کد خبر 1278315
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
سرنوشت عجیب مربی کروات تراکتور

حضور مربی کروات تراکتور که از مرداد قرار بود به این تیم اضافه شود، منتفی شد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند، سرمربی پیشین تراکتور بلافاصله پس از حضورش در این تیم خواهان جذب یک دستیار خارجی شد. در همین راستا باشگاه تراکتور با تونی گولم وارد مذاکره شد و با این مربی به توافق رسید. طبق توافق دو طرف در آن زمان، قرار شد تونی تا ۲۲ مرداد به ایران بیاید و کارش را در تراکتور آغاز کند اما این اتفاق طبق ادعای باشگاه تراکتور به دلیل مشخص نبودن قوانین مربوط به جذب بازیکن و مربی خارجی به تعویق افتاد.

آمدن تونی گولم آن قدر طول کشید که فراز کمالوند از سمتش استعفاء داد تا سرنوشت دستیار کروات بیش‌تر از قبل در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. حال از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که باتوجه به رفتن کمالوند و مشکلات مالی‌ این باشگاه، دو طرف قید همکاری را زده‌اند و حضور این مربی در کادر فنی تراکتور منتفی شده است. هم‌چنین در صفحه تونی گولم در ترانسفر مارکت، این قطع همکاری - هرچند که شکل نگرفت - اعمال شده و او اکنون بدون باشگاه است.

سرنوشت عجیب مربی کروات تراکتور

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جبارزاده US ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    2 0
    سلام دوباره فردا این مربی کروات مشکل درست نکند وبه فیفا شکایت نکندچون مدیران اقای زنوزی امروزمی گویندمشکلی نداریم وای فردا می بینی طرف شکایت کرده وکلی تراکتور رابدهکارکرده خواهشا دقیقا این مسئله پیگیری شود تادراینده مشکلی پیش نیاید جبارزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس