کد خبر 1279070
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
ارتش عراق

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از کشته شدن ۱۵ عنصر تکفیری داعش در رشته کوه های «حمرین» واقع در استان «دیالی» خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از الفرات نیوز، «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات گسترده ارتش این کشور در رشته کوه‌های «حمرین» واقع در استان دیالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در این زمینه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور موفق شدند ۱۵ نفر از تروریست‌های تکفیری داعش در رشته کوه‌های حمرین را به هلاکت برسانند.

تحسین الخفاجی همچنین تأکید کرد که نیروهای عراقی در جریان عملیات پاکسازی منطقه طارمیه در بغداد از لوث بقایای عناصر تکفیری داعش دستاوردهای فراوانی را محقق ساخته‌اند که به زودی این دستاوردها اعلام می‌شود.

این در حالی است که روز گذشته نیز نیروهای مقاومتی «حشد شعبی» عراق از هلاکت یک سرکرده تروریست‌های تکفیری داعش خبر دادند. حشد شعبی اعلام کرد که این سرکرده داعشی در جنوب تکریت به هلاکت رسیده است.

سازمان حشد شعبی در این زمینه اعلام کرد: سرکرده داعشی به نام «ادریس عدنان اسماعیل» ملقب به «ابو رحمه» در کمین نیروهای حشد شعبی در جنوب شهر تکریت واقع در صلاح الدین گرفتار شد و به هلاکت رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس