کد خبر 1281275
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
منیعی: استقلال باید لیگ را با قدرت شروع کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: استقلال باید از همان هفته اول با قدرت وارد مسابقات لیگ شده و به دنبال برد باشد. در تورنمنت‌های سنگین همچون لیگ برتر اولین پیروزی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش مشرق، میثم منیعی با اشاره به قرعه‌کشی لیگ برتر، اظهار داشت: در لیگ برتر بازی راحت و آسان وجود ندارد. همه بازی‌ها سخت است و هر مسابقه حکم فینال را دارد.

وی افزود: همواره در هفته‌های اول تیم‌ها ثبات تاکتیکی ندارند و از هفته چهارم و پنجم به بعد شرایط تیم‌ها پایدار می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال باید از همان هفته اول با قدرت وارد مسابقات شده و به دنبال برد باشد، در تورنمنت‌های سنگین همچون لیگ برتر اولین پیروزی اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بیانی: حضور آجورلو را به فال نیک می‌گیرم

منیعی تصریح کرد: به طور حتم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم به اوج آمادگی تاکتیکی و فنی رسیده‌اند و شهرآورد پایتخت می‌تواند جذابیت‌های فراوانی داشته باشد.

وی تاکید کرد: استقلال در این فصل نباید به چیزی جز قهرمانی فکر کند چرا که هواداران از این تیم در لیگ آینده فقط جام می‌خواهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران نباید روی تیم فشار بیاورند و اضطراب ایجاد کنند و تحت هر شرایطی حامی استقلال باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بیطرف IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 0
    با سلام . انشاالله در لیگ بیست و یکم قهرمان واقعی مشخص میشه باید نشان بده میتونه دو دوره پشت هم در زمان این قهرمان بشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس