کد خبر 1282929
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
طالبان: برای مقابله با داعش نیازی به آمریکا نداریم

نماینده تعیین شده طالبان برای سازمان ملل گفت که آن‌ها بطور مستقل با افراطگرایی مبارزه خواهند کرد و برای مقابله با گروه تروریستی داعش نیازی به آمریکا ندارند.

به گزارش مشرق، «سهیل شاهین» نماینده تعیین شده طالبان برای سازمان ملل اظهار داشت که دولت جدید افغانستان برای مبارزه به داعش و افراطگرایی بطور مستقل اقدام می‌کند و نیازی به همکاری با آمریکا ندارد.

شاهین در پاسخ به پرسش «آسوشیتدپرس» مبنی بر اینکه آیا طالبان برای مهار داعش و افراطگرایی با آمریکا همکاری خواهد کرد، گفت: ما قادر هستیم بطور مستقل با داعش مقابله کنیم.

«سعید خوستی» سخنگوی وزارت کشور طالبان هفته گذشته گفت که داعش برای امنیت افغانستان تهدید جدی نیست و حضور قابل توجهی در این کشور ندارد.

وی گفته بود که داعش حضور فعالی در افغانستان ندارد و در برخی موارد مسئولیت حملاتی که دیگر افراد مسلح غیرمسئول از روی دشمنی شخصی انجام می‌دهد را نیز به عهده می‌گیرد.

همچنین «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگو و معاون وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان نیز پیشتر از انهدام یک مرکز تروریست‌های داعش در شهر کابل خبر داده بود.

مجاهد تاکید کرده بود که عملیات علیه داعش در حوزه ۱۷ امنیتی شهر کابل انجام شد و در نتیجه آن مرکز داعشی‌ها بطور کامل تخریب و همه تروریست‌های موجود در آن کشته شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    داعش سلاح مخفی طالبان برای سرکوب شیعیان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس