کد خبر 1280887
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
اسرائیل بازهم پرونده قدیمی «ران آراد» را پیش کشید

اسرائیل در پی یک ورشکستگی رسانه‌ای دیگر مجددا پرونده «ران آراد» خلبان اسرائیلی که چند دهه پیش در لبنان مفقود شده بود را پیش کشیده و پشت آن پنهان شد.

به گزارش مشرق، در پی شکست‌های متوالی کابینه اسرائیل در یک صد روز اول حضور و دریافت حداقل تایید ازجامعه، نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم ادعا کرد، موساد ماه گذشته عملیات وسیع و جسورانه‌ای را برای یافتن اطلاعات جدیدی در رابطه با محل حضور ران آراد خلبان اسرائیلی آغاز کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبرداد: ما تلاش‌های مجددی را برای یافتن سرنخ‌هایی از سرنوشت ران آراد آغاز کرده‌ایم.

او در این رابطه فاش کرد، شماری از ماموران زن (!!) موساد ماه گذشته عملیاتی را با هدف یافتن سرنخ‌های جدیدی از سرنوشت یا محل حضور آراد آغاز کرده اند، ما در حال انجام تلاش‌های دیگری برای ایجاد یک درک صحیح از سرنوشت وی هستیم.

نفتالی بنت توضیحاتی بیشتری در رابطه با علت به کارگیری انحصارری نام زنان موساد براین این عملیات نبرد اما در مقابل  خانواده آراد به این رسانه گفتند: ما از این مسئله مطلع شده ایم ولی نمی‌دانیم این اقدام موساد ما را به چه نتیجه‌ای خواهند رساند؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    درجنوب کهریزک منطقه ای بنام آرادکوه هست که مکان تخلیه زباله هست،دنبال ران آراد اونجا بگردید! خوب بگردید شاید بجز رانش چیزدیگه ای هم از آراد گیرتون بیاد صهیون های مونث نجس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس