کد خبر 1282956
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
یک فوتبالی مشاور ورزشی وزیر ورزش شد

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان طی حکمی بیژن ذوالفقارنسب را به‌عنوان مشاور ورزشی خود در این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش مشرق، در ششمین جلسه شورای معاونان که عصر امروز (شنبه) برگزار شد، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان طی حکمی بیژن ذوالفقارنسب از پیشکسوتان فوتبال ایران را به‌عنوان مشاور ورزشی خود منصوب کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    دکتر میگفتن پرسپولیسیت ‌‌‌‌روزی و سرمربی استقلال بود .. از الان دشمنان دوست نمای استقلال برای فرافکنی و حاشیه سازی برای این تیم بازی بابا بیژن رو در میارن! هواداران استقلال اجازه این خیانتها را ندهند بهتر است مسئولین تیم جواب اختلافات پشت پرده ها و بی نظمی ها در مدیریت تیم را بدهند مشکل از وزیر یا فکری یا مجیدی نیست مشکل از دست‌های پشت پرده و مدیریت ضعیف تیم است آنقدر حاشیه هست که کار برای آجر لو هم سخته هوادار باید به کمک بیاد توی میدان ماندن با مراقبت نیازه هواداران بامرام پرسپولیس هم حریف قوی می خواهند توی لیگ آسیا استقلال همیشه برنده باشه جز جلوی ... پرسپولیس!
    • رضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      1 0
      لطفا فرار به جلو نکنید ! خودتان بهتر از هر کس می دانید که بیژن ذولفقار نسب پرسپولیسی است. و البته از خودذ آقای سجادی که پرسپولیسی است انتظاری غیر از این نداریم بله قبلا هم همین آقای ذولفقار نسب بنا به دستور از بالا سرمربی استقلال شد و این تیم را تا سقوط به دسته دو پایین آورد. من تعجب می کنم تمام پرسپولیسی های این مملکت که به پنجاه هزار نفر نمی رسند چطوری باعث رنجش خاطر هشتاد و پنج میلیون ایرانی هوادار استقلال این همه زور می گویند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس