کد خبر 1277923
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

امروز سهامداران شرکت‌های لیزینگ پارسیان وسرمایه‌گذاری اعتبار ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و نیروگاه زاگرس کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۷۳۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۵هزار و ۴۶۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۸۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۸۰۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لیزینگ پارسیان، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران و سازه پویش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، سیمان سفید نی‌ریز و پشم شیشه ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۷۷۲میلیون ورقه به‌ارزش ۲۲هزار و ۱۶۴میلیارد تومان در ۷۲۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۸۵۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و نیروگاه زاگرس کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های زرین معدن آسیا، ریل سیر کوثر و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس