کد خبر 1280461
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۱
عدم کنترل نقدینگی چگونه به کشور لطمه زد؟

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: منبع اصلی تولیدکننده نقدینگی و درآمدهای پایدار موضوعاتی است که دولت سیزدهم به آن‌ها توجه ویژه‌ای خواهد کرد.

به گزارش مشرق، قوامی در برنامه تیتر امشب با بیان این مطلب گفت: امیدواریم سهم درآمدهای استحقاقی و شایسته به تدریج در بودجه زیاد شود.

او با تاکید بر لزوم کنترل هزینه‌های جاری در کشور، افزود: هزینه‌های جاری در کشور را باید کنترل کرد، زیرا با گسترش هزینه‌های جاری، تورم هم افزایش می‌یابد.

در ادامه رحمانی، کارشناس مسائل اقتصادی به عوامل رشد نقدینگی اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از دلایل رشد نقدینگی، کسری بودجه دولت است و بخشی دیگر مربوط به بنگاه‌ها و کسب کارهایی است که دولت، بانک‌ها را ملزم به دادن منابع به آن‌ها می‌کند، بنابرابن عامل دیگر رشد نقدینگی خود بانک‌ها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    ارزش پول ملی زمانی می رود بالا که نظام آموزشی و پرورشی ما برمبنای اسلامیت وعدالت در ارزشيابي ها باشد وتمام رشته‌ها هم آموزش روحانیون و دوره‌های دوم دبیرستان و آموزش عالي کشور رشته‌ها ی مهندسی وریاضی فیزیک کاربردی و بصورت حضوری بخوانند و بقيه دروس‌ غیر حضوری باشد و استخدام از رشته‌ها ی کاربردی باشد و نحوه‌ی برگزاری امتحانات استخدامی و غیره الکترونیکی وپس از پایان امتحان نتيجه اعلام گردد تا نتیجه امتحانات سیاسی کاری نشود
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    بانکا با پول مردم مسکن ساختن همون مسکن چندبرابر کردن حالا وام میدن مسکن مردم بخرن
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    فقط شعار‌. فقط شعار.هیچ کاری واسه مردم نمی کنید.فقط بلدید جیپ به عده دلال را پر کنید.ثروتمندان هر روز ثروتمندتر می شوند و فقرا فقیر تر.یعنی خدا از شما خواهد گذشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس