نخستین جلسه شورای معاونان جدید شهرداری تهران برگزار شد

نخستین جلسه شورای معاونان جدید شهرداری تهران امروز (جمعه، ۹ مهر) به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق از شهرداری تهران، علیرضا زاکانی روز گذشته، احکام معاونت‌های برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، ریاست مرکز ارتباطات و امور بین الملل را صادر کرد.  

این جلسه با حضور، لطف‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری، امین توکلی‌زاده معاون معاون امور اجتماعی و فرهنگی، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق، عباس شعبانی معاون فنی و عمران برگزار شد.

در نخستین نشست شورای معاونان شهرداری تهران که به ریاست زاکانی برگزار گردید، سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک، عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی، داود گودرزی، سرپرست سازمان بازرسی شهرداری، محمد مقدم سرپرست کل شهرداری تهران، سجاد علی نژاد مدیر کل حوزه شهردار تهران، عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران  نیز حضور داشتند.  

بر اساس این گزارش، هر یک از معاونان به طور جداگانه برنامه‌های خود برای معاونت متبوعشان و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس