کد خبر 1279961
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
کری‌خوانی تیلور شب قبل از فینال / آماده یک مبارزه دیگر برای مدال طلا هستم

دیوید تیلور شب گذشته و پس از رسیدن به فینال حساس مقابل حسن یزدانی تاکید کرد: چشم‌انتظار مبارزه برای مدال طلای جهان هستم.

به گزارش مشرق، دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا و حسن یزدانی دیگر طلایی جهان و المپیک از ایران با شکست قاطع تمامی حریفانشان راهی دیدار نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در نروژ شدند.

تیلور ۲ ماه پیش و در جریان فینال المپیک توکیو برای سومین مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی شد و این بار نیز از عزم خود برای تحمیل چهارمین شکست به یزدانی و کسب مدال طلای جهان خبر داد.

تیلور با انتشار تصویر پایان مبارزه خود مقابل حسن یزدانی در فینال المپیک توکیو نوشت: امروز خوش گذشت و فردا (یکشنبه) بیشتر خوش می‌گذرد. ۸ هفته قبل در فینال المپیک با هم مبارزه کردیم و حالا چشم‌انتظار یک مبارزه دیگر برای رسیدن به مدال طلای جهان هستم. سپاسگزارم برای فرصت مبارزه کسب مدال طلای جهان. سپاس از همه حمایت‌ها. شب خوش

دیدار فینال یزدانی و تیلور امشب حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

یزدانی طی سال‌های اخیر ۳ مرتبه مقابل این حریف آمریکایی تن به شکست داده و تاکنون موفق به کسب پیروزی مقابل وی نشده است‌.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 0
    اگه دستم بهت برسه تیلور ازکری انداختن میندازمت بخت باهات یا بوده هرچند یزدانی باخته به شما اما برای ما قابل درک نیست و نخواهد بود یزدانی برای ما همیشه قهرمانه چون کسی مثل ایشون جنگنده وجسوروبی باک کشتی نخواهد گرفت و پهلوان اخلاق هم هست❤️❤️❤️❤️
  • فران IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 0
    بهترین گزینه بدای مقاباه با این کری خوانی بی اهمیت جلوه دادن آن بالاخص از شخص یزدانی است .تیلور میخواهد بجای دو راند مسابقه ۳ دقیقه ای راند سومی هم راه بیاندازد که آنهم رفتن روی اعصاب یزدانی است .
  • Alireza GB ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    سر برد حسن یزدانی شرط میبندم یک به هزار هر کسی خواست بیاد جلو
    • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 0
      تو سایت مشرق و شرط بندی؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس