به گزارش مشرق، پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام به مردم عزیز ایران. ورزش کشتی به عنوان ورزش ملی کشورمان، از اینکه شادی و لبخند را برای لحظاتی به شما هدیه کرده است، به خودش می‌بالد. 

وظیفه اصلی کشتی‌گیران ایران، خدمت به مردم کشورشان است. از کشتی‌گیران غیرتمند تیم ملی سپاسگزارم که با همه وجودشان مبارزه کردند تا بار دیگر، مسئولیت‌شان را در قبال نام بزرگ ایران و مردم شریف کشورمان به نحو احسن انجام دهند. 

از فدراسیون کشتی که همه امکانات را برایمان مهیا کرد، همچنین از کادر فنی و تدارکاتی تیم ملی ممنونم. دست یکایک مربیان سازنده این قهرمانان، همچنین هیئت‌های کشتی شهرها و استان‌های قهرمان‌پرور کشورمان که در سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند را به گرمی می‌فشارم. 

از مسئولین محترم فدراسیون قبلی و کادر فنی پیشین تیم ملی هم صمیمانه تشکر می‌کنم. 

رسانه‌های تصویری، شنیداری، نوشتاری، صفحات شبکه‌های اجتماعی و کاربران محترمی که عاشقانه از تیم ملی حمایت کردید، به کمک خدا و با همراهی جانانه شما مقابل هیچ حریفی، قدم به عقب نخواهیم گذاشت.

کشتی ایران یک خانواده بزرگ است. من فقط عضو کوچکی از این خانواده بزرگم. وقتی دست به دست همدیگر بدهیم، قطعاً می‌توانیم در دنیا آقایی کنیم. زنده باد، نام عزیز ایران.

پیام تشکر پژمان درستکار از کشتی‌گیران و فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    4 0
    عه مشرق دوباره آبی شد هورااااا
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    4 0
    زنده باد ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس