کد خبر 1279229
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
بحران سوخت در انگلیس به داروخانه‌ها رسید

یک رسانه انگلیسی گزارش داد که بحران سوخت در این کشور بر توزیع دارو نیز اثر گذاشته و داروخانه‌ها را با مشکل جدی مواجه کرده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز روز جمعه در گزارشی به نقل از مقامات یکی از انجمن‌های بزرگ داروخانه‌داران انگلیس اعلام کرد که بحران سوخت در این کشور داروخانه‌ها را نیز به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

بر اساس این گزارش، کل زنجیره توزیع دارو در انگلیس به دلیل بحران سوخت دچار اختلالات جدی شده و تحویل اقلام دارویی به داروخانه‌ها به‌سختی انجام می‌شود.

همزمان انجمن خرده‌فروشان فرآورده‌های نفتی انگلیس (PRA) که ۶۵ درصد جایگاه‌داران سوخت در آن عضویت دارند، اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های دریافتی از اعضا، ۲۷ درصد جایگاه‌های سوخت روز گذشته (پنج‌شنبه) فاقد سوخت بوده‌اند و ۲۱ درصد از جایگاه‌ها نیز تنها یک نوع سوخت موجود داشته‌اند.

گوردون بالمر مدیرکل انجمن خرده‌فروشان فرآورده‌های نفتی انگلیس در این خصوص به رویترز گفت: «سوخت به دلیل تقاضای بی‌سابقه، سریع‌تر از حد معمول به اتمام می‌رسد. هنوز هم گزارش‌هایی از حملات لفظی یا فیزیکی به کارکنان جایگاه‌های سوخت دریافت می‌کنیم.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    هههه. خیاط تو کوزه افتاد. استاد پدرسوختگی (انگلیس ملعون) دچار همون مشکلاتی شد که برای ایران و لبنان درست می کرد. چوب خدا صدا نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس