کد خبر 1280371
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
منطقه امن رئال مادرید از بین رفت!

رئال مادرید با قبول شکست مقابل اسپانیول اختلاف امتیازی که با رقبایش ایجاد کرده بود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم لالیگا مهمان اسپانیول بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده کاتالونیا به پایان رسید. رئال مادرید با این شکست با ۱۷ امتیاز همچنان صدرنشین لالیگا باقی ماند اما در صورت پیروزی سویا و رئال سوسیداد در دیدارهای عقب‌افتاده‌شان، جایگاه شاگردان آنجلوتی از دست می‌رود. اسپانیول هم با ۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

در این دیدار ابتدا اسپانیول روی انفعال هافبک‌های میانی رئال مادرید از جناح راست نفوذ کرد و ارسال زمینی امباربا از این جناح به محوطه جریمه رئال مادرید به دِتوماس رسید و این بازیکن دروازه کورتوآ را در دقیقه ۱۷ باز کرد. در ادامه بازی در اختیار رئال مادرید بود اما اسپانیولی‌ها باز هم توانستند چند موقعیت خیلی خوب ایجاد کنند تا این که در دقیقه ۶۰ حرکت انفرادی و زیبای الکس ویدال، هافبک سابق بارسلونا که اکنون عضو اسپانیول است، او را در موقعیت تک به تک با کورتوآ قرار داد و این بازیکن به زیبایی دروازه رئال مادرید را برای بار دوم باز کرد.

شاگردان آنجلوتی در ادامه توانستند یکی از گل‌ها را توسط کریم بنزما جبران کنند. بنزما در دقیقه ۷۱ پس از دریافت پاس از یوویچ، با حرکتی عرضی دو بازیکن اسپانیول را از پیش رو برداشت و با ضربه‌ای دقیق و زیبا گل نخست رئال مادرید را به ثمر رساند. با این حال تک گل بنزما برای رئالی‌ها کارساز نبود و آن‌ها در این بازی شکست خوردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس