کد خبر 1280747
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
استقبال اینیستا از حضور ژاوی روی نیمکت مربیگری بارسلونا

ستاره سابق بارسلونا ابراز امیدواری می‌کند دوباره به این تیم بازگردد.

به گزارش مشرق، آندرس اینیستا در مورد باشگاه قدیمی خود بارسلونا صحبت کرد، جایی که او تبدیل به یکی از بزرگترین هافبک‌های نسل خود شد.

اینیستا گفت: "بارسلونا در هر بازی مانند یک امتحان بود و شما باید آن را پشت سر می‌گذاشتید. این پایه است و هر بار که باید با محیط سازگار شوید، خود را به سبک مورد نیاز خود تبدیل کنید - اما همیشه باید اصل را حفظ کنید."

این بازیکن 37 ساله با بهترین مربیان این بازی کار کرده است، اما نمی‌گوید که بهترین نفر چه کسی  بوده است. اینیستا تاکید کرد: "دشوار است که به مربی‌ای اشاره کنم که بیشترین تأثیر را بر من داشته باشد و این در مورد بازیکنانی است که من با آنها بازی کرده‌ام و از آنها یاد گرفته‌ام. من در لحظات بسیار خوبی در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بوده‌ام و در کنار بهترین بازیکنان جهان بوده‌ام و از همه آنها درس گرفته‌ام. "

بارسلونا دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و هم در داخل لالیگا و هم در اروپا با مشکل روبرو است، اما اینیستا معتقد است که با وجود فاصله بسیار از تیمی که در آن بازی می‌کرد، می‌تواند به مسیر اصلی خود بازگردد. او گفت: "من همیشه بارسلونا را در راه خوبی می‌بینم زیرا هنوز تیم متفاوتی را می‌بینم. خیلی چیزها از آن زمان تغییر کرده است. به طور طبیعی بازیکنان متفاوت هستند اما هنوز یک ایده، یک مفهوم وجود دارد. "

بازگشت به بارسلونا

وقتی از اینیستا در مورد بازگشت احتمالی به باشگاه قدیمی‌اش سوال شد، گفت این چیزی است که او دوست دارد انجام دهد. او گفت: "بله، این کاری است که امیدوارم انجام دهم. من دوست دارم این اتفاق بیفتد زیرا بیش از هر چیزی این باشگاهی است که من سال‌ها در آن بودم. شما نمی‌دانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد، نمی‌دانید که من به چه روشی می‌توانم برگردم یا کسانی که در یک لحظه معین مسئول خواهند بود. بنابراین، عوامل زیادی وجود دارد که دیدن آنچه را که واقعاً اتفاق می‌افتد را دشوار می‌کند، اما اگر از من بپرسید که آیا دوست دارم برگردم یا نه، باید بگویم که پاسخ مثبت است."

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    اگع برگرده عالی میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس