کد خبر 1281836
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس فیلمی درباره تجاوز به صدها هزار کودک توسط کشیش‌های فرانسوی را منتشر کرد.
 

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جابر IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    8 0
    ممنوعیت ازدواج را بوجود آورده اند و بجای آن با ظلم به بچه های که نمی توانند از خودشان دفاع کنند رفع نیاز جنسی می کنند. http://www.jahannews.com/analysis/105199/%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9%D9%8A%D8%AA-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%DA%A9%D8%B4%D9%8A%D8%B4-%D9%87%D8%A7
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    2 3
    فکر نمی کنم از سال 1950 تا حالا کلا صدهزار هم کودک در کلیسا حضور داشته‌اند که ادعا میشه به صدها هزار کودک تجاوز شده. واضحه که این خبر هم مثل هزاران خبر دروغ و غلو شده بخشی از پروپاگانداییست که دائما در غرب علیه کلیسا و مذهب می کنند و هدفشون هم ترساندان خانواده ها از تربیت مذهبی فرزندانشون هست. متاسفم که در ایران هم ما به انتشار این اخبار دروغ کمک می کنیم.
    • DE ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      0 0
      متاسفانه امثال شما از نفوذ کلیسا در میان عامه اروپایی اطلاع نداری که روستاها و شهرهای فرانسه و کلا اروپا خیلی مذهبی متعصب هستند و هر روز یکشنبه با سرو صدای بسیار ناقوس کلیسا به کلیسا میرن. در آلمان هم روستاها و شهرهای کوچک روز یکشنبه ناقوس شون از کار نمی افته و گوش ما رو کر میکنن ونمیذارن این روز تعطیل راحت بخوابیم بدتر از سربازخانه سرو صدا راه میندازن!
  • عبدالله مومن IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    6 0
    وقتی عقیده ای به تحریف معتقد است که نباید ازدواج کرد. نتیجه طبیعی اش همین ارتباط جنسی به حرام و آن هم با کودکان است.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    4 0
    اینهم از تواضع و فروتنی فرانسوی ها. فرانسوی ها، انگلیسی ها، آمریکایی ها، استرالیایی ها، نیوزلاندی ها و کل اروپا شکسته نفسی می فرمایند. کل شالوده کلیسای کاتولیک با همین میخ ها استوار شده است!
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    1 2
    فکر میکنم این خبر غلوآمیز بوده و متاسفانه برای مخاطب غربی طراحی شده تا علیه دین و کلیسا، ضربه بزنند. بالاخص دین رو میخواهند ضربه بزنند و قطعا بدانید که بدنبال این خبر، بشرط پشتیبانی کورکورانه بعضی بی‌خبرها، اخباری علیه مسلمین و حوزه های دینی اسلامی به راه خواهند انداخت...
    • DE ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      4 0
      نخیر اصلا دروغ نیست در همین ساخت و ساز و ترمیم دیوارها و بناها این یافته های باستان شناسی شوم! نخواسته ، اسناد این کثافت کاری ها در کشورهای اروپایی علنی و رو میشه و خوراک رسانه همین کشفیاته. چندسال پیش در کنیسه دختران کاتولیک اروپایی صدها جسد کودکان سقط شده از زیر خاک در اومد و واتیکان هر نوبت میاد از جماعت کاتولیک بابت این تعرضات جنسی یک معذرت خواهی میکنه. این خبرها شوخی نیست و طبق سند و نتایج ازمایشگاهی اداره پلیس به رسانه معرفی و بایگانی میشه. برای همین اعمال خلافه که کلیسای کاتولیک از خجالت نمیتونه سرش رو بالا بگیره. وگرنه شما از دیکتاتوری کلیسای کاتولیک خبر ندارید اگر پلیس و رسانه نبود هیچ خبری رو نمیگذاشتند درز کنه. خوش بحال کلیسای کاتولیک! که چنین وکیل مدافعانه! داغ تر از کاسه اش ، بدون اگاهی و بی جیره مواجبی در ایران داره!
  • DE ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    3 0
    این اصلاحاتچی ها ی غرب زده رو صادر کنیم به فرانسه رسم ازدواج رو برای کشیش های فرانسوی بشکل رفرم اجرایی کنند تا ثواب این دنیا و اون دنیا نصیب شون بشه:)
  • DE ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    یک زمانی کشیش های کاتولیک با کلفت خانگی شون روابط برقرار میکردند. تو خیلی از فیلم های خودشون هم نشون میدن. کشیش های پروتستان اجازه دارند ازدواج کنن.تقصیر والدین پخمه است که بدون نظارت کودکانشون رو دست کشیش های کاتولیک می سپرن! کلیسا ها هم کت و پهن! با هزار سوراخ و سمبه و برج و بارو که هرکی توش بره گم میشه و ده ها اطاق های کوچک پنهان و زیر شیروانی و زیر زمین و انباری داره که صدا به صدا نمیرسه که کلیدش هم دست کشیشه ، حالا خر بیار و باقالی بار کن!
  • عماد FR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    6 0
    این خانم خبرنگار با لهجه ی پرحرارت و چکشی خود، جالب است که در دقیقه 1 و ثانیه 54 فیلم، در ذکر نام کشورهای غربی و رسوایی کلیساهایشان در امر تعرض به کودکان، علی رغم رسوایی های شناخته شده کلیسای انگلستان، نام کشور انگستان را نمی برد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس