کتاب های سردار عباد اردستانی

سردار عباد اردستانی می گوید: با توجه به تجربه عملی و دانش آکادمیک، توفیق یافتم تا با تدوین مقالات و کتب مرتبط با مبحث مسجد، بتوانم نقشی کوچک در تقویت این نهاد مقدس داشته باشم.

به گزارش مشرق، دو کتاب به نام‌های « نقش تشکل‌های فرهنگی مساجد در توسعه صنعت گردشگری جنگ»  و  «نقش تشکل‌های فرهنگی مساجد در هویت‌پذیری اجتماعی نوجوانان» به قلم سردار سعید عباد اردستانی به چاپ رسید.

دکتر سعید عباد اردستانی پاسدار بازنشسته و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، دانشجوی رشته دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی از سال ۱۳۵۴ با حضور در کانون آموزش قرآن مسجد پنبه چی واقع در خیابان ولیعصر (عج) تهران، فعالیت های اجتماعی خود را آغاز نمود و در تمام این مدت و با حضور در مساجد مختلف و مدیریت تشکل‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و نظامی موجود در مساجد به ایفای نقش پرداخت.

توطئه دشمنان برای تضعیف نهاد مقدس مسجد

وی با اتمام خدمت در سپاه و آغاز دوران بازنشستگی تصمیم گرفت تا دروس فرهنگی موجود در دانشگاه را طی نمایم. دروس عالی طی شده در سپاه با گرایشات نظامی همراه بود. او کاردانی برنامه‌ریزی فرهنگی، کارشناسی مدیریت فرهنگی و کارشناسی ارشد امور فرهنگی را پشت سرگذاشت تا اینکه در رشته سیاست‌گذاری فرهنگی دکترای حرفه ای ثبت نام نموده و هم اینک در حال تحصیل است.

در تمام مراحل دانشگاهی تحقیق و موضوعات ارائه شده توسط دکتر سعید عباد ارستانی مربوط به مسجد و دفاع مقدس می‌شد و پایان نامه کارشناسی ارشدشان نیز در همین خصوص تدوین گردید.

توطئه دشمنان برای تضعیف نهاد مقدس مسجد

دکتر حاج سعید عباد اردستانی می گوید: در تمام مراحل تحصیل متون آموزشی و محتوای تدریس شده موضوعات فرهنگی را ضعیف دیدم و تدوین محتوای مفید و تجربه شده ضروری به نظر می رسید. از جهاتی دیگر متاسفانه توطئه دشمنان مبنی بر تضعیف نهاد مقدس مسجد کارگر افتاده و مساجد همچون دهه اول انقلاب در متن جامعه دیده نمی‌شوند و به انحاء مختلف از کارآیی کمتری برخوردار شده‌اند. بنابراین لازم دیدم تا با تبیین علمی کارکرد مساجد در زمینه‌های مختلف، به تقویت این نهاد کمک کنم.  

وی می افزاید: با توجه به تجربه عملی و دانش آکادمیک، توفیق یافتم تا با تدوین مقالات و کتب مرتبط با مبحث مسجد، بتوانم نقشی کوچک در تقویت این نهاد مقدس داشته باشم.

علاقمندان این دو اثر می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه کتاب دفتر نشر دهم وابسته به سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام (استان تهران) آن‌ها را تهیه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس