اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد

بسته‌های اینترنت هدیه اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب که دارای سیم کارت همراه اول هستند، فعال شد.

همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلابی که در پرتال اعلام شده توسط وزارت ارتباطات ثبت نام کرده باشند، بسته اینترنت هدیه می دهد.

بسته های 6 ماهه 60 گیگابایت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، 40 گیگابایت ویژه معلمان و 30 گیگابایت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق فهرست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات (افرادی که در سامانه ICT Gifts ثبت نام کرده اند)، فعال شده است. بنابراین بسته ها برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری که اطلاعات دیتا بیسی آنان به همراه اول رسیده بصورت خودکار فعال شده است.

همراه اول به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال و در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران، سال ها است با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران را فراهم آورده است. از زمان شیوع ویروس کرونا نیز به سرعت پلتفرم آموزشی شاد که رسانه آموزشی-تعاملی ملی است را طراحی، توسعه و پیاده سازی کرد تا سیستم آموزش و پرورش دچار خدشه نشود.

اکنون نیز در راستای حمایت از اقشار علمی و کمک به نظام آموزشی، بسته های اینترنتی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب را طبق درخواست وزارت ارتباطات فعال کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس