اعتراض خدمه پزشکی رژیم صهیونیستی با آتش زدن روپوش‌ مقابل منزل وزیر بهداشت

رسانه‌های صهیونیستی از تجمع اعتراضی برخی خدمه پزشکی مقابل محل اقامت وزیر بهداشت این رژیم در تل آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه‌شب از تجمع برخی خدمه پزشکی مقابل محل اقامت وزیر بهداشت این رژیم خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» حدود ۵۰۰ کادر آموزش پزشکی در اعتراض به برنامه کاری و ساعات طولانی کار، مقابل منزل «نیتزن هوروویتز» وزیر بهداشت رژیم اسرائیل در تل‌آویو روپوش خود را سوزاندند. در سیستم زمان‌بندی فعلی کارآموزانی با دست‌کم ۲۶ ساعت کار فعالیت می‌کنند.

چندی قبل نیز اعتصاب سه ساعته صدها هزار نفر از کارکنان بخش دولتی در فلسطین اشغالی، بخش اقتصاد این رژیم را فلج کرد. کارکنان دولتی خواستار افزایش حقوق خود به منظور جبران نرخ تورم فزاینده هستند. کارکنان بخش ریلی، هواپیمایی و رادیو و تلویزیون از جمله کسانی بودند که دست از کار کشیدند.

سازمان صهیونیستی «لاتِت» که در راستای کاهش فقر در این رژیم و کمک‌رسانی به افراد نیازمند کار می‌کند، نیز بتازگی اعلام کرد، یک چهارم ساکنان فلسطین اشغالی یعنی حدود یک میلیون و ۹۴۲ هزار نفر احساس ناامنی غذایی می‌کنند و ۹۴۲ هزار نفر از این افراد عملا دچار ناامنی شدید غذایی هستند.

در ادامه این گزارش آمده، ۲۹۲ هزار خانواده ناامنی غذایی شدید و ۳۴۱ هزار خانواده در فلسطین اشغالی ناامنی غذایی خفیف دارند. نهاد مذکور تأکید کرد، یک سوم افراد کم سن و سال یعنی ۷۷۴ هزار نفر در این میان وجود دارند که ۴۰۲ هزار نفر در وضعیتی خطرناک و ۳۷۲ هزار نفر در وضعیت غیرخطرناکند.

بنا بر این گزارش، شیوع یک سال و نیمه کرونا ناامنی غذایی را در میان بسیاری از خانواده‌ها در فلسطین اشغالی تشدید کرده و آنها دیگر قادر به تامین نیازهای اساسی خود نیستند.

مؤسسه لاتت برخی پیش‌بینی‌های خوشبینانه درباره بازگشت تسهیلات اقتصادی به روند عادی را تکذیب و تأکید کرد، تأثیر شیوع کرونا هنوز در بسیاری از خانواده‌ها ملموس است.

این نهاد هشدار داد، ادامه وضعیت فعلی باعث خواهد شد بسیاری از خانواده‌ها از نیازهای ضروری خود برای زندگی خوب بگذرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    2 1
    ععع مشکلات مردم اسرائیل هم براتون مهم شده!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس