کد خبر 1280463
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
اراذل و اوباش

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۰۵ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در حاشیه اجرای نخستین طرح اقتدار محله‌محور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح اقتدار که چندی پیش به صورت گسترده به مرحله اجرا گذاشته شد طرح پاکسازی محله به محله را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: در اولین مرحله در جنوب غرب تهران ۴۰ پارک، تفرجگاه و اماکن آلوده به حضور اوباش کنترل شده و ۲۰۵ نفر از اراذل، اوباش، مزاحمین نوامیس و افرادی را که به صورت غیرمجاز در اقامتگاه‌های غیرمجاز و مجرمانه، حضور داشتند، بازداشت شدند.

رهایی ۴۰ پارک و تفرجگاه از دست اراذل و اوباش

وی گفت: در این مرحله از اجرای طرح ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و خودرو، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: طرح‌های پلیس در حوزه مقابله با اراذل و اوباش ادامه‌ خواهد داشت چراکه آسایش، امنیت مردم و نظم اجتماعی، خط قرمز پلیس است.

سرهنگ کاویانی در خصوص چگونگی برخورد پلیس با اراذل و اوباش سازمان یافته اعلام کرد: در زمان و مکان مناسب بر پیکره باندهای سازمان‌یافته اوباش ضربه مقتدرانه و هوشمندانه‌ای وارد خواهیم کرد که در نهایت انهدام باند مجرمانه را در پی داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • GE ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    5 0
    باید اسید با خلوص ۹۹ درصد تو حلق و ماتحت این انگل‌ها ریخت و حداقلد۵۰ سال زندان انفرادی براشون بریده بشه و درنهایت هم با یک آمپول هوا وجود نحس آنها را از روی زمین پاک کرد و جسدشان را در باغ وحش جلوی شیر ها انداخت .
    • حیدر IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      4 0
      دمت گرم عالی بود
  • MD ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 0
    سلام مدیر مسئول محترم مطلبی رو میخواستم در خصوص کتب مدارس خدمتتون بگم که هرچی گشتم خبر جدیدی ازمدارس و دانش آموزان ندیدم که در اونجا مطرح کنم در همین خبر میگم. طبق اصل سی ام قانون اساسی : دولت موظف است وسائل آموزش وپرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازدو وسائل تحصیلات عالی را تا سرحد خودکفائی کشور به طور رایگان گسترش دهد. خب این روزها که دانش آموزان در حال دریافت کتب درسی خودشون هستند دیدم که زمزمه هایی بین مردم از اینکه چرا برای کتابها هزینه دریافت میشه رد و بدل میشه. امیدوارم که این مسئله این روزها تیتر خبر شبکه ها و رسانه های معاند نشه. واقعا مگه چی میشه که هزینه کتابها رو از دانش آموزان نگیرن و خود دولت پرداخت بکنه. یا این اصل رو از قانون حذف کنند یا اینکه اجراش کنند. امیدوارم که شما به مسئولین ذیربط انعکاس و اطلاع بدهید. خدا خیرتون بود. دیشب هم در جمعی مطرح شد و از آنجا که مردم همیشه دنبال ایراد پیدا کردن هستند و من هم همیشه از نظام دفاع میکنم همه جهت سوالشون به طرف من بود و من هم واقعا جوابی نداشتم که بدم. سوالاتی از این باب که چرا پول لباس مدرسه از دانش آموز دریافت میشه, یا اینکه معلمین وسایل و کاردستی هایی میخوان که هزینه میخواد دانش آموز متحمل هزینه, یا اینکه الان که اجبارا کلاسها مجازی هست چرا برای گوشی یا تبلت دولت هزینه نمیکند و کسی هم صدایش در نمی آید که هزینه آموزش به عهده دولت است و خیلی مسائل دیگر. شما که دلسوزانه پیگیری میکنید, این را پیگیری کنید تا اول دشمنان ما پیگیری نکرده اند و قرآن سر نیزه نکنند و مردم بیچاره ما را دوباره به تشویش نیاورند.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 0
    احسنت کشور باید از وجود این وحشیها پاک بشه
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 0
    وقتی معتادان خلافکار در یک جا جمع هستند مانند یک عفونت هستند که در یک محل تهدید هستند ولی وقتی این عفونت را پخش میکنید تهدید را هم پراکنده کرده اید و بوی عفونت در سراسر شهر پخش میشود. اگر با مشت به یک لکه رنگ بزنید ان لکه همه جا را به کثافت میکشد. سیاست پلیس اشتباه است فکر دیگری باید کرد با عقلا مشورت کنید
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 0
    والا چند روز پیش بعد از دو سال ما رفتیم پارک لاله، پر از ارازل اوباش بود. در حالیکه قبلاً محیط سالمی داشت.
  • امانی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    4 0
    در اینکه عزیزان نیروی انتظامی زحمات ومشقات فراوانی در رابطه با اراذل واوباش ومواد فروشان وسارقین ووووتحمل میکنند شکی نیست اما الان چندین سال هست وهربار هم از زبان فرماندهان این نیرو شنیده میشود که برخورد با این مجرمان خط قرمز پلیس هست اما مشاهده میکنیم که هنوز هم با خط سفید با این مجرمان بر خورد میشود اشکال در کجاست که نه تنها از مجرمیت اینها کاسته نمیشود بلکه افزون هم میشود ضعف قوانین نا اگاهی قضات مسامحه پلیس سه ضلعی هستند که باید ترمیم بشوند تا جامعه رنگ وبوی آسایش بیشتری داشته باشه انشالله
  • عبدالهادی ریگی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 1
    دم برادران نیروی انتظامی گرم خدا خیرشان دهد ارازلان با یه کم تتو و موهای کوتاه و چاقو خورده رو دستشون خیال میکنن همه از اونا میترسن بله دوستان این دوره دیه دوره ارازلی نیست با یه کشیده زدن تو گوشتون راحت میتونی ازشون دیه بگیری دیگر مثل قبلنا نیس که ارازلا هر کاری دلشون بیان بکنن
  • ali IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    7 0
    نیروی انتظامی دستد درد نکنه اما انشالله اون دستگاهی هم که بعد از شما باید عمل کنه درست عمل کنه و بعد از زحمات شما زحمات شما را حباب روی اب نکنه و فوری این 205 نفر را ازاد نکنند و باز بیان توی خیابونها بشن 450 نفر
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    3 0
    اینا رو بریزید تو چرخ گوشت غذای سگشون کنید . گرچه بعید میدونم سگا هم اینا رو بخورن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس