سردار پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت مرزهای جمهوری اسلامی و کشورهای دوست و همسایه یک موضوع بهم‌پیوسته و مرتبط با یکدیگر بوده و این مسئله برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد.

به گزارش مشرق، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، هدف از سفر خود به استان کردستان را حضور در گردهمایی و تجلیل از رزمندگان پیشمرگ مسلمان کُرد خواند و با اشاره به کاستی‌های نظامی کشورمان در ابتدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: دشمن اگرچه در ابتدای جنگ نبایستی، نقاطی از کشور را تصرف کند اما به همت اراده ملت ایران و بسیج نیروهای مردمی و سپاه، دشمن تا دندان مسلح از خاک کشورمان بیرون رانده شد.

بیشتر بخوانید:

سردار پاکپور: ایجاد مقر تروریست‌ها ‌در شمال عراق را برنمی‌تابیم

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون وضعیت نیروهای مسلح کشورمان بسیار خوب و در آمادگی کامل هستند، افزود: خوشبختانه سراسر کشور به ویژه استان کردستان در امنیت کامل بوده و هیچ مشکل خاصی نداریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین پیش از این در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت و ضرورت مراقبت دائمی و مستمر از امنیت مرزها و مناطق مرزی تصریح کرد: امنیت مرزهای جمهوری اسلامی و کشورهای دوست و همسایه یک موضوع بهم‌پیوسته و مرتبط با یکدیگر بوده و این مسئله برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی جلوگیری از تغییر در مرزهای کشورهای همسایه را از راهبردهای جدی جمهوری اسلامی خواند و گفت: هرگونه تغییر ژئوپولیتیک منطقه را مخلّ امنیت داخلی کشور می‌دانیم و همواره آن را خط قرمز اعلام کرده‌ایم و نسبت به آن بی‌تفاوت نیستیم.

سردار پاکپور با بیان اینکه جمهوری اسلامی انتظار دارد مناطق همجوار مرزی ما و کشورهای همسایه محیطی امن و امنیت‌ساز برای کشورها  و منطقه باشد، اظهار کرد: طرح اظهارات غیرواقعی و تحریک‌آمیز توسط برخی کشورها در رابطه با ارتقاء آمادگی یگان‌های رزمی جمهوری اسلامی، تحت تأثیر کشورهای ثالت، که به اقدامات ما خدشه وارد کنند، قابل پذیرش نیست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه خاک همسایگان بستری برای اقدامات پلید و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نشود، یادآور شد: ما تبدیل شدن خاک هیچ کشوری به مکانی امن و پایگاهی برای حضور و فعالیت‌های ضدامنیتی عناصر این رژیم جعلی را به هیچ وجه برنخواهیم تافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    8 0
    ترکیه خیلی مارموزه
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    1 3
    اماده چی دلتان خوشه و نانتاندر روغن
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      1 2
      چی میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس