مهرآوران

سعودی اینترنشنال که چند روز پیش برای کشتی‌گیران ایرانی حاشیه درست کرده بود، امروز پس از فوت یک هنرمند کشورمان، جنجال دیگری را به وجود آورد.

 به گزارش مشرق،  اینترنشنال که چند روز پیش برای کشتی‌گیران ایرانی حاشیه درست کرده بود، امروز پس از فوت یک هنرمند کشورمان، جنجال دیگری را به وجود آورد.برای اطلاع از این موضوع از هژیر مهرآور، پسر مرحوم عزت‌اله مهرآوران موضوع را پیگیری شد که وی توضیح داد: پدرم واکسن سینوفارم دریافت کرده بود.

سیاسی بازی اینترنشنال با جان یک هنرمند/ مهرآوران چه واکسنی دریافت کرده بود؟

همچنین نیکنام حسینی‌پور، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان کرد: رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی قصد ایجاد حاشیه را دارند، ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت فقط واکسن‌های سینو فارم و آسترازنکا در اختیار هنرمندان قرار دادیم و واکسن برکت در دست نداشتیم.

سیاسی بازی اینترنشنال با جان یک هنرمند/ مهرآوران چه واکسنی دریافت کرده بود؟

 تصاویر منتشر شده از  واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت نیز نشان می‌دهد که وی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ دز اول واکسن را دریافت کرده که اصلاً در این تاریخ واکسن ایرانی برکت، مجوز واکسناسیون را دریافت نکرده بود.

سیاسی بازی اینترنشنال با جان یک هنرمند/ مهرآوران چه واکسنی دریافت کرده بود؟

همچنین یک عضو گروه دارویی برکت هم اضافه کرد: نام عزت‌الله مهرآوران، این هنرمند کشورمان در لیست افراد داوطلب در مرحله کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت هم وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    14 3
    چرا از این بیشرف ها شکایت نمیکنه کسی؟
    • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      2 1
      عزیزمن چرا اینقدر ضعف نشون میدی جواب حرف باحرف میدن اگه برات مهم جواب قانع کننده بده اگه هم مهم نیست توجه نکن همین.. توتمام دنیا روال همین.. دیگه این همه صغرا وکبری نداره..!!!!
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      1 0
      منظورت کیه؟مسئولان یا خبرگزاری ها
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    جالبه بعضی سایتها میگن مرحوم مهرآوران واکسن برکت زده در حالیکه همون خبر رو وقتی باز می کنیم درش اومده که مرحوم مهرآوران و شماری دیگر از هنرمندان طبق جدول زمانی واکسن زده اند و در ادامه خبر تصویر و نام شماری از هنرمندانی که داوطلبانه در فاز نهایی آزمایشی واکسن برکت تزریق کردن رو هم گذاشته مثل حامد همایون و دنیا مدنی و حجت اشرف زاده در حالیکه در همون خبر به هیچ وجه ادعا نشده بود که مرحوم مهرآوران هم برکت زده . واقعا این افراد خبیث برای کوبیدن یک دستاورد ملی به چه اکاذیبی که متوسل نمی شوند .
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 0
    واقعیت را شما بگین
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 6
    چقدر اینها بیشرفن که اینطور خبرسازی دروغ میکنن هیچکی جلوشون نمی ایسته؟؟
  • سیدمهدی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    2 1
    توسوابق خودسایت شما هست اگه پاک نکنید تواونجا نوشتین جمعی ازهنرمندان داوطلب واکسن برکت شدن که اسم اقای مهراوران هم هست که البته ممکنه اون موقع اشتباه کارکرده باشین و با هنرمندای جووانی که برکت زدن باهم تیتر رونوشتین شاید اون موقع فکرکردین اعتباربرکت بیشترمیشه
  • US ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    پس اگرسینوفارم هم مشگل داره اطلاع رسانی شودتا مردم واکسن دیگری بزنند!!
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    شما از از اینها که گچ هم نمی توانند بسازند انتظار نداشته باشید بکویندکه کسانی از اهل ایران به ستاره ثریا دست پیدا می کنند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس