظم الشریعه ... با احترام .... ما یک تیم عالی می خواهیم هم در دفاع هم در حمله ... اینطوری هیچ وقت ممکن نیست قهرمان جهان بشیم
    • کامران IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      20 9
      ازکجابرات بیاره؛میگه دوسال بازی تدارکاتی نداشتند؛تیم هروقت تحت فشاربوده؛کم آورده؛چون روش نتونستن کارکنند!!!بااین اوصاف دم بچه ها گرم؛مابایدببینیم چی برای تیم انجام دادند؛بعدبیاییمانتقادکنیم.منطق چیزی خوبی هستش؛چون قضاوت بیجاراازآدم میگیره.
  • شاهین IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    7 9
    ماشالا به غرتتون
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    39 3
    اقای سر مربری تیم شما اصلا دفاع تیمی بلد نبود . فقط دفاع نفراتی میکرد که نتیجه ان بهم ریختگی مشخص بود . جلوی همه تیم هایی که بازی کردیم کاملا مشخص بود که یک تیم محلی داریم از نوع سیستم علی اصغری !!!جلوی ازبکستان هم 4 تا جلو بودیم نهایتا با شانس با یک اختلاف برنده شدیم . تیمی که نتواند 4 گل را نگهدارد اونوقت سرمربی میاد حرف میزند ؟
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      2 0
      دقیقا تا اینجا هم اومدیم شانس آوردیم هم ازبکستان هم قزاقستان از ما بهتر بودن حتی جلوی قزاقستان اگه شانس نمیاوردیم گلهای بیشتری میخوردیم
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    32 2
    مبارکه هر کی بیشتر زحمت بکشه نتیجه میگیره قزاقها با انگیزه تر از ما عمل کردند
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      11 2
      خود سرمربی مقصر اصلی هست جواب منطقی نبود آقای ناظم الشریعه
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    14 2
    دیگه بهانه نیار باید پذیرفت که خوب نبودیم و هر کسی در جایگاه خود مسئولیتی بابت این شکست دارد
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    11 0
    لا اقل پیش از رفتن این حرف ها رو می زدی. اگر صعود میکردین باز هم این حرف ها را می گفتین؟ نه مسلما نمیزدین!
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    16 1
    حرف مفت نزن تیمی که یم نیمه تمام دفاع کنه 3 گل که هیچ 20 گلم هم می خوره .بی سواد
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    15 0
    یه پسر دایی دارم که زمانی همکلاس بودیم.هر وقت نمره تک میگرفت به پدرش می گفت:جمشید و احمد حتی کمتر از من گرفته اند!!!آقای ناظم الشریعه،والا ما از این تیم تاکتیکی ندیدیم.مربی نداشت سنگین تر بود.توجیه نکن لطفا
  • N.A IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    13 1
    مهمترین مشکل فوتسال در مقابل قزاقستان عدم اتخاذ و تشخیص و ضعف مربی بود
  • نیما RO ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    7 1
    با برنامه ریزی های خیلی دقیق و بهتر، تیم ملی فوتسال ایران به جایگاهی بین 3 تیم اول دنیا پیدا خواهد کرد.هر چند باید باشگاهی و ملی هر دو عالی شوند
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    11 0
    خوب شما که این همه مشکلات رو می دونستی پس چرا مسئولیت تیم رو قبول کردی ، چطور موقع انتسابات سر و دست می شکنید ، موقع باخت و حساب پس دادن زمین و زمان رو به هم می دوزید که آی امکانات نبود و از این حرفها ! این تیم ضعفش مشخص بود ، تیم آمریکا که بدترین تیم جام بود تونست 2 گل به ما بزنه ، ازبکستان از یک محل 3 تا گل به ما زد. اینهار و عمه من باید اصلاح می کرد!!!!!!!
  • احمد IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    5 0
    ضمن عرض ادب و احترام خدمت کلیه اعضاء محترم تیم ملی فوتسال ب نظر میرسه در کادر مدیریت تغییراتی صورت پذیرد بهتره استعداد فوتسال ما نیازمند مربیان درجه یک دنیاست و مربیان بومی هم ازین بستر استفاده کنند چون بعضی وقتها سطح تیم از مربی بالاتره
  • افشین IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 0
    نیمه اول عالی بودیم ولی نیمه دوم همش تو لاک دفاعی بودیم از ترس ما 5نفره با 5بازیکن نمیتونستیم کاری کنیم اونا با بازی دروازبان چقدر عالی بازی می‌کردن مربی نباید ترسو باشه ولی به هرحال دمشون گرم
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 2
    سکوت کن
  • تاج کبیر IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    8 1
    تیمی که بخواد با کلک بره قهرمان جام جهانی در سطح دنیا بشه هیچوقت اتفاق نمی‌افته اگه دوم بشم به این حريف میخورم اینو ببرم با چی تیمی بازی داریم این ذهنیت کاملا غلطه مثلا آرژانتین اونا میتونستن از ایران گل بخورن دوم بشن راه راحت تری داشته باشن ولی مث مرد اومدن بازی کردن دوتا هم زدن رفتن مرحله بعد و دیدین تا یک چهارم نهایی رفتن وبا برزیل بازی دارن
    • محمدم IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      0 0
      دوست عزیز که قشنگ معلوم زیاد از فوتبال سر در نمیاری و بیشتر از حرف و خبر ها ی دیگران نظر میدی تو بازی ایران آرژانتین ایران با تیم اصلی تو لاک دفاعی بازی می‌کرد و با توجه به ضعیف بودن سرمربی تاکتیک خاصی امتحان یا استفاده نکرد تا تمرینی برای بازی های بعدی بشه حتی با این هر دو تیم قصد صعود به عنوان تیم دوم داشتن اما تیم ایران میتونست از این بازی حداقل به عنوان ی بازی تمرینی استفاده کنه و تاکتیک های جدید و نقطه ضعف هارو کار کنه و نتیجه اصلا براش مهم نباشه ‌و به بیشترین بازده رو از این بازی ببره یا حداقل ی تاکتیک دفاعی خوب عمل می‌کرد نه فقط به قصد باختن برن همینطور الکی دفاعی بازی کنن اما حداقل آرژانتین از این بازی استفاده کرد و تیم دومش و وارد بازی کرد تا با تجربه تر بشن با اینکه قصد باخت داشت اما باز بهترین سود و از بازی بردن و خیلی خنده داره اون کسی که میگه آرژانتین عین مرد بازی کرد بله با تیم دومش به عنوان ی بازی تدارکاتی که تیم دومش قوی تر بشه😑🤣 معلوم این نظر برای فکر خودت نیست چند جا نشتی گفتن یاد گرفتی حالا این زیاد مهم نیست چون تو بازی قزاقستان تاکتیک خاصی ندیدم و تاکتیک قدیمی بود و هر تیمی به راحتی میتونست با آنالیز بازی های قبلی ایران مقابلش با بازی دروازه‌بان بازیکن بازی کنه فکر کردم به خاطر اینکه تایک چهار و نیم نهایی و فینال تاکتیک ایران لو نره مثل تمام ملی فوتبال مقابل عراق اینطور بازی می‌کنن و قراره فینال تاکتیک اصلی و رو کنن. نگو اصلا تاکتیک نداشتن و تا اینجا به خاطر حرفه ای بودن بازیکن ها اومدن تیم برزیل بازیکن پیرشو اونقدر بازی داد تا رکورد وحید شمسایی رو بزنه و آقای گل جهان بشه ولی ایران معلوم نیست به خاطر کدوم مشکل یا حسادت وحید شمسایی که یکی از بهترین بازیکن جهان هستش و بعد تیم ملی را ندادن
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    4 0
    ترس برادر مرگ ه . حمله ميكنيد دو گل ميزنيد دفاع مي كنيد سه گل مي خوريد . همين
  • عباس IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    5 2
    از بازی اول افتضاح بودن
  • مهران TR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    درود خیر جناب ناظم الشریعه اصلا خوب بازی نکردیدن، و نیمه مربیان ونیمه دوم به همه تیم ها باختید. اصلا کار ضربه ایستگاهی کار نشده بود دفاع هم که نابود..... تیم هایی هم که باهاشون بازی کردیم وبردیم همشون در سطح آسیا بودن مانند آمریکا و صربستان و خود ازبکستان.... واقعا بد بودیم هم خود شما هم بچه ها پشت وانه سازی وقتی 5 6 ساله شما سرمربی هستید کی باید بکنه کی باید برنامشو بریزه وکمک کنه؟!
  • موج خفته IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    15 0
    سلام.از این باخت درس نمیگیریم.مربی که بازیکن ۳۸ ساله وسن بالا رو دعوت میکنه بهتر از این نمیشه.ما بازیکنای جوانی رو فقط بخاطر اینکه به جای وصل نیستند خط زدند.حق قزاقستان بود بقیه حرفها توجیه وبهانه.مربی باید باختش وگردن دیگران نزاره.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      2 1
      موافقم
  • احمد IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    11 0
    جان خودت اعصاب ما را بیشتر ازاین خورد نکن برو بسلامت حتی نذاشتی تیم یه خطا بگیره چه مربی هستی شما
  • امید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 0
    اقای مربی توجیه نکنید ..تیم شما اسان ترین حریفان رادر مرحله حذفی داشت وبهترین موقعیت را ازدست دادید..داوری هم مشکلی نداشت..لطفا برین کنار
  • سعیدباقری IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    4 0
    واقعا ناظم الشریعه برات متاسفم شما ی مربی از پیش بازنده و ترسو هستی و نشان دادی که تیمی که در ی بازی ۸ گل می خوره نمی تونه به مرحل بعدی صعود کنه . تو لیاقت تیم ملی رو نداری و برای این تیم جای افسوسه که تو مربیش هستی و با این بهانه ها که خود و تیمت با اسپانیا و روسه مقایسه کنی چیزی عوض نمی شه. خواهشا حداقل ی کار درست لنجام بده و زودتر استعفا بده
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    15 0
    این تیم نبایددفاع میکردچون قزاقهادرنیمه اول ترسیده بودن همون نیمه بایدحداقل6الی7تاگل میزدیم ولی مربی چکارکرددفاع وتیم حریف وقتی به گل رسیدروحیه گرفت وبازیوبرد مثل بازی پرتقال اسپانیا
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    9 0
    عجیببه که در مهد فوتسال آسیا بیش از ده پانزده سال بخواهیم نام چند نفر محدود را در تیم ملی تکرار کنیم! عجیبتر آنکه در ورزشی مثل فوتسال بدنبال بازی دفاعی باشیم! باختیم هم به سن بالا و انگیزه پائین بازیکنان و هم به تفکرات ملاحظه کارانه مربی تیم که ظاهرا حفظ جایگاه شغلی مهمترین دغدعه ایشان بود.
  • پدرام IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    نبایدازناداوریهاگذشت،دیدیدکه تآثیربسزایی درروحیه تیم میگذاشت۰
  • مهدی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    14 0
    ایران۲گل زد اونهم زمانی که حمله کرد وتازمانی که حمله کرد قوی بود دفاعی بازی کردن در هیچ چیزی مدنظر مردم ایران نیست شما میتوانستید برنده باشید به راحتی مشکل از ناظم الشریعه بودوتمام
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    7 0
    ناظم‌الشریعه هرچه در چنته داشته در این چند سال رو کرده است . بهتر است از افراد دیگری هم استفاده کرد
  • فری IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    5 0
    سلام. به نظر منم بچه ها از نظر فردی عالی بودن ولی از نظر تیمی بخصوص در دفاع تیمی بسیار ضعیف بودیم من به نظرم سرمربی کاملا باید شکست گردن می‌گرفت چون واقعا در تمام بازی ها در دفاع تیمی ضعیف بودیم و دیسیپلین نداشتیم حتی بازی با ازبکستان 4 گل جلو بودیم. ولی با شانس تونستیم ببریم ما تیممون تکنیک داشت همه چیز داشت فقط تاکتیک نداشت که برمیگرده به سرمربی. به نظرم اگه ی مربی خارجی با دیسیپلین داشتیم با بازی که از بچه های تیم ملی دیدم قهرمان جهان می‌شدیم. امیدواریم رییس فدراسیون ی مربی کارنامه دار بیاره چون تو فوتسال حرف برا گفتن زیاد داریم. دست بازیکنا هم درد نکنه که به صورت انفرادی تمام تلاششون کردن.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    8 1
    آقای ناظم الشریعه نیمه دوم نیمه مربیان است و شما نشان دادی که اصلا خوب نبودی.
  • مرتضی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 1
    مربیگری صد در صد مقصر است. توجیه نکنید وروی اعصاب نباشید.
  • محسن IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    بنظرم اشتباه منهم تاکتیکی، ما عدم پرس، از جلو واجازه دادن به حریف برای خیمه زدن جلوی دروازه مون بود..قزاق ها از جلوی دروازه ما پرس، وفشار روی بازیکن صاحب توپ را انجام داده وامکان بازی‌سازی را از ما در خیلی از زمان‌ها گرفتند..فوتسال مثل والیبال نیاز به تزریق نیروی جوان داشته ونامها برای بردن حریف ها کافی نیستند
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    4 0
    وقتی ناظم الشریعه فکر میکنه با نتیجه ۲ بر ۰ یه نیمه رو برده این تصور غلطی بود چون تو همون نیمه اول ایران از روی خوش شانسی گل نخورد و دو بار تیر دروازه ناجی شد و چقدر حمله در چارچوب داشتن و به نظر من تیم ایران همون نیمه اول باخته بود
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 3
    واقعا داور مغرضانه قضاوت کرد
  • حمید IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    اقای محترم این بازیکنا دیگه جواب نمیدن باید جوون گرایی میشد چرا بازیکنای خوب و با تکنیک رو دعوت نکردین مثل وفایی وخیلی مثل این بازیکن هستن بنظر من دیگه وقت شمسایی رسیده
  • مصطفی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    با سلام خسته نباشید همینکه امروز فوتسال ایران یک تیم قوی دارد که انتظارات را بالا برده نشان دهنده زحمتی است که در این حوزه کشیده شده خدمت مربی و بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می گیم اشکال نداره ، ان شالله در مسابقات بعدی به لطف خدا جبران میشه ان شالله خدا رو هم شکر می گوییم چه در باخت و چه در پیروزی الحمدالله
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 2
    فک کنم بین دونیمه قول و قرارهایی بین دو سر مربی شد که نیمه دوم تیم ما اصلا بازی نکرد
  • ناشناس IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 0
    جناب مربی محترم قبول کن که تیم ایران ترسو بود و باید در همان مرحله اول گروهی حذف میشد
  • مهدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 2
    شمس یا وحید شمسایی رو مربی کنین
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    معذرت می‌خوام اما من که هیچی از فوتسال سر درمیارم می‌گم که چرا بازیکنان رو تو دفاع فرستادین و از جلو پرس نکردین؟ چرا تعویض دیر انجام دادین؟ چرا وقتی بازیکنان مغرور شدن باهاشون برخورد نکردین؟
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    برو به سلامت. تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد.
  • متاسفم IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    جناب ناظم الشریعه برای شما احترام زیادی قائلم ، اما اگر خودت فوتسال باز حرفه ایی بودی ، اینجوری تیم نابود نمی شد ، اینکه تیم مسن بود بازی تدارکاتی نداشتی و هزار اگر دیگر ... همه درست است ، اما اگر تیم را علی اصغری داخل زمین گذاشته بودی و بازیکنان را تهیج میکردی کار به اینجا نمی رسید ، نصف فوتسال کری خوانی و لایی انداختن و فیلم کردن تیم مقابل است ، نصف دیگرش فوتبال کلاسیک ، قزاقستان ترسیده بود ، اگه دو تا بازیکن مثل اولاد قبا گذاشته بودی توی زمین فیلمشون میکردن این ترس باقی می ماند ، اما تو عقب نشستی ، دفاع کردی ، تیمی که اصلا دفاع کردن بلد نیست را مجبور به دفای کردی ، مربی قزاق را نگاه کن ، در لحظاتی داشت پاره می شد ، اما این همه صبوری برای چی بود نزد شما ، شما نه تنها به مردم ایران و امثال من بدهکاری که از دیشب اعصابم مگسی شده ، بلکه به تیم صربستان و ازبکستان هم بدهکاری چون هر دو تیم نامبرده از قزاقستان سر تر فوتبال بازی می کردند ، قزاقستان به دروازه بان بچه پروش برد و مربی عصبانیش ، آقای ناظم الشریعه ، میخایل لوو هم بعد از اون همه افتخار از تیم آلمان کنار گذاشتن ، شما هم چقدر زود اشباع شدید ، متاسفم برای همه مردم ایران
  • سعید IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    باور کنید مشگل یک ما نه مربیه نه کارتیمه نه سیستم فقط سنو سال بازیکنان مسن باتشکر وخسته نباشید خدمت دوستان انشاالله آنقدر پتانسیل جوان هست که ته ندارم مثل اولادقبادها .ارژانتینو نگاه کنید تا آخر بازی روان خستگی ناپذیر تا آخر جنگنده ..به امید آینده..ما ایرانیم
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    اصلا پرس نمیکردیم.در حالیکه ازبکستان وقزاقستان اینقدر از جلو خوب پرس میکردن که سریع توپ لو میدادیم.ازبکستان وقزاقستان تو سیستم پنج نفره خیلی خوب ومسلط کار میکردن اما ما تو دودقیقه اخر که پنج نفره کردیم دوبار نزدیک بود گل بخوریم واصلا نمیتونستیم پاسکاری کنیم.دفاع که به شدت افتضاح.امار گل های خوردمون مشخصه.در کل خوب نبودیم و همون بازی با ازبکستان باید حذف میشدیم.
  • اسی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام مربی که جواب اشتباه عمدی یا سحفی بازیکنو در جای حساس بازی می ده این ی اشتباه بزرگه به فکر برد نیست به فکر انتقام از بازیکنه یعنی غرور نشکن
  • هادی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    آقای مربی وقتی میبینید که احمدعباسی تمامی توپها را خراب میکند ودرزمین راه میرود بازی دادن بایشان اصلا معنی نداشت ضمنا گلهای بسیار ساده ای از قزاقستان خوردیم که دلیلش عدم تحرک بازیکنان در زمین و یار گیری آنان بود
  • علی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    طبق معمول داور مقصره
  • ایرج IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    باسلام تیم مابه تفکرات غلط مربیش باخت بازی که میتوانستیم باگلهای بیشتربرنده اززمین خارج شویم بدلیل ترسوبودن باختیم وحذف شدیم
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تو اصلا کجای این فوتسال هستی کجا بازی کردی تو همونی هستی که نذاشتی شمسایی بیاد گل ملیش رو ببر بالا تو یه آدم حسود دانش مربیگری بلد نیستی چی میفهمی تو از فوتسال امثال حیدریان و شمسایی و پازوکی ها بیرون نشستند تو با پارتی بیایی چیکار کنی
  • احمد سعیدی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    تیم ما هیچ تاکتیکی ندارد. گلهایی را هم که میزنیم با خلاقیت فردی بازیکنان است. کادر فنی دانشی ندارد که به تیم اضافه کند. در بازی با ازبکستان سه تا گل از یه جا خوردیم. ضمن اینکه قدرت بدنی تیم ضعیف است.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    تیم های ملی ایران همیشه خراب میکنن حالم بهم خورد
  • علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    6 0
    سلام . پیش تر سر مربی ایران مرتب می گفت قزاقستان تیم ب برزیله . این یعنی اینکه ایران خودشو برای باخت اماده کرده بود .ایران پیش از بازی به تفکر مربی خودش باخت.
  • gh.m IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    4 0
    مقصر اصلی باخت مربی تیم بود
  • کارگربازنشسته‌ایرانی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    4 0
    سلام به‌سلامتی‌ومبارکی‌،حذف‌شدیم‌وبهانه‌تراشی‌ها‌شروع شد!،،،،‌مگر‌قبل‌از‌شروع‌بازی‌ها‌نمیدانستند‌ قزاقستان‌چند‌تا‌بازیکنِ‌برزیلی‌دارد؟؟یا‌ندارد؟؟؟ اصلا‌کل‌تیم‌،تا‌تدارکاتش‌برزیلی‌ومریخی‌باشند! نباید‌قبلاً‌فکر‌کرده‌وبرنامه‌ریزی‌میکردند؟؟ مگر‌تیمها‌ را‌آنالیز‌نکرده‌بودند؟؟ تازه‌در‌فازِ‌حمله‌چند‌تا‌توپِ‌تک‌به‌تک‌را‌عباسی‌تقدیمِ دروازه‌بانِ‌حریف‌کرد؟؟؟؟؟ زمان‌دفاع‌آنها‌با‌جان‌ودل‌وتمام‌بدنشان‌مقابلِ‌توپ‌هائی‌که بازیکنانِ‌ما‌میزدند‌می‌ایستادند‌وخود‌را‌مقابل‌توپ‌پرت‌کرده‌وقرار‌میدادند،بازیکن‌ما‌میچرخید‌وباسنش‌را‌نشان‌میداد زمانِ‌سربازی‌ما‌هر‌موقع‌سرگروهبانِ‌واحدمان‌از رفتار‌ما‌خشمگین‌میشد‌میگفت‌شما‌سربازانی‌هستید‌که زمانِ‌‌جنگ‌پشت‌به‌دشمن‌روبه‌میهن‌الفرار....... حالا‌شده‌حکایت‌دفاعِ‌ جاوید‌در‌ضربه‌قزاق‌ها اگر‌به‌جای‌این‌جماعت‌چند‌تا‌بازیکن‌از‌همین‌علی‌آباد‌و خزانه‌وشهرک‌بعثت‌وآبان‌ونازی‌آباد‌وشهر‌ری‌برده‌ بودند‌خیلی‌بهتر‌بود البته‌از‌عمل‌کردِ‌آقایان‌حسن‌زاده‌واسماعیلی‌پور نباید‌راحت‌گذشت‌‌همینطور‌دروازه‌بان‌این‌۳‌آقا عالی‌بودند‌نمره‌آنان‌۱۰۰‌و۱۰۰۰‌هم‌کم‌است‌ولی مابقی‌بخصوص‌آنکه‌تمارض‌کرد‌که‌پایش‌آسیب‌دیده‌ورفت‌وبرگشت‌‌حداقل‌۵‌تا‌توپِ‌تک‌به‌تک‌را‌خراب‌کرد خدوا‌خواست‌ما‌برنده‌باشیم‌ خودمان‌نخواستیم شما‌کجا‌تابلو‌به‌دست‌برای‌بازی‌کنان‌تاکتیکِ‌خوب‌ برنامه‌دادی مربی‌آنها‌خودش‌‌را،داشت‌می‌کشت‌وشما‌دست‌به‌کمر‌قدم‌ میزدی‌ولب‌ولوچه‌می‌آمدی‌وفیگورِ‌مَکُش‌مرگِ‌‌ما‌با کت‌وشلوارت‌داشتی!!!! درصحنه‌های‌آخر‌فردی‌که‌لباسِ‌ورزشی‌به‌تن‌داشت‌که‌نمیدانم‌بازیکن‌بود‌یا‌‌،از‌دستیاران‌شما‌،او‌بود‌که‌تابلو‌به‌دست به‌بازیکنان‌نشان‌داد‌چه‌کنند بهانه‌تراشی‌نکن‌ شما‌سید‌و‌ذریه‌پیامبری‌اگر‌نمیتوانی‌برو‌والباقی پولِ‌قراردادت‌را‌نگیر‌که‌این‌پول‌ها‌برای‌شما‌زیبنده‌نیست عرائض‌واین‌نوشتار‌از‌کسی‌است‌که‌۶‌دهه‌فوتبال‌دیده وفوتبال‌را‌با‌توپ‌پار‌چه‌ای‌شروع‌کرده آقاسید‌حلال‌کن
  • ایرانی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    4 0
    لطفا شعار ندین داشته های فوتسال ماهمینه .تیم پیرمردان .
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    4 0
    هیچ تاکتیکی از تیم ندیدیم بجز تکنیک فردی
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مربی نیست که مربای هویج بود الان که باخت داره همه رو مقصر جلوه میده الا خودش چون فلان تیم و فلان کشور باخت ما هم باید ببازیم
  • علی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    میانگین سنی تیم بالاست نیمه دوم ازنظربدنی کم می آوردندوعقب میکشیدنددرصورتیکه بهترین دفاع حمله است
  • شبگرد IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    سلام. به نظر من ایران در نیمه دوم که دو هیچ جلو باید پاور پلی میکرد اینجوری هم زمان و می گرفت هم توپ دست ما بود
  • مسعود IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    ماباشانس بالا امدیم وقتی از ازبکستان هشت گل میخوریم یعنی دفاعی نداریم وبازیکنان انگیزه لازم رانداشتندبااین سرمربی قهرمان نخواهیم شد
  • مهدی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 1
    با تمام احترام به سرمربی تیم ملی.. تیم ملی فوتسال سرمربی خارجی میخاد
  • شبگرد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام به نظر من ایران در نیمه دوم که دو هیچ جلو بود باید پاور پلی میکرد اینجوری هم زمان و می گرفت هم توپ دست ما بود
    • وطن IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      0 0
      ایران تو سیستم پاور پلی فوق العاده ضعیف و حتی یه بار هم استفاده نکرد چون مربی که ترس داشته باشه جرات ریسک کردن رو نداره ولی بقیه تیمها از این سیستم استفاده کردن و نتیجه گرفتن.این جام جهانی بهترین فرصت بود برا رسیدن تا حتی فینال.حیف شد
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    تیم نیاز،به جوانگرایی داره .
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    واقعا داورها در نیمه دوم خیلی تاثیر گذاربود
  • جواد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای مربی محترم تیم دو هیچ جلو میباشد تیم مقابل هم عصبی بازی میکرد به همین علت هم پنج خطایی شد . شما چطور بوق اعلام پنج خطا را نشنیدین که از بازیکنانی که توانایی جاگذاشتن یک به یک را دارند از این موقعیت طلایی با جلو بودن تیم و عصبی بودن حریف استفاده نکردید ما که در خانه بودیم صدای بوق را شنیدیم شما تمام حواستان به حرکات مربی تیم مقابل بود و او هم با شلوغ بازی شما را از جریان بازی خارج و نتیجه لازم راکه تصورش هم نمی کرد گرفت . لطما آسمان ریسمون نبافیدکه داورها خطا های آنان را نمی گرفتند و بازیگن برزیلی داشتن ، دوره قبل که برزیلی بیشتری داشتند با این دلایل شما اگر با خود برزیل می خوردیم حتما به زمین نمیرفتیم !!!
  • اتیل IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    جفنگ میسرایید با این تیم بی حالت و ترسو
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    از وقتی که ناظم شریعه اومده کلا فوتسال افت کرده زمان شمس فوتسال ایران خیلی بهتر بود
  • مرتضی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این تیم ایرادهای زیادی داشت از دفاع ضعیف گرفته تا مشکلات روحی و روانی وترس بازیکنان و بی برنامگی در حمله و حتی پاس دادن های عجولانه، بازیکنان حتی از نظر بدنی هم مشکل داشتن ، حتی تو تعویض ها هم ایراد داشتیم مگه میشه تو یه بازی این همه تعویض کرد،تا همینجا هم آمدن واقعا خدا کمک کرد.
  • محمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    آقا این تیم فقط مربی خارجی و کاربلد میخاد. تیم ایران اصلا تاتیک تیمی نداشت. فقط تکنیک فردی بود.
  • رضائی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام من خودم فوتسال بازی میکنم ولی همه این ها میاند برای بهتر شدن وجوان گرایی ،البته بازداشتن برنامه چندساله ومداوم،،چون مامتکی به طیبی بودیم جرعت جون بردن توبازی نداشتیم ،وبیشتر دنبال دفاع کردن بودیم تاحمله،،
  • سعید IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    یه پیام به مربی خسته :آقای ناظم شریعه شما از همه خسته تر بودی لطفا از آقا وحید شمسایی کمک بگیر و با خودت همراهش کن و یه برنامه جدیدتر یاد بگیر خجالت نکش چیزی از ارزش ها جنابعالی کم نمیشه.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ترس باعث حذف تیم ملی شد مربی ترسو که تیم ۵ نفره ۳نفر دفاع بود
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تو دیگه باید از سرمربی گری کامل بکشی کنار به هیچ وجه اونا قوی نبودن بلکه تو ضعیف بودی هیچ تاکتیکی نداشتی مرد حسابی ، بدتر از همه هیچ اقتداری نداشتی مردک ضعیف باید تقاضای var میکردی برای اون خطای مشکوک اصلآ تو هم برای ناکامی تیم با داور هم سو شدی لال بودی به داور نامرد بگی چه خطائی، خطا برعکس اتفاق افتاد اصلآ بازیکن به قزاق نخورد، سرمربی بی کفایت؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
  • ایرانی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    آقای سرمربی لطفا استعفا بده و اجازه بده مربیان کارآمد و بازیکنان جوان و با استعداد بیایند
  • لنگ سوز اعظم IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    از.این به بعد هرموفقیتی که ایران به دست بیاره مدیون احسان حاج‌صفی هست ما تاجیا بهش دست مریزاد میگیم چون میدونست اگر به علی کریمی رای بده. رای به نابودی ورزش ایران داده الان درسته برا گلات وقهرمانی لنگیا سلطانی فر کل رشته‌های ورزشی ایران را فدا کرداما الان دیگه به راحتی رفت وازالان میشه امیدواربشیم که ورزش ایران پیشرفت کنه چون خادم تابه الان که روند مثبت وروبه رشدی را داشته اما مطمئن باشید اگر علی کریمی رای میورد این داستان نابودی وفداشدن ورزش ایران برای قهرمانی مافیا پولیس حالا حالا ها ادامه داشت چون وقتی به یک لنگی مسولیت ملی میدن دیگه نمیشه این سمت را به راحتی از چنگش در اورد
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    اقای شریعه کم هم گل نخوردی
  • هوشمند IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    ماشاالله به هیچ توپی نه نگفتن و دروازه ایران کیسه بوکس شده بود. تیمی که اصول اولیه دفاع کردن رو بلد نباشه، محکوم به شکسته، ولو اینکه بهترین خط حمله رو داشته باشه.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 1
    ایرانی جماعت هیچ وقت ترسو نیس اگر ترسو بود در همون ابتدای کار، کارشون رو تموم نمی کردیم حالا این بی غیرتای نمک نشناس اینا رو در نظر نمیگیرن فورأ حرف مفت و زر بی جا میزنن
  • محمود IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    نیمه اول چنان درخشان بازی کردیم که قزاقستان که سهله برزیل هم بود نابود میشد! اما بعد از دوتا گل مربی ترسوی ما به دفاع پناه برد! دفاعی که خودش میگه ضعیفه! دفاعی که در ازبکستان 8 تا خورد! مربی قزاقستان منتظر همین بود میدونست برگ برنده اش بازی ایران دفاعی ایرانه! مردحسابی تا دقایق آخر هجومی بازی میکردی بیست تا گل می زذی
  • عمو IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    حسین شمس لازم شدیم
    • ابوالفضل IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      0 1
      بلاخره باختیم تیم اصلی قزاقستان نبود تیم دوم اصلی برزیل بود در لحظه آخر مارا شکست داد
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    ما یه نیمه کامل تا حتی نصفه های نیمه دوم هم دو گل جلو بودیم پس تاکتیک مشکل نداشته و ما برنده بودیم این بازیکنای ما بودن که موقعیت خراب میکردن این دیگه بستگی به بازیکنای ما داره که بزنن یا نزنن
  • مصطفی قاسمی RO ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خسته نباشن تمام بجه ها و کادر فنی زحمت کشیدن. واقعا اولاد قباد فوق العاده بود و تسلط توپش عالی و تک به تک ها رو خوب برمیداشت. دروازه بان صمیمی خیلی خوبه فقط یه اشتباه کوچولو داره اونم اینه وقتی یهو یه توپی ازش رد میشه دیگه چند ثانیه بعد تو یه حمله بعدی سریع گل میخوره به نظرم اون لحظه صمیمی رو باید از بازی یه لحظه بیرون کنند و اپدیتش کنند و دوباره وارد زمین کنند
  • جوجو IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مربی که درسطح جهانی نباشه کارش همینه، کارش وتوانایش بیشتر ازاین نیست بایدساکشو ببنده وبره خونش آشپزی کنه واسه خانمش،تمام
  • قربانعلی NL ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    باخت: تیم مقابل برزیلی، مریخی.. برد: زحمات مربی.
  • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    چرا نمی‌فرماید مقابل ازبکستان گل‌های زیادی هم خوردید چرا نمی‌فرماید مقابل ضعیفترین تیم جام آمریکا دوگل خوردید گند زدید با این بازیهایتان
  • احمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    تیم در نیمه اول نترس بودعالی بازی کرد ۲گل زد نیمه دوم ترسو بودن باختن
  • ژیمناستیک IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اخع تو هم شدی سرمربی مثل دومادا وایستادی لب خط اخه یه خطا میگیرفتین چی میشد
  • احد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای مربی اشتباهی که کردی این بود که از ویدیو چک استفاده نکردید همان توپ گل شد اگر استفاده کرده بودی حتما نظرشون عوض میشد من نمی‌دونم چرا ویدیو چک نگرفتی حتما میخواستی ببری خونه اون فرصت ویدیو چک
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 1
    تا همین جاشم خوردیم به تیمهای راحت اومدیم بالا وگرنه همون مرحله اول حذفی میرفتیم کنار،
  • بهرام IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    من دراین بازی و بازیهای دیگه که تیم به مشکل میخورد دیدم که بازیکنان دارن به جای مربی حرف میزدن و این خیلی بده ۲۶۳۳
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خدانگهدار اقای مربی ...به پایان سلام کن
  • ح IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بیشترین گل ها را در نیمه دوم بازی ها خوردیم چون اکثر بازیکنان از لحاظ سنی کشش فعالیت در زمین فوتسال نداشتند
  • بی طرف IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    مشکل ما ایرانی ها اینه که با این اوضاع کشور؛ فقط قهرمانی را حق خود می دانیم..... برزیل اسپانیا آرژانتین هم پشت سرما قراربگیرن
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    باختیم بدم باختیم حقمون هم بود که ببازیم اونا بهتر بازی کردن والسلام داوری خوب بود مالکیت توپ هم با اونا بود
  • احد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    من اون موقعی که با آرژانتین بازی نمایشی کردی با تمام قدرت بازی نکردی فکرحذف حذف شدن رو میکردم تیمی که از سر ترس بازی کنه سرنوشتش همینه مطمئن باشید اگر جای آرژانتین بودیم الان سعود کرده بودیم
  • یاسر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بایست یک مربی درجه یک خارجی دو سالی بیاریم تا تاکتیک ها سطح اول فوتسال جهان مثل سیستم ۵ تایی و تقویت دفاع و پا به توپ دروازبان پیاده کنه بچه ها آموزش حرفه ای ببینند و مربیان ایرانی ازش یاد بگیرند سپس ایشون اخراج کنیم مربی ایرانی بزاریم تا بعد...
  • وحید IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وقتی از ازبکستان 8 تا گل میآوریم وقتی در دفاع زیاد مشکل داریم و نیمه دوم 3 گل از قرقیز می خوریم این تیم لیاقت صعود نداشت و مربی خوبی نداشتیم کافی بود بعد از خطای پنجم قرقیز با حرکات انفرادی اونهارو مجبور به خطا و صاحب پنالتی میشدیم واقعا حیف و صد حیف که حذف شدیم
  • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شما کی شهامت گفتن حقایق را دارید؟ بگو بازیکن خوبم را تنبیه کردم، ارنج تیم مشکل داشت. نگو داور بر علیه ما بود. جرات داشته باش
  • عباس گلشنی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    از نظر حمله خوب بودیم ولی تو دفاع و دروازه ضعیف. و ای کاش از بازی ازبکستان درس گرفته بودیم و نقاط ضعف رو برطرف میکردیم
  • 33 IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بابا این حرفا چیه، وقتی تو ده دیقه دو گل زدیم پس صد در صد میتونستیم گل های بیشتری بزنیم اگر تو نیمه دوم نمی‌رفتن تو دفاع راحت میبردیم تو فوتسال همش باید هجومی باشی مگه فوتباله که تیمتو میکشی عقب🤦‍♂️🤦‍♂️
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مربی ایرانی به درد نمی خورد تو همه مسابقات موقع حساس هنگ میکنه ایرادات آقای مربی 1- تیم دفاعی به خصوص از نیمه دوم چرا؟ 2- دوبرابر ما قزاقستان شوت زد شوتهای ما نصف آنها وتوپها همه به سمت کره ماه 3- بازیکنان ما خسته وسنگین حرکت میکنند چرا؟ از همه مهمتر نیمه مربیان 3 گل تیم خورده معلومه مربی مقصر هست هزار بار گفتیم تمرین تمرین تمرین
  • امین IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وحید شمسایی باید سرمربی بشه،وقتی مربی عرضه گرفتن ویدئو چک رو توخطایی که نبوده رونداره معناش اینه که آماتوره، مربی قزاقستان باهم دیدیم که چه کرد تفاوت حرفه ای با آماتور،اون مقام سومی هم که آورد روجونی بچه بود،ولی یادش نبود همون بچه ها دیگه سنشون بالارفته که دیدیم کم آوردن بایدجونها بیان
  • رضائی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام من خودم فوتسال بازی میکنم ولی همه این ها میاند برای بهتر شدن وجوان گرایی ،البته بازداشتن برنامه چندساله ومداوم،،چون مامتکی به طیبی بودیم جرعت جون بردن توبازی نداشتیم ،وبیشتر دنبال دفاع کردن بودیم تاحمله،،
  • کمال IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت همه زحمتکشان از مربیان تا بازیکنان متاسفانه بچه ها از نامی ک برای خودشون ساختن باختن همینکه در باور شما تیم برزیل ب شکل گرفت یجورایی احساس ضعف درونی داشتن والا تیم دو هیچ جلو بود بازی بازی ریز نقشهاس نباید ایقد تو لاک دفاعی میومدن نیمه دوم با حالی ک خیلی خوب بازی کردن ولی از قبل باخته بودن ایشالا ک برا سالا بعد رو نکات روانی بیشتر کار بشه
  • کارو IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    به نظرم تیم ایران با توجه به شرایطی که پشت سر گذاشت عالی بازی کرد تا این مرحله..و تیم قزاقستان تیم خیلی خوبی داشت امسال..شک نکنید تا فینال هم میره...شایدم قهرمان شد..هیچ تیمی رو نمیشه دست کم گرفت..الکی تا این مرحله نیومده
  • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    از دیدن بازی لذت بردم بالاخره. بازی برد و باخت داره. خطا و اشتباه داره. درس بگیرید برای بعد. مثل هر ۴سال که یادمون می‌ره چه کردند باهامون. در ورزش جبران کنیم
  • وحید IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    ما به مربی ترسومون باختیم که تقاضایvarنکرد این تیم مستحق قهرمانی بود ولی کلاس کار مربیمون پایین‌تره ترسو بود وگرنه نیمه دوم نمایش بی تاکتیکی مربی بود که باخته بود خودشو
  • احمد رضایی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    عامل باخت فقط،مربی بود کلی نیمه دوم تیم رو ویران کرد
    • حمید IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      0 0
      دست مربی از لحاظ بازیکنان بسته بود . بعضی‌ها مصدوم بودن. جاوید هم فقط در زمین راه می‌رفت...
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تیم محلاتمون کمک مربی میخواد اقای ناظم ، ،،،،، مربی باید به تیم روحیه بده نه اینکه وا بره ، ۳ دقیقه اخر وا رفته بود ، البته کلآ وا رفته بود
  • DE ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام ترس برادرمرگ است
  • طاها IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    باید قبول کنیم که مشکل اصلی تیم ایران ضعف تاکتیکی تیم بود که این موضوع بطور مشخص متوجه عملکرد ضعیف کادر فنی و بویژه سرمربی تیم هستش
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مسئولان محترم مشکل ورزش قهرمانی ما روحی روانی است هم در والیبال و هم فوتسال و هم فوتبال و کشتی قهرمانان به یک باره تخلیه روحی شده و واگذار می کنند ما بازیهای برده را دو دستی می بازیم و تقدیم حریف می کنیم لطفا وزیر محترم ورزش دقت فرمایند.
  • الیاس IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به نظرمن بهتربود مررانه درمقابل آرژانتین بازی میکردیم شایددراین صورت نتایج بهتری میگرفتیم یا اگرهم حذف میشدیم بزدلانه نبود ترسوهاهمیشه اثرات منفی برجای میگذرارن
  • حمید IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ضمن دفاع ضعیف در این دوره. متاسفانه اگر به بازی با قزاقستان دوباره نگاه کنیم خواهیم دید که مهدی جاوید بی‌انگیره واصلا آن دوندگی و تحرک لازم را نداشت و در زمین فقط آهسته راه می‌رفت! و حتی گل سوم که خوردیم را راحت می‌توانست جلوی توم زدن مهاجم را بگیره
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    اخه حالش نیس این مربی اخه ابلح نباید تند تند بازیکن بیاری تو زمین بعدشم بازیکنان نیمه اول رو بیشتر بازی می دادی به بازیکنان یاد ندادی توپ رو از حریف بگیرن فرپلی گلزنی کنن بعدشم فرپلی شما خیلی دیر انجام شد آقای مربی
  • وکیل IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ارواح شکمت،،نه بازی تیمی داشتید،،نه تو دفاع معلوم بود چه تاکتیکی دارید،،نه واسه ضربات ایستگاهی برنامه داشتید،،،،مربی بیسواد وزپرتی،،،بازیکنان بی تکنیک و خسته ولی عرضه،،،،،برو گمشو مربی نبودی
  • DE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    استاد میشه بگید به جز تاکتیک علی اصغری تیم چی تاکتیکی داشت تو رو قرآن یک طوری حرف نزنید که انگار مردم ایران گوش دراز هستند کدوم تیم اگه تا اینجا اومدن با غیرت ایرانی بودن بود و تمام اصلا تاکتیک وجود نداشت فقط با کارهای فردی تا اینجا اومدن دقیقا مثل جام جهانی قبل که سوم شدن تویه همین بازی اگر از گلهای زدهدشده محافظت میشد ایران براحتی میرفت بالا متاسفانه شما اصلا چیزی حالیت نیست لطف کن با یک خدا حافظی همه رو خوشحال کن و برو شما بری فلافلی بزنی بیشتر موفق میشی
  • رسول IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام. علت شکست فقط مربی بود. از همون بازی اول حدس زدم با این مربی به هیچ جا نمیرسیم. تیم از مربی سر بود. مربی خوب یک تیم متوسط رو میتونه قهرمان کنه اما یک مربی ضعیف یک تیم خوب رو به باد میده. مثل تیم ما
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این یک تیم دسته سومی لیگ ایران بود.تیم ملی نبود.
  • امجد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ما فقط به مربی خودمون باختیم .
  • فرجی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نیمه‌دوم‌نیمه‌مربیان‌است‌.شمابه‌عنوان‌مربی‌باختید‌دیگر‌توججیه‌اضافه‌موقوف
  • ناشناس IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    عامل برد تیم قزاقستان فقط انرژی و تلاش مربی بود عامل باخت تیم ایران هم فقط مربی بود بجای سیس گرفتن و فقط ژست گرفتن یکم انرژی میدادی تاکتیک بلد میبودی
  • سام IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تا اینجا پیش رفتن عالی بود کدام مربی دلش نمی خاد برنده بشه. مهره های اصلی مصدوم بودن. فقط نیمه دوم اشتباهشون تو لاک دفاعی رفتن. فتوتسال لاک دفاعی گرفتن اخرش باخته. بازیکنی که شما میگید بازی نداده. بازیکن باید احترام خودشو ومربی رو داشته باشه. وگرنه بابی ادبی به فینال برسی بهتره که هیچ وقت نرسی
  • بزرگی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    من موندم چرا حسین طیبی رو بازی نداد؟؟؟
  • محمد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وقتی مربی میگه تیم ما در دفاع مشکل داشت خب پس چرا از ابتدای نیمه دوم تیم به فاز دفاعی رفت .ما به دانش کم مربیان خودمان باختیم
  • رضا IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    علت باخت فقط وفقط بالا بودن سن بازیکنان بود اگر از جوانان استفاده میشد طبیعتا سرعت بازیکنان بالا میرفت وخیلی راحت میتوانستند برگردندو دفاع را پر کنند
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اینکاره نیستی آقا جون
  • ایمان IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بعضی ها یکطرفه به قاضی میرن نمیگم عالی بودیم ولی فاجعه هم نبودن بازم دم بچه ها گرم کم کاری نکردن دوعلت داشت باختمون یکی بچه ها نیمه دوم کم میوردن اونم بخاطر سن بالای بازیکنامون بود وگرنه نیمه اول عالی بودن دوم تویه فاز دفاع خیلی ضعیف وناهماهنگ بودیم
  • شهريار IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بابا بر وووو. اخراج کن مربی رو 2 بر صفر برده رو باخته اونم جلو قزاقستان اگه جلو یه تیم مطرح بودم اشکال نداشت نه جلو این تیم ببازی. حق اطهار نظرم نداره اخراجش کنید.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام خسته نباشید. درفوتسال حرف اول رو تو زمین مربی میزنه الان مربی قزاقستان برزیلی بود تونست بازی 2گل خورده رو به نفع تیمش عوض کنه 3بر 2 کنه و پیروز بشه اینجا معلوم میشه مربی برزیلی با ایرانی چقد فرق میکنه ایران خرج نمیکنه مربی برزیلی بیاره دنبال چیزه مفت میگرده خرج نکنه ازاینور هم دنباله قهرمانیه فقط مربی باید درجه یک باشه وسلام
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    افتخار مایی
  • اقبال جلیلی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    جناب آقای ناظم الشریعه؛تمام کاستیها و کمیهایه گفتی؛بازی تدارکاتی ووو؛همه ش درست؛ولی کاش وجودشه داشته باشی و بفرمایید؛مربیگری تیم ملی فوتسال ایران بزرگ هم برای شما خیلی زیاد است.فوتسال ایران رتبه جهانی دارد.ولی اطلاعات شما در حد مسابقات جهانی نیست.برو کنار تا مربی بزرگی بیاد.ببین طیبی نبود.حسن زاده پا بسن گذاشته؛اولاد قباد که بازیکن خوب و پا بتوپ ما بود؛ازش بازی نگرفتی.هر لحظه او داخل زمین بود بازی دست ایران بود.کلا شما برای تیم ملی ایران ضعیف هستی.
  • علی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگر شرف انسانی و منطق داشته باشی سطح علم و تکنیک و تاکتیکی ناظم الشریعه در حد مربی دسته ۳ آسیا بود واقعا قزاقستان وحتی ازبکستان کار تاکتیکی و تیمی شون از ایران الحق بالاتر بود حق را باید گفت خیلی سرتر بودن از ما تو کار تیمی ما باید یه تا دیر نشده یه مربی طراز اول با دانش از برزیل یا آرژانتین یا اروپا به تیم بیاریم امثال ناظم الشریه در حد بازیهای جهانی نبودند احساسی حرف نزنیم بازی ازبکستان را خیلی شانس آوردیم نباختیم .فقط کار تیمی ضعیفه تکنیک خوب تو ذات ایرانیها هست فقط این کافی نیست علم پیشرفت کرده دقت کردید چه حفظ توپ میکردن قزاقها این نشون از تاکتیک خوب و آموزش خوب تیمی بود که در ایران صفر بود ایران روی تکنیک ذاتی که ایرانیان دارن تا اینجا بالا اومد وگرنه ناظم الشریعه مترسک بی سواد بود .
  • ابراهیم احمدی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام ایا ارزش داشت که یک بازیکنی که اینقدر بازیش در تیم اثر داشت بخاطر یک تعویض و عدمدست بوسی از بازیها حذف شود نتیجه اش همین میشه اه همون بازیکن بود باز هم قشنگ بود دوسه مرتبه ضربه های صدرصد گل را نزدیم ولی اونها شانس هم اوردند
  • سعید حسین زاده GB ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نزنی می زنن تک به تک رو گل نکردن اونا پیروز شدن
  • مقداد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بازیهای دونیمه ای ،نیمه دوم را نیمه مربیان می گویند و ما در نیمه مربیان بازی برده را باختیم یعنی اینکه آقای ناظم الشریعه هیچ تاکتیک و راه حلی برای بازی و جلوگیری از حملات قزاقستان نداشت یعنی اینکه در کشور ما رابطه بر ضابطه پیشی گرفته و اکثر پُستها از طریق پارتی بازی گرفته می‌شود تا شایسته سالاری
  • ناشناس IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اقای ناظم الشریعه ما ب ترس شما سن بالای بازیکنان و نفس نداشتن برای جابجایی های زیاد و البته ناداوری باختیم ...جناب سرمربی اگر چهارتابازیکن خوش نفس و جوون داشتی با پرس در دفاع و جابجایی بازیکنان در حمله صددرصد جزو ۴تیم بودیم ولی ترس شما از نتیجه گیری ک البته قبلا هم زیاد از مربیگری شما سودی نبردیم باختیم
  • آرش شهمیری IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای سرمربی.تا اینجا هم ک اومدیم ب خدا شانسی اومدیم.تو مرحله گروهی ک ب آرژانتین باختیم دو تا بازی رو هم با اختلاف یه گل به زور و داوری بردیم.از ازبکستان هم که تا ثانیه آخر داشتیم سکته میکردیم.ضعیف ترین بازی رو هم ک با قزاقستان داشتیم.ب خدا دیگه تاکتیک شما آقای ناظم قدیمی و منسوخ شده .انشالله ک آقای شمسایی سرمربی بشه
  • US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    باهاش موافقم
  • میلاد US ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    کدام نیمه دوم آقا ناظم ازاول تاآخرایران رولوله کرده بود
  • ناظم برولطفا US ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بدون مربی هم میتونستیم همین بازی راارائه بدیم بله بدون مربی تمام بازی درزمین مابود۲تاگل روهم روتکنیک فردی زدیم.والاتیمی حرفی برای گفتن نداشتیم
  • پرهام IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مربی که تاکتیک نداشته باشه همینه چقددفاع کنی توفوتسال دفاع کردن باید تاکتیک تیمی درست باشه
  • siavash IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ترسو بودیم دفاع کردیم باختیم تیمی که دفاع بازی می‌کنه که بلد باشه
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    با نظرات اقای نظام الشریعه موافقم.تقصیر فدراسیون قبلی و امثالی چون اقای تاج بود.ندید همین ایشان ویلموتسی را اورد که بسیار به فوتبال ایران ضرر زد و یا فوتبال ساحلی به اون خوبی نتونست بره جام جهانی.انشالله حالا که اقای خادم اومدند بهتر میشه حتی فوتبال زنان هم پیشرفت کرده.
  • رضا IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مقصر اصلی باخت شما هستین که با تاکتیک پشت کوهی مقابل تیم ها حاضر می شدید درضمن اگر تیم ملی اینهمه شرایط بدی را داشته شما چرا بخودتون اجازه دادین سرمربی این تیم بشین چرا قبل از مسابقات افشا گری نکردید مسولیت را بپذیرید و از مردم بخاطر باخت افتضاحت عذر خواهی کنید که کوچکترین کاری هست که میشه انجام بدین
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    باید مربی حفظ بشه اما به کلاسهای روز فرستاده بشه
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مربي ايراني همش توجيه و فرافكني..
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگه همه بازیکنان در حد دروازه بانی بودن می‌بردیم به نفع پرتغال شد راحت می‌ره فینال مربی افتخارش فقط داشتن بازیکنانی خوبه که چند سال همراهش بودن وگرنه از پیش باخته است با این تفکراتش . ان شاءالله دوره بعد قهرمانی
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    کل ورزش مارا داورها نابود کردن،اگه داور نبود میخواستن به کی گیر بدن؟بعدم اینقد ازخودراضی ومغرورند که به جای عذرخواهی،هیچی گردن نمیگیرن،همه به غیرازخودشونو مقصرمیدونند
  • امید IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اقای مربی برو خجالت بکش ما بازی را در نیمه مربیان باختیم شما که به بچه ها دستور دادی در لاک دفاعی برند
  • رضا نجدی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا در نیمه دوم بازی معمول رو انجام ندادی فقط خواستی دفاعی بازی کنی. فوتسال باید هم دفاع باشه هم حمله .دفاع کردن در فوتسال ک تاکتیک نیست چون به راحتی گل خواهی خورد اون بازی فوتبال ک یه تیم یه گل می زنه ۹۰دقیقه دفاع می کنه نه فوتسال
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    پ خوب شد من فقط نیمه اول دیدم نیمه دوم نگاه نکردم زدم سریال شبکه ۲وگرنه اعصابم خراب میشد با این نتیجه نهایی
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    متاسفانه داره سلیقه ای رفتار میشه با این وضع خیلی تو فوتبال عقب می‌افتیم فکری بکنید
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    توجیه برادر توجیه. هم بعد بازی کردید و هم ترسیدید. تری برادر مرکه، شما به ترستون باختید همین.اصلا ترس شما نربی عزیز راحت به بازیکنانت منتقل شده بود و کاملا عصبی بودند.
  • رامین IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا متاسفم برای این مسیولین فوتبال
  • شمس IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    در ایران بازیکنان جوان و مستعد زیاده، تیم ما پیر بود و در انتخاب بازیکنان اشتباه صورت گرفته .مربی تیم ملی باید خارجی باشه تا در انتخاب بازیکنان تیم ملی بی طرف باشه و شایسته ها را انتخاب کنه .
  • فردین IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بابا تورا قران چرا اینقدر فوتبال و فوتسال ایران کثیف شده پایین ترین سن این تیم ۲۶ سالشه این یعنی بدبختی ی بار با والیبال جوانگرایی کردیم نتیجش شد قهرمانی آسیا تورا خدا دست از این مافیا بازی بردارید چند بازیکن برا تیم تصمیم میگیرن احمدی حسن زاده بخدا اینا دیگه نمیتونن چهارتا جوان ۲۰ساله بیارید مربی بفکر آینده نیست فقط بفکر نتیجه حال هستش که متاسفانه ما به قزاقستان باختیم که جای در فوتسال دنیا نداره بخدا دیشب این شماره ۹ ایران اگه نگاه کرده باشید تیم رو نابود کرد اصلا بهش نمیومد فوتسالی باشه جسه بدنش به فوتبال میخورد ن فوتبال و دیشب باعث باخت هم بود
  • صادق US ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تو که چیزی بار ت نیست حرف نزن این چه مربیگری کردن برو دنبال گردو بازی
  • محمد امین IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سرمربی که باید عوض شود و روی گروهی بازی کردن و از همه مهم تر تک روی نکردن و پاس گل دادن باید کار شود در این بازی باید دروازه‌بان تعویض می شد چون روحیه اش را کنی از دست داده بود ولی با این حال در کار انفرادی خوب هستیم اما گروهی نیاز به مربی ایرانی دیگر داریم که فوتسال ایران را بشناسد و از بازیکنان با انگیزه و جوان هم بیشتر استفاده شود.
  • حسن IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بازی روسیه و اسپانیا رو بهانه میکنن
  • سعید IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    این مربی اصلا تاکتیک نداشت به قول دوستمون روی نبوغ فردی به گل می رسیدیم بچه ها من خودم رشتم فوتساله بالاخره یه چیزایی سرم میشه به ولله بازی دیشب راکه دیدم گفتم قزاق میبره باید واقع بین بود وقتی باازبک اینقد بد بازی کردیم وبا۴اختلاف جلو بودیم ودرعرض چند دقیقه چند گل یکجور خوردیم باید فاتحه تیم راخوند این مربی دیگه کارایی نداره بازیکنان جوان تر وباانگیزه توی لیگ زیاد داریم باید یه تیم فوتسال جدید ساخت من خودم به عنوان یه ایرانی وهمینطور شما خیلی ناراحت شدیم ولی قبول کنید این تیم ما لایق رفتن تو ۴ تا تیم نبود
  • M. H IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دم همشون گرم... فقط ای کاش نیمه دوم هم حمله میکردن... ایران تیم هجومی هست و دفاع و وقت کشی تو فوتسال معنی نداره.. چون درعرض چند ثانیه توپ از دفاع به دروازه حریف میرسه... ما دوتا جلو بودیم و باید بدون استرس حمله میکردیم... بازی ما نباید با نتیجه آرژانتین و روسیه مقایسه میشد..
  • ولی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ممنون آقای سرمربی که باخت را گردن آمریکا و اسراییل و استکبار جهانی ن انداختی
  • اسکندر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ما بد بودیم و باختیم کادر فنی تیم ملی میخواهند باخت به قزاقستان را توجیه کنند.یادمان نرود که نیمه اول مال بازیکنان است و نیمه دوم تدبیر و تاکتیک مناسب سرمربی است.ما مقابل ازبکستان شانس آوردیم که حذف نشدیم و میشه گفت با خوش شانسی به مرحله بعد صعود کردیم.
  • ابراهیم IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    جناب ناظم صعودبه نیمه نهائی چی شدشماالان چراازکارروی پایه حرف میزنیدزمان بستن تیم هما اعضارامیشناختید که ازچه نسلی هستن این بهانه درستی نیست
  • ساسان IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    هم این تیم، در هم این دوره از بازی‌ها نشان داد در دفاع مشکل دارد منکه از مربیگری چیزی نمی‌دانم ولی تیمی که در حمله توانایی بالایی دارد برایش بهترین دفاع حمله است در دونیمه باید به این تیم القا میشد که یک گل عقب هستند باید برای پیروزی دو گل بزنند و گل نخورند حتما این تیم پیروز از زمین بیرون می‌آمد تواناییش را داشت
  • حسین IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    درسته خیلی خوب نبودیم ولی به منتخب جهان باختیم نه قزاقستان،وقتی از کشورای مختلف بازیکن بگیری داری میگی کشورت بی استعدادِ
  • مهدی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بقال سر کوچه ما هم میفهمه که بازی که دو گل جلویی باید حمله بیشتر کرد واجازه بازی‌سازی حریف رو توی حمله نداد این آقای سر مربی توی این چند بازی همین روش حفط توپ ودفاع را خوب بلد بود که آنهم نتیجه اش میشود همین خوبست بجای آسمان وریسمان بافتن تقصیر خودش را بپذیرد بازیکنان خوب بودن وهر چه شده تقصیر سر مربی است
  • بهزاد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این تیم هم باید مثل والیبال پوست اندازی کنه والسلام سرعت و استقامت تیم بسیار کم بود
  • سعید IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا به جای طیبی یک بازیکن دیگر نبردید شما که میدانستید از طیبی نمیشه استفاده کرد
  • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تو بیشتر دنبال ظاهر خودت بودی تا تیم . تیم ایران اصلا دفاع بلد نبود از هم گسیخته بود نظم نداشت یعنی دیمی بازی میکردند مثل اینکه یک تیم محلات بود بدون مربی هر کس بازیهای این تیم رو میدید عصبی میشد افتضاح بود مگر خودت ازشون تعریف کنی و البته دفاع همیشگی گزارشگران تلویزیون که اون بیشتر روی اعصاب راه می رفت .مثل اینکه مردم بازی بد رو نمی فهمند و فقط از تیم تعریف میکرد که البته این سیاست تلویزیون ماست.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تیم فوتسال!!! تیمی که بازیکن‌هاش نمی‌توانند یه دریپ ساده یا ۱پا۲پا بزنند بدرد توپ جمع کن هم نمیخورهد
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    جای آقای شمس خالی
  • رحیم آباد ی TR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام .بر تمامی ملی پوشان فوتسال .خدا قوت .تمام تلاش خود را کردید . بایستی بیش از این تلاش کنید تا به سکوهای بالا برسید . مناسب است فدراسیون از تجربیات آقایان شمس .صالح .رعدی و دیگران مربیانی که تجربه زیادی دارند استفاده نماید. در هر صورت این حذف پلی شد تا به اهداف بلند که دور از انتظار نیست برسیم .
  • مجتبی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اینها همه بهونه است وقتی بهترین بازیکن از لیست خارج می کنی مشخص که مربی نیستی فقط پز مربی گری را میدی خیلی بهت بها دادن بس دیگه جمع کندو با احترام برو تا بیرونت نکردن
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مربی ! بدشانسی! بازیکن خارجی! چرا قبلا نگفتی تیم آماده سازی می خاد! بازی تدارکاتی نداره! دیواره بهونه بلند ع چون ما ایرانی هستیم!
  • حامد IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای به مثلاً مربی.شما تا باحال نون خلاقیت های فردی بازی کنان را خوردی شما از خودت چیزی رو نکردی شما یک بازیکن که در دفاع درست بازی میکرد(سنگ سفیدی)اون را هم با لجبازی کنار گذاشتی و آقای جاوید که تاریخ مصرفش خیلی گذشته ویک مهره بی تأثیر وسط زمین نگه داشتی و بعنوان آفت تیم بود .شما یکبار دیگر فیلم بازی را نگاه کن و ببین چطور پول ملت را با این ترکیب در مقابل تیم درجه سوم آتش زدی.حداقل مرد باش وبپذیر ایراد کار خودت بودی واگر معدل سنی بازیکنان بالا هست خودت انتخاب کردی.وبهانه بازیکنان دو ملیتی را نگیر
  • مهدی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    کارتون خیلی عالی بوده..حتما باید ازتون تقدیر بشه این نکتاتیم ک گفتیدهمش درسته ولی باید یه مربی خارجی بیاد یه تحولی ایجاد کنه
  • حامد IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مربیگری را آقای ناظم که هیچ نظمی در تیمت ندیدیم از بزرگی همچون مایلی کهن در تیم ملی یادبگیر موقع باخت. تمام تقصیر ها را گردن می‌گرفت و موقع برد بحساب بازی خوب بازیکنان می گذاشت.نمی آمد از قد قیافه و ملیت تیم مقابل را مورد بهانه قرار بده.شما فکر کن با برزیل هم گروه بودید.واقعا جای شمس در تیم ملی خالی است.مدیران نالایق=انتخاب سر مربی نالایق تر از خودش
  • فیروزمدنی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    باسلام مربی که فکرمیکنه بایک یادوگل برنده ترسو وتاکتیک دیگری نمیدانداوایل بازیها باخلاقیت بچه ها گل زدیم ولی سن بالای بچه هاونداشتن تاکتیک باختیم داورهم هیچ مشکلی نداشت ازقرعه هم لوک خوشانس هم اینقدرخوشانس نبود وفقط بااحترام برو
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    متاسفانه عملکرد کادرفنی فاجعه بود و حتی سه تابرد ایران اگر بازی چند دقیقه بیشتر طول می کشید ممکن بود ازدست برود.کادر فنی خیلی خیلی ضعیف کار کرد و اگرفدراسیون به پیشرفت فوتسال اهمیت می دهد بایدفکری بکند.
  • یزدان IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام بر جناب آقای ناظم الشریعه و بازیکنان قهرمان تیم ملی فوتسال ایران خیلی خوب درخشیدید و عالی گل زدید.من فکر می کنم اگر روی این تیم سرمایه گذاری شود، حتی می تواند قهرمان جهان شود. بازی با قزاقستان عالی بود ولی با ناداوری و این ایراد که در نیمه دوم دفاعی بازی کردیم، بازی را واگذار کردیم.بیاد داشته باشیم که بهترین دفاع حمله است. بهر حال چیزی از ارزش های شما کم نشد.
  • جهان IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ایران در اکثر موارد اولش رو خوب شروع میکنه و آخر کار که موقع نتیجه گیری هست رو خراب میکنه چه فوتبال چه فوتسال چه والیبال والی آخر ، فقط باعث میشه تیمهای خوب حذف بشن و خودش هم نتونه از این موقعیت استفاده کنه ، البته وقتی دقیق نگاه میکنیم این اتفاق در تولید و حتی سیاست هم دیده میشه ، متاسفانه
  • عرفانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ۹۹درصد باخت فقط تقصیر مربی بزدل و بی دانش تیم ایران هست . از طرفی وقتی گزارشگر بازی از همون اول فقط از قدرت و برد تیم قزاقستان حتی زمانیکه دو بر صفر جلو بودیم میگفت . تا حدیثه از یک مجری قدیمی واقعا بعید بود
  • بهلول IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وحید شمسایی گزینه خوبیه
  • یاسین GB ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به نظر من ایران شانسی به این مرحله رسید نگاه کنید در کرنر ها هیچ گونه تاکتیکی نداشت و فقط توپ را سانت میکرد تا یک نفر توپ را به آسمان بزند تو حمله هم همین طور
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این مربی دیگه کوپنش تموم شده و باید بره و یک مربی با سواد و فنی بیاد تا یک تیم خوبی رو بسازه نه این مربی که یک تیم محلی درست کرده و فکر کرده اومده جام روستاهای علی آباد.
  • علی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مربی تیم درسالهای قبل خوب بود. ونتیجه هم گرفت. ولی وقتی بازیکن های تیم. ثابتدهستند ودراین ده سال همین بازیکن ها بودند درهرجا درهرمسابقه. بازی کردند. نتایج خوب گرفتند. ولی. وقتی بازیکنهای تیمی درچندین سال ثابت میمانند اون انگیزه وشادابی ازبین میره... دقیقا مثل تیم والیبال... معروف وموسوی وغفور ازاین بازیکنهای جدید صددرصد بهترند ولی جرا دراین دوسه سال همیشه به ژاپن باختند ولی بازیکن های جوان باانگیزه وشادابی ژاپن را راحت بردند. انگیزه دربازی خیلی مهمه.
  • سارویه گیلانشاه DE ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اقای مربی شاید بینش لازمه یک مربی خارجیرو نداشته باشه .تیم ایران همه شوت زنای خوبی بودن ، اما در دفاع بسیار ناتوان و کافیه مربی تیم مقابل اینو درک کنه .ناظماشریعه این درک رودر دفاع تیم نفهمید تا روش کار کنه . در بازی قبلی ایران شانس اورد کهوقت بازی تمام شد والا اونجاهم بخاطر ضعف دفاع بازنده بود .
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    یه فوتسال هم که تودنیاحرف براگفتن داشت م بیش خراب کردوحال همه راگرفت
  • علی اکبر رحیمی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    شمسایی باید بیایید یا هزینه کنید سر مربی خارجی بیاورید.
  • Anonymous IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تیم ما به مربی باخت...با این توجیهات مربی معلوم است که می بازیم... نیمه دوم نیمه مربیان است.و آقای ناظم الشریعه معلوم بود هیچ تاکتیکی برای تیم نداشت و راحت سه گل از قزاقستان دریافت نمودیم.. تیمی خسته و سنگین و سوم سال بالا ..که زود خسته و تمرکز را از دست می دادند... به نظر باید تیم جوانتری انتخاب و مربی بهتری جذب کرد...مانند تیم ملی والیبال که با جوان گرایی قهرمان آسیا شدند..
  • بهروز IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    آقای سرمربی عامل اصلی باخت تیم شما بودید، شما برای چنین سطحی ضعیف هستید، تمام
  • امیر IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تیمی که از ازبک رده چندمی ۸ تا بخوره بدرد عمه اش میخوره ..
  • IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    هیچ داور مقصر نبود اون چند بازی گذشته هم نیمه دوم کلا به مربی حریف می باخت و تمام بازیهای گذشته هم هروقت کشید عقب گل میخورد ولی نمیتونست آنالیز درستی حتی از تیم خودش بکنه
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    توجیح نکنید جناب مربی تیمی که دو گل جلو است با چه تاکتیکی باید به میدان بیاید دفاعی تمام مربیان و مردم میدانند بهترین دفاع حمله است اما قبول کنید به شما دستور رسیده بود که سعود نباید بکنید شما هم اطاعت امر کردید این چیزها تازگی ندارد در این کشور اما فقط حسرتش ماند برای عده ای جوان که داشتن باهاش خوش می‌گذرانند دست شما درد نکنه
  • رضا IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    چ ربطی داره به دری بری هایی ک میگی نتونستی تیمو جم کنی تو چیکار داری بازیکن حریف کجایی بود بجای ای چرت و پرتا معذرت میخواستی بهتر بود جاتو بده به شمسایی تو باید لیگ داخلی مربی گری کنی تکنیک خاصی نداشتی تو
  • محمد AE ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    بایستی مربی وکادر فنی کاملا عوض شه دستشون درد نکنه چند سال برای تیم زحمت کشیدن اما الان ما احتیاج به تغییر داریم..چون چیزی برای گفتن نداشن وهمچنین به بازیکنان جوان احتیاج داریم وبایستی بهشون فرصت بدیم
  • جاوید IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    وقتی که بازیکنان اقدام به تمارض میکند باخت حقتان است / قزاقها بهتر بودند
  • مهدی NL ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    فقط یک تفاوت بین ما و قزاقستان بود آن هم تفاوت کاکائو و جناب ناظم الشریعه همین تفاوت باعث شد قزاقستان با تمام وجود برو بخواد و ما این را در بازیکنان خودمون ندیدیم داور هم که همیشه علیه ماست به روسیه و اسپانیا هم کاری نداشته باشید شما با قزاقستانی بازی داشتید که با این بچه ها می تونستید با اختلاف دو گل ببرید
  • M IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تیمی که از ازبک 8 تا میخوره همون بهتر نره بالا تیم بدنسازی فوقالعاده ضعیف داشتی تمام بازی هارو تو نیمه دوم از دست داد اکثر گل هاشو نیمه دوم خورده تو دفاع هیچ برنامه ایی نداشتن
  • رضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    لعنت به تو ناظم الشریعه. چرا انقد بهانه میاری؟ فوتسال ایرانو با تکبر و غرورت نابود کردی. فوتسال ایران همیشه هجومی و زیبا بود ولی تو دفاعی و زشتش کردی. نظر نود درصد کارشناسا در موردت منفیه. به حرف هیچ بزرگی گوش نکردی
  • Jalal IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تیمی که هشت تا از ازبکستان، دوتا از آمریکا و صربستان می خوره، باید به قزاقستان ببازه.
  • پرسپولیس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    ولمون کن بابا با این تیم... این تیما زمان شمسایی اصلا بحساب نمیومدن.تیم وقتی خوب نیست کاریش نمیشه کرد. اخه هشتا از ازبکستان باید گل میخوره ایران‌؟
  • مسعود IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    چی میگی اون دفاع بیخود و بدرد نخور اونقدر آسیب پذیر بود که خیلی راحت در مقابل هر تیمی دروازه مون باز میشد
  • حسن IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    باسلام،در مورد تیم فوتسال این دوره چند نکته بایستی در نظر داشت1.استفاده از بازیکنان با سن بالا و عدم توجه به نسل های جوان(الا ماشاالله توی لیگ مون پر بود ولی ترس مانع شد)2.عدم وجود تکنیک و تاکتیک تیمی،قریب به نود درصد گل ها ،تکنیک فردی زده شد،فاز هجومی خوب بودیم نه عالی ولی از نظر بدنسازی و مسائل فنی و مسن بودن تیم زود کم می آوردن3.گلر عالی ،دفاع ضعیف:اگه همین گلر رو هم نداشتیم از گروهمان هم صعود نمیکردیم،بعد تیمی که دفاعش سردرگم هست میاییم اونم فوتسال تیم رو دفاعی میذاریم چه حماقتی هست آخه؟اگه بازیکنان خودشون بازی شون رو ارائه می دادند به مراتب بهتر بودیم.توی فوتبالش هم اینجوری یه نیمه نمیرن تو دفاع،فازت چی بود مربی؟ ۴.نیمه دوم بازی ها قابل پیش بینی بود که ما گل می خوریم اتخاذ تاکتیک دفاعی بدون تکنیک مطلقا توی همون فاز موندم و مدرسه پیرمردها بهتر از این نمی شد.
  • رضااسدی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    مربی که درایت قانونمندی نداره بهتربره تیم مقابل۵خطایی شده وهرخطای دیگرملزم پنالتی استکه مربی به بازیکنان خودتفهیم نکردوتیم درنیمه دوم خودراباخته بود
  • مسلم IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    مربی پورتو تمامی عملکرد ضعیف دربرابر لیورپول را گردن میگیره مربیان مادنبال میخی که سرباز زده هستند وگناه را گردن هرکه دیوارش کوتاهتره بندازن
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    بدون تعارف، تیم ملی فوتسال نیاز به یک پوست اندازی داره، ما اگه با همین وضعیت پیش بریم، جام جهانی بعدی معلوم نیست چه اتفاقات بدی برامون بیوفته، خودمون رو فریب ندیم، ما میتونیم خیلی بهتر از این باشیم
  • tk,Amir,Turk,Taje IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    فقط شمس تابه این زمان فوتسال ایران دربازی های ملی سرمربی برتر از اقای شمس نداشته نمیدونم چرا ریس ها هرکی موفق باشه زود از کار بی کار میشه اما مثل ناظم الشریعه ها شش وهفت سال عذابمون میدن
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    مرد مومن این همه استعداد متاسفم که بگم آقای مربی شما فوتسال نمیدونی چیه یه دروازبان که بتونه با پا بازی کنه با خودت نبردی . تیم محلی از تیمت بهتر بازی میکنه دم بازیکن شماره ۸ ولی گرم ،این میگن فوتسال باز حسن زاده با ۵۰ سال سن یا اون بده خدا ما ساوه مثل اینکه داره زمین چمن بازی میکنه خدایی با روح و روان ملت بازی نکنین.
  • ارسلان۴۴۴۴ IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    بنظرم مقصر اصلی اقای مربی بود. تیمی که دو بر صفر جلو است چه نیاز داره ب لاک دفاعی. راحت میتونستن دو گل دیگه بزنن و ب نیمه نهایی برن. نیمه دومو اقای مربی کلا وا داد و نتونست نیمه مربیارو ببرد . ناظم ال شریه در سطح اآسیاس. لااقل دوتا کمک خوب هم کنارخودش نداشت. پیمان یوسفی گزارشکر بازی هم خوب نبود . لااقل جواد خیابانی رو میگذاشتید ، صدای گرم جواد عالییه
  • سینا عشوتی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    آقای ناظم الشریعه شما در بازی مقابل ازبکستان در واقع حذف شده بودید ، اگر آنها دروازه با نشان را بیرون نمی آوردند ، ایران میخواست 8 بر 5 بازنده باشد . اصلا شما مربی نیستید ، مربی فقط وحید شمسایی .
  • سارا ملکی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    ناظم الشریعه از زمان لج بازی با وحید شمسایی در واقع حذف شده بود . او اگر وحید شمسایی رو دعوت میکرد ، هم یک باتجربه در کنار دیگران بود و انگیزه میداد به دیگران و هم آقای گلی برای شمسایی باقی میماند . برو از دور و بر تیم ملی کنار و دیگه پیدایت نشود .
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تو غلط کردی پس با این تیم رفتی مسابقه از همون روز اول مسابقات معلوم بود این تیم . تیم نیست . فقط بلدین پول بگیرین و با اعصاب مردم بازی کنید .خداوند نیامرزدتون
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    ناظم شریعه در این دوره از مسابقات نشون داد که مربی با دانشی نیست و از علم روز دنیای فوتبال خیلی فاصله داره.مربی تیم‌های ازبکستان و قزاقستان از مربی تیم ما خیلی بهتر و سرتر بودند و این را در تقابل با ایران نشون دادند.مخلص کلام، تیم ملی فوتسال ایران دارای بازیکنان با استعداد و درجه یک میباشد که نیاز به یک مربی با دانش در طراز اول دنیا داره، اونوقت در جام جهانی بعدی میتونیم بریم روی سکو.
  • مصطفی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    خدمت اقای مربی مسبب باخت تیم شما بودید شمایی که نیمه ی مربیان حرفی برای گفتن نداشتی چی میشه ی نیمه تیم به اون شادابی و با دوگل برنده خارج میشع و نیمه ی دوم ی تیم ضعیف و دفاعی و با صریب اشتباه بالا وگرنه همه ی تیمها که امدن خوبن ولی شما در برابر این تیمی که بهش باختی خوبتر بودی کاشکی توجیح نمیکردی باخت تبم رو بدون بهونه میگفتی اشتباه من بود که تیم باخت والسلام
  • بهرام IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    درود ،،ضمن خسته نباشید به همه بازیکنان و کادر فنی ،، بایستی عرض کنم که مربیان و تیم ما از بازی ازبکستان درس لازم را نگرفتند ،،در شرایطی که به راحتی میشد در دیدار با قزاقها صعود کرد با عقب نشینی بی مورد ، ترس بیخود ، جدی نگرفتن حریف و مهمتر از آن عدم پرس در زمین حریف با دست خودمان پیروزی را تقدیم قزاق‌ها کردیم ،باور بفرمایید یا نفرمایید فوتبال دوستانی که بازی را تماشا می‌کردند، فوق العاده ناراحت شدند ،با همه احترامی که برای سرمربی قائل هستم به نظر بنده مقصر این باخت شخص سرمربی میباشند ،هرچند که بعضی از بازیکنان هم انگیزه لازم را نشان نمی‌دادند، ، در هر صورت خیلی حیف شد ،در شرایطی که با کمی درایت می‌توانستیم جز چهار تیم باشیم ،با بیخیالی هرچه تمامتر پیروزی را از خودمان گرفتیم و تقدیم حریف کردیم ،انشاا.‌.که در بازی‌های بعدی سرمربی تیم احساس کند که به عنوان یک فرمانده در میدان مبارزه باید عمل کند و بازیکنان هم مثل سربازی که از آب و خاک و ناموسش دفاع می‌کند در برابر حریفان با تمام توان مبارزه کنند ،و باید این نکته را بدانند که مردم تلاش آنها را زیر نظر دارند و تفاوت شجاعت و از خودگذشتگی با بیخیالی را دقیقا می‌دانند،،، انشاا...بازیکنان همه تیم ها از شجاعت علی دایی درس بگیرند ،،اگر یادتان باشد علی دایی در شرایطی که با ضربه دروازه بان بحرین طحالش پاره شده بود تا آخر بازی در زمین ماند و جنگید و پس از پایان بازی در وضعیت نیمه بیهوشی راهی بیمارستان شد ،،،
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      0 0
      تیم ما هنوز در حد ۴ تیم برتر دنیا نیست این واقعیت را باید پذیرفت خیلی جاها با افبال وشانس ونه ازروی شایستگی بالا می اییم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس