کد خبر 1277926
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
بحران سوخت در انگلیس گریبان فوتبالیست‌ها را هم گرفت

مشکل کمبود سوخت در کشور انگلیس، دردسرهایی را هم برای فوتبالیست‌های شاغل در جزیره به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، صفوف طولانی در پمپ‌های بنزین کشور انگلیس که هنوز سوختی برای تحویل دارند، بی‌پایان شده است. این معضل در نتیجه توقف خدمات از سوی برخی از جایگاه‌های سوختی این کشور به دلیل مشکل در تأمین فراورده‌های سوختی برای جایگاه‌داران است. کمبود بنزین و گازوییل پیش از این هم در انگلیس دردسرهایی را برای شهروندان این کشور به وجود آورده بود اما در هفته جاری این مشکل به اوج خود رسید و در برخی مناطق تا 90 درصد خدمات عرضه کنندگان سوخت را تحت تأثیر قرار داده است.

به همین دلیل موج متقاضیان سوخت به سوی جایگاه‌هایی که هنوز امکان ارائه خدمات دارند روانه شده و این وضعیت هم باعث ایجاد صفوفی شده که دیگر غنی و فقیر، معروف و گمنام نمی‌شناسد. فوتبالیست‌ها هم جزو همین دسته هستند اما در میان آنها بعضی‌ها به طور جدی دچار مشکل شده‌اند از جمله مهاجم تیم میلوال در لیگ دسته یک جزیره که تصمیم گرفته در توئیتر از طرفدارانش کمک بخواهد.

او در صفحه شخصی خود از فالوورهای خود پرسیده : «آیا کسی در غرب لندن (چلسی/ فولام) می‌داند که من کجا می‌توانم سوخت تهیه کنم؟ دیگر هیچ جایی نیست که بتوانم سوختی پیدا کنم. اگر چیزی نمانده باشد، آیا کسی هست مرا امروز صبح به تمرینات تیمم برساند؟

با توجه به اینکه معمولاً زمین‌های تمرینی اکثر تیم‌های فوتبال در حومه شهرها احداث می‌شود، بازیکنان فوتبال هر روز مجبورند با خودروهای شخصی خود از منزل تا زمین تمرنی را طی کنند و کمبود سوخت آنها را با مشکل مواجه می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 2
    دولت فخیمه روحانی که رفت هم لنگیا بدبخت شدن هم انگلیسی ها
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      1 3
      خاک تو سر کیسه کش نفهمت......
    • علی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      2 0
      باحال بود حال کردم...
  • mahdi IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    چوب خدا صدا ندارد دویست سال علیه مردم جهان اینهمه جنایت کردن بی صفتان بی خاصیت لعنت بر پدر و مادرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس