به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا بخشی از اظهارات رییس جمهور قبرس را منتشر کرد و نوشت: اردوغان درحالی از صلح و احترام صحبت می‌کند که حاکمیت قبرس را زیرپا گذاشته، به سوریه حمله کرده و حاکمیت عراق را نقض می‌کند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • خاقانی شروانی US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    15 20
    خون مخور،ترکی مکن،تازان مشو
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      20 12
      شکر مخور قند مخور شیر بخور
    • سید بابک IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      0 0
      گرچه جانی از نظر پنهان مشو رحم کن در خونِ جان،ای جان مشو پرده ی رازم دریدی آشکار وعده های کژ مده،پنهان مشو گر به جان فرمان دهی،فرمان برم آمدی ناخوانده،بی فرمان مشو از بُنِ دندان به دندان،مزد تو جان دهم،جای دگر،مهمان مشو گر بپیچم در کمند زلف تو چون کمند از شرم،رخ پیچان مشو خون خوری تُرکانه،کاین از دوستی ست؟ خون مخور،ترکی مکن،تازان مشو کُشتیَم ،پس خویشتن،نادان کنی این همه دانا مکش،نادان مشو چون غلام توست خاقانی،تو نیز جز غلامِ خسروِ ایران مشو
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    37 19
    اردوغان یک احمق خودبزرگ بین هست و الهام علی آف هم اگر مرد بود اسمش را نمی‌گذاشتند الهام هر دو نفر دزد و بیشرف هستند
  • علی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    15 7
    دیگه نژاد پرست ها رد دادن و شروع کردن به فحش دادن زنده باد ایران
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    10 2
    هر جا نژاد پرستی هست جنگ و اختلاف و تفرقه هم هست
  • علی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    17 8
    نژادپرستان با نئوعثمانی گریشان،دست کمی از صهیونیست ها و بنت ندارند.کشوری اشغالگر و جنایتکار در ابعدادی بزرگتر و رویاپردازتر!
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 7
    اینها رو نشون ندید الان نوکرای جیره بگیر رییس جمهور دولت های نژادپرست به جز و ولز میفتن بیشرفا اونوقت واسه ما قدس قدس میکنه نوکر اسراییل
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    4 2
    رجب عردوغان دچار توهم خود بزرگ بینی و توهم ابرقدرتی شده که البته ابزار رژیم اسرائیل در منطقه شده و صهیونیست ها در حال دمیدن و باد کردنش هستند حالا کی که منفجر بشه بقول ما آذری ها آلله بیلیر ؟
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    7 3
    اگر اردوغان راست می گوید و دنبال صلح است اول از همه دست از تحریک اخوانی ها در جهان عرب بردارد تا صلح در سوریه و لیبی حاکم شود، بعد دست از رویای اتحاد ترکی و شیر کردن باکو و خط و نشان کشیدن برای ایران دست بردارد، بعد هم از شمال قبرس خارج شود تا با برگزاری یک همه پرسی تحت نظارت سازمان ملل و کشورهای اسلامی و اتحادیه اروپا ترکهای قبرس خود سرنوشت خود را تعیین کند، بعد هم روابط خود را با عامل اصلی نا امنی منطقه یعنی رژیم صیهونیستی به حالت تعلیق در بیاورد، آخر سر هم دست از سرکوبی و کشتار کردها در سوریه و عراق بردارد و به کردهای خودش در دیار بکر و جاهای دیگر حقوق شهروندی بدهد و از تحمیل زبان و فرهنگ ترکی و خط لاتین به آنها دست بردارد، تمامیت ارضی سوریه، عراق و قبرس را به رسمیت بشناسد، مزدوران ادلبی را از جمهوری آذربایجان و لیبی خارج کند، دست از دیوار کشیدن در مرز با ایران و صحبت های دو پلهو و ضد ونقیض در مورد کشورمان بردارد، در مدیترانه شرقی شطینت نکند و با ترسیم مرزهای خیالی بین خود و لیبی حقوق دریایی مصر و کشورهای اروپایی مجاور مدیترانه را از بین نبرد، تنش آفرینی نکند، مسلمان و مسیحی را به جان هم نیاندازد، ارتباط زمینی ایران و ارمنستان را به دست علی اف قطع نکند، بعد بیاید در مورد صلح صحبت کند.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    باید مجموعه اقوام آسیب دیده بدست حکومت ترکیه تشکیل شود. ارامنه،علویها، کردها، یونانیها همه این اقوام در دل کینه های عمیق تاریخی بر علیه ترکیه دارند. ترکیه هم باید مثل صربها که به اقوام همسایه خودشان ظلم کردند مجازات شود. ترکیه هم باید مثل ژاپن که به اقوام و کشورهای همسایه خودش ظلم کرد دچار قهر الهی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس