کد خبر 1279094
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
بحرین

پس از ورود وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و آغاز تظاهرات مردمی در مخالفت با این گام، یکی از پیام‌های هشدار مردمی که به واقعه‌ای تاریخی اشاره داشت، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها گزارش دادند که تظاهرات مردمی علیه حضور «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در خاک بحرین ساعت‌ها در بخش‌های مختلفی از منامه ادامه داشت.

منابع بحرینی که بعدازظهر روز گذشته خبر دادند مردم این کشور در مخالفت با ورود وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به خاک این کشور دست به تظاهرات زده‌اند، شامگاه پنجشنبه گزارش دادند که این تظاهرات در بخش‌های مختلفی از پایتخت بحرین ساعت‌ها تداوم داشته است.

در این میان، تصویر جالب‌توجهی، شامگاه پنجشنبه، در رسانه‌های بحرینی دست‌به‌دست شد که حامل پیامی برای وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بود.

در این عکس که تظاهرات‌کنندگان بحرینی را به تصویر می‌کشید، پلاکاردی به یک واقعه تاریخی اشاره داشت که بر روی آن نوشته شده بود: «آقای لاپید! می‌دانی این چیست؟»

پس از این عبارت تصویر شمشیری رسم شده بود که به ماجرای فتح خیبر و شمشیر ذوالفقار اشاره داشت؛ نبردی که در جریان آن امام علی (ع) با یهودیان فتنه‌جو مبارزه کرد.

مخالفت‌های مردمی پس از آن در بحرین آغاز شد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، چهارشنبه، اعلام کرد که وزیر خارجه این رژیم به دعوت همتای بحرینی‌اش، روز پنجشنبه، به منامه سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از ورود به بحرین و دیدار با مقامات ارشد این کشور از جمله ولی‌عهد و شاه بحرین، سفارت این رژیم را رسما در منامه افتتاح  کرد.

هشدار به رژیم صهیونیستی با شمشیر ذوالفقار

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و همتای بحرینی او چند توافقنامه راهبردی در زمینه‌های مختلف امضاء کردند و همچنین یک خط هوایی میان دو طرف افتتاح شد که در طول هفته، دو پرواز انجام خواهد داد.

مطابق با بیانیه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، ‌ دو پرواز مذکور توسط شرکت هواپیمایی «گلف ایر» بحرین صورت خواهد گرفت.

بحرین در سپتامبر سال۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «آبراهام» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • DE ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    36 1
    لا فتی الا علی و لا سیف الا ذوالفقار
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    25 9
    اسرائیل واقعا خیلی حقیری ،زورشونه به زن و بچه نشون می دن.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    23 20
    خخخخخخخخ گرز رستم رو هم بیارید بیشتر بترسه
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      18 1
      گرز رستم رو نگه داشتیم برای عمله های صهیونیستی چون تو که یا بر سرت فرود بیاد یا بر...
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      17 2
      خخخخخخخخخخ خاک برسرت گرز رستم افسانه است ولی ذوالفقار امیرالمومنین برگردن صهیونیزم واقعیت تاریخی است
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      12 0
      منافق بی شعور تو لازم نیست چیزی بگی خودشون می فهمن. حساب کار دستشون اومده
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      17 0
      این عکس کنایه به یهودیان در مورد کندن درب قلعه خیبر و فتح آن به دست پرتوان علی ابن ابی طالب هست.
  • مختار IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 0
    بخشهایی از کشور عزیزمان ایران را که در دوره شاهان نالایق قاجار و پهلوی از دست داده ایم الان از همان بخشها داریم ضربه می خوریم بحرین توسط وهابی ها و صهیونیست ها علیه کشور ایران توطئه چینی میشه هرات توسط طالبان و تکفیری ها و بعضی وقت پاکستان علیه کشور عزیزمان ایران توطئه چینی می شود شمال غرب کشور نیز توسط صهیونیست و اردوغان پلید و ورود تکفیری توسط این دو خبیث به منطقه ایران عزیز را تهدید می کنند اما در طول ۸ سال جنگ تحمیلی با رشادت جوانان این ملت یک وجب خاک را از دست ندادیم و از این بخش آیندگان مطمئن باشند که هیچ کسی قادر به دسیسه علیه ایران عزیز نخواهد بود شاهان نالایق به همین خاطر نفرین آیندگان را برای خود می خرند یعنی همین موارد که الان دامن گیر کشور و نسلهای بعد از آنها شده
  • DE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 0
    بحرین مسلمان باید برگرده به ایران تا سم کثیف شیطانی صهیونیست ها به خاک پاک اون نرسه! همه مردم ایران باید محکم پشت مردم بحرین بایستند و این خیانت کثیف محمد رضا شاه قزاقزاده که بحرین رو شوهر داد ، دوباره به دامن مادرش ایران برگردانده بشه و این لکه ننگ پهلوی ها برای همیشه شسته و پاک بشه.
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    5 0
    تصویربخت النصروخسروپرویزروهم میزاشتن دوطرف شمشیرامیر... میدونین که این دونفره مصیبتهایی سر قوم بنی اسرائیل آوردن؟ والبته سلام برامیر(ع )
  • امیر قدیرزاده FR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    6 9
    همان طور که حضرت آقا فرمودند اگر اسراییل بخواند کوچک ترین حرکتی را نسبت به ایران نشان دهید جمهوری اسلامی ایفا 'تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد '.از کی بحرین شاه پیدا کرده که ما نمیدونستیم فکر نکنم کشورهای کویت'عراق!بحرین'اردن'امارات'شاه داشته باشند اونجا" امیر 'به معنی بزرگ دارند
  • یاسر IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 0
    خاک بر سر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس واقعا جای تاسف داره که این طور ساده لوحانه خودشون رو به دام اسراییل و آمریکا میندازن لعنت خدا بر تمام مسئولان و سران بزرگ کشورهای عربی
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 1
    مرگ بر آل خلیفه
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    اینو کمتر میگن ولی حتما تمام شما میدونید پیمان برتری کیفی اسرائیل چیه . از ۱۹۴۸ تا ۱۹۷۳ خشم مردم عرب به جوش آمد و ۴ بار با اسرائیل جنگیدن . جز یکیش بقیه رو باختن . آخرین جنگ که سال ۷۳ بود ، آمریکا تصمیم گرفت تو تقسیم سلاح جوری بچینه که اسرائیل برتر بشه به همین منظور سیلی از تسلیحات به اسرائیل ریخت . الان هم داستان اینه تو تقسیم سلاح آمریکا همیشه کاری می‌کنه ( تو خاورمیانه برای متحدانش) که اسرائیل دست بالارو داشته باشه . الان آمریکا دیده این پیمان خیلی داره طولانی میشه قرار بود تا وقتی صلح کنند و تمام کشور های خاورمیانه اسرائیل رو به عنوان کشور یهودی به رسمیت بشناسن ، ادامه داشته باشه ‌‌. مصر ، اردن ، بحرین ، امارات ، سودان و مراکش به رسمیت شناختن ، قطر و کویت و عمان ( روابط دیپلماتیک نداره ) و یمن و سوریه و لبنان و عراق و عربستان و پاکستان و الباقی کشور های آفریقایی به رسمیت نشناختن . دارم فکر میکنم آمریکا اگر بتونه تمام این هارا هم قانع کنه که اسرائیل به رسمیت بشناسن ، وقتی اسرائیل ببینه مردم اونا همچنان از اسرائیل نفرت دارن بعید می‌دونم این پیمان هیچ موقعی لغو بشه . چون الان مثلا تو اوکراین ( کسی یادش نیست اسرائیل کجاست و... ) ولی توی مصر یا همین بحرین یا عراق و ... خیلی این نفرت زیاده . اسرائیل باید قبول کنه تو منطقه ما حتی اگر دولت ها هم اسرائیل رو به رسمیت بشناسن مردم راضی نمیشن .
  • CA ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    رفراندوم غیرقانونی و جعلی و متقلبانه که با رای گیری حکومت بحرین رو از اکثریت مردم گرفت و به اقلیت وهابی صهیونیست سپرد باید ملغا شود.
  • ش. AE ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    1 0
    ما که اینقدر ادعا کردیم و میکنیم در سوریه میجنگیم تا کشور در امنیت باشه ما که مالک اشتر زمان رو ترور کردن حالا از شمال و جنوب پشت مرزهای ما خیمه زدن این رژیم کودک کش به یاد حمزه عموی پیامبر اکرم افتادم در مسجد مدینه برای جنگ با کفار کسب اجازه کردن زمان زیادی طول کشید تا رسول الله با عنایت پروردگار اجازه دادن آیا وقت آن نرسیده که پوزه این دوستان نادان و دشمنان پرو را به خاک بمالیم ؟؟.؟
  • فرشاد IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    1 0
    تمام بدبختیهای خاور میانه ازاین جرثومه کثیف یعنی انگلیسه دوستان بهته یک مقدار تاریخ مطالعه کنند از صفویه شروع کنید دوزایا میافته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس