کد خبر 1283069
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
جشن و شادی شبانه آملی‌ها پس از قهرمانی ساروی در آوردگاه جهانی +فیلم - کراپ‌شده

مردم شهرستان آمل پس از کسب قهرمانی محمد هادی ساروی کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم این شهرستان در مسابقات قهرمانی جهان در میادین اصلی شهر جشن و شادی به راه انداختند.

به گزارش مشرق، محمدهادی ساروی کشتی‌گیر غیور و توانمند این شهرستان که در میدان المپیک نیز دل میلیون‌ها ایرانی را با مدال خوش‌رنگ خود شاد کرد امشب در میدان جهانی به مدال طلا رسید.

از ساعت‌ها قبل از دیدار محمدهادی ساروی مردم ورزش‌دوست، ورزشکاران و جوانان این شهرستان با شور وصف‌ناشدنی همراه با خانواده این پهلوان دست به دعا شدند و کشتی را به همراه خانواده ساروی تماشا کردند تا به جشن قهرمانی رسیدند.

مردم این شهرستان با بوق‌های ممتد، جشن، پایکوبی و شعارهای حمایتی از قهرمان آملی در میدان ۱۷ شهریور، خیابان امام خمینی و مسیر منتهی به میدان قائم شادی بی حد و وصف خود را بروز دادند و آواز قهرمانی در شهر سر دادند.

این ورزشکار ارزشمند مازندرانی در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به میزبانی شهر اسلو کشور نروژ الکس زوکه از کشور مجارستان را با امتیاز ۳ بر یک مغلوب کرد و به مدال و کمربند طلا دست یافت.

ساروی پس از استراحت در دور نخست توانست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه را شکست دهد، در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر ۱ گئورگی ملیا از گرجستان را مغلوب کرده و به مرحله نیمه نهایی برسد.

این کشتی‌گیر آملی در نبرد با نیکولوز کاخلاشویلی دارنده مدال نقره اروپا از ایتالیا با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال و نبرد با الکس زوکه از مجارستان شد تا پس از کسب نتیجه ۳ بر یک به طلا، ارزشمندترین مدال جهان دست یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس