کد خبر 1283887
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
نبرد ایرانی‌ها در پلاس لیگا و درخشش سید در لیگ ترکیه/ از لژیونرهای والیبال چه خبر؟

لژیونرهای والیبال در لیگ‌های لهستان و ترکیه مقابل حریفان خود به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم داشتند.

به گزارش مشرق، هفته دوم لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا برگزار شد و یاران میثم صالحی به مصاف یاران میلاد عبادی پور رفتند. تیم والیبال اسکرابلچاتوف که از حضور عبادی پور بهره می برد، توانست در یک بازی سخت اولیشتن را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.  

تیم والیبال اسکرا در دو ست ابتدایی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید. در ادامه یاران عبادی پور ست سوم و چهارم را با نتایج ۲۳ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵ از دست دادند تا تکلیف برنده این دیدار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم اسکرا موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی رسید و برنده بازی لقب گرفت.

از لژیونرهای والیبال ایران چه خبر؟

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست ۱۵ امتیاز در این بازی کسب کند که حاصل ۱۲ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز از سرویس بود. دیگر بازیکن ایرانی حاضر در پلاس‌لیگا و عضو تیم اولیشتن یعنی میثم صالحی با تصمیم سرمربی تیمش در ترکیب اصلی قرار نگرفت و تنها یک امتیاز را برای تیمش به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

سرقت از آنالیزور تیم ملی والیبال

عبادی‌پور اظهار داشت: هفته‌های ابتدایی پلاس لیگا را سپری می کنیم و تیم‌ها هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند. اکثر بازیکنان ما درگیر تیم‌های ملی بودند و به همین دلیل فرصت زیادی برای تمرین و هماهنگی نداشتیم. با این حال مقابل اولیشتن عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: از ملاقات با صالحی بسیار خوشحال شدم. او می‌تواند خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش اضافه شود و توانایی‌های خودش را نشان دهد. میثم از جمله جوانان با استعداد و ستاره های آینده‌دار والیبال ایران محسوب می‌شود.

از لژیونرهای والیبال ایران چه خبر؟

هفته نخست لیگ والیبال ترکیه هم آغاز شد و در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم فنرباغچه در روزی که سید محمد موسوی را در ترکیب خود داشت موفق شد در برابر مهمانش تیم بلدیه با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی یاران موسوی موفق شدند با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ از سد حریف خود عبور کنند.

سید محمد موسوی، بازیکن ایرانی فنرباغچه در این دیدار موفق به کسب ۱۰ امتیاز (۴ امتیاز از حمله، ۴ امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز سرویس) برای تیمش شد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم ترکیه‌ای بود.

از لژیونرهای والیبال ایران چه خبر؟

در دیگر بازی لیگ ترکیه تیم اسپور توتو که مرتضی شریفی، دریافت کننده کشورمان را در اختیار دارد تیم هالک بانک که یکی از قدرت‌های والیبال این کشور محسوب می‌شود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد. این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۱۷ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵ به سود هالک بانک پایان یافت.

مرتضی شریفی، در این مسابقه موفق به کسب ۱۶ امتیاز (۱۳ امتیاز از حمله و ۳ امتیاز از دفاع) برای اسپور توتو شد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس