به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین علی ثقفی در کانال تلگرامی خود درباره مدیریت ممتاز عقلانیت و اقتدار نوشت: در نظام جمهوری اسلامی تنها بخشی که مدیریت آن مستقیما زیر نظر رهبری است نیروهای مسلح هستند. جایی که رهبری فرمودند  اگر اشکالی در آن است من مسئول و پاسخگو هستم.

امروز فرمانده معظم کل قوا گزارش گونه ای توصیفی از مجموعه ی تحت مدیریت و فرماندهی خود را به ملت ایران و ملتها و دولتهای منطقه به این شرح ارائه کردند:

" افتخار نیروهای مسلّح ما این است که نیروهای مسلّح در کشور عزیز ما حصار مستحکمی هستند، قلعه‌ی مستحکمی هستند برای کشور و برای ملّت. همان طور که امیرالمؤمنین فرمود «فَالجُنودُ بِاِذنِ اللَّهِ حُصونُ الرَّعیَّة»، این به معنای واقعی کلمه در کشور ما تحقّق پیدا کرده و امروز سازمانهای نیروهای مسلّح -ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج- به معنای واقعی کلمه، سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند"

این کارنامه ی بخشی از حکومت جمهوری اسلامی یعنی نیروهای مسلح در طول 43 سال گذشته است که با هدایت امام راحل و فرماندهی ممتاز امام حاضر انقلاب حاصل شده و در آن نیروهای مسلح بحمدالله کشور را به مرز بازدارنگی در مقابل تهدیدهای سخت خارجی و داخلی و حفظ امنیت مثال زدنی در دریایی از تلاطمهای نا امنی منطقه ای  رسانده است. امری که مورد تایید دوست و دشمن است. البته دشمن در یک ترفند همیشگی تلاش کرده نقاط اقتدار را تحریف گونه نقطه ضعف  وانمود کند و متاسفانه برخی بیماران سیاسی داخلی هم از این خط دشمن پیروی کرده اند. آنها می گویند جامعه ای که از نظر دفاعی و نظامی مقتدر باشد اما مردمش مشغول مشکلات خودشان باشند جامعه ای مطلوب نیست. بسیار خوب این حرف درستی است.

اما این افراد در ضمن نقد به این امر اعتراف می کنند که کشور عزیز ما به سطح بالایی از اقتدار و بازدارندگی رسیده است. اما حرف این افراد در صورتی درست است که نظام جمهوری اسلامی غافل از وضع مردم فقط به دنبال اقتدار نظامی و ایجاد یک امپراطوری در منطقه و جهان باشد. این تهمت و وصله به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی چسبد. اشکالات موجود در کشور ریشه در سیاستهای نظام ندارد. مشکل در مجریان این سیاستها در سالهای گذشته بوده است. مدیران مستقیم معیشت و فرهنگ مردم نتوانسته اند همپای بخش دفاعی وضعیت کشور را مانند نیروهای مسلح به نقطه ای افتخار آمیز برسانند.

اینکه نیروهای مسلح در کارنامه فرمانده خود به معنای واقعی کلمه در عرصه ی تهدید سخت  چون قلعه ی مستحکم دفاعی برای مردم  امنیت آفریده اند یعنی دولت اسلامی در این عرصه محقق شده است و بشارت بخش این معناست که بر خلاف نگاه دیرباوران، بدخواهان ، مایوسان و دشمنان، دولت اسلامی می تواند در سایر عرصه ها نیز تحقق یابد.

چه خوب است مسئولان محترم نیروهای مسلح تدبیری کنند تا مدیریت ممتاز، درخشان و بی بدیل فرماندهی کل قوا در حوزه دفاع و امنیت و مقاومت در طول این سالها  آن مقدار که قابل بازگو نمودن در جامعه است به نمایش گذاشته شود تا مردم آثار آن تدابیر نورانی رهبری را که توسط فرماندهان نظامی عمل شده در مقایسه با تدابیر فراوان زمین مانده اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رهبری توسط دیگر مجریان کشور بهتر مشاهده نموده و دریابند راه پیشرفت کجاست.

نمایش اقتدار، عقلانیت و برادری اسلامی نظام جمهوری اسلامی در قضایای اخیر مرتبط با همسایگان شمال غربی کشور در حقیقت تمایز یک نظام اسلامی با نظامهای دیگر در عالم است. نیروهای مسلح ما با نشان دادن شمشیر بران خود به دشمنان اسلام و ایران پیام اقتدارشان را ارسال کردند تا هم آنها مراقب رفتار خود باشند و هم همسایگان ما دچار توهمات نشوند. از طرف دیگر بیان اینکه کشورهای این منطقه با هم برادر هستند و برادر نباید برای برادرش چاه بکند، همچنین نصیحت این کشورها که به ملت خود، ارتش خود اتکاء کنند و با همسایگان هم افزایی نمایند نه طمع ورزانی که هزارها فرسنگ راه آمده اند، بیانگرعقلانیت نظام اسلامی  است. این فرماندهی و مدیریت در مواجهه با چالشهای امنیتی یک الگوی موفق برای همه ی عرصه های دیگر کشور است. مدیریتی که بدون مسامحه سطح اقتدار نظامی کشور را به جایی می رساند که هر زمان لازم بود دشمنان را سر جای خود بنشاند و دوستان را به خود آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    5 5
    اقتدار در عرصه های مختلف پیشکش ؛ شکم مردم را سیر کنید
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 4
      باهوش اگه اقتدار نداشته باشیم قبل از اینکه بشینی بگی شکممو سیر کنید ریق رحمت رو توسط داعش سرکشیدی بعدم اول متنو بخون بعد حرف بزن هموم اربابتم که اجیرت کرده که اینجا حرف مفت بزنی ۴۰ میلیوم گرسنه داره
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 0
      فعلا شکم مردم سیره الان طلبکارند مخصوصا تو
  • شیرازm IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    5 4
    درودبه رهبرم ودرود به امنیت اورندگان وطن بزرگم ایران زمین مقتدر.. شیرمادرتون حلالتون بدون هیچ حواشی یاخطایافسادی دارن کارخودشونو میکنن وموفقیت وپیشرفتشون ازدههادولت بزرگتربوده نیروی نظامیمون. سپاه وارتش خاری در چشم غرب ودشمنان وستاره ای درخشان درمنطقه ی پراشوب و تاریک..
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    بله
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 0
      خیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس