کد خبر 1278452
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
کشف سلاح جنگی و مواد مخدر

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش سلاح و مواد مخدر درمازندران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که از مخفیگاهش علاوه بر ۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۳ کیلو مواد مخدر و سایر تجهیزات جنگی کشف شد.

 سرهنگ کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص حمل و نگهداری سلاح جنگی توسط فردی در حوالی شهر کلاردشت استان مازنداران دریافت شد که در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم که دارای سوابق متعددی همچون توزیع مواد مخدر بوده و اقدام به حمل و نگهداری سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز نیز می کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت به ادرس اعلامی اعزام و با انجام مراقبت های ویژه پلیسی توانستند، ششم مهر ماه متهم را در مخفیگاهش در حوالی شهر کلاردشت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

سرهنگ کاویانی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح جنگی ،۲ قبضه سلاح شکاری ،۳ کیلو مواد مخدر،۸ عدد فشنگ جنگی و ۱۳۱ عدد فشنگ سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند برخورد قانونی خواهد کرد.

به گفته سرهنگ کاویانی، تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    سلام و درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس