کد خبر 1284270
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
دیدار خداحافظی اولیانوف با غریب‌آبادی

نماینده روسیه درسازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با انتشار تصاویری از دیدار خداحافظی با «کاظم غریب‌آبادی» همتای ایرانی خود خبر داد.

به گزارش مشرق، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی از دیدار خداحافظی با «کاظم غریب‌آبادی» همتای ایرانی خود خبر داد. 

وی در این خصوص نوشت: امروز دیدار خداحافظی با کاظم غریب‌آبادی نماینده دائم ایران داشتیم. برای بیش از سه سال همکاری نزدیکی با یکدیگر در وین درباره طیف وسیعی از موضوعات با تاکید بر مسائل مرتبط با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و برجام داشتیم. 

اولیانوف در پایان تاکید کرد: برای این همکاری ارزش بسیاری زیادی قائلم، کاظم. 

 پیش‌تر، کاظم غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توئیتی با اشاره به دیدارهای خداحافظیش در پایان ماموریتش در وین نوشت: ماموریت من در وین از ١۵ اکتبر (٢٣ مهر) به منظور تصدی مسئولیت جدید در تهران، پایان می‌یابد.

وی افزود: سیاست ما بر پایه مشارکت فعال در سازمان‌های بین‌المللی از جمله با هدف تامین منافع ملی ایران است.

غریب‌آبادی قرار است عهده‌دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

کاظم غریب‌آبادی از سال ۱۳۹۷ عهده‌دار این سمت بوده است. غریب‌آبادی پیش از این در سمت‌های مختلف از جمله معاونت امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند و نماینده دائم نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی خدمت کرده است. 

دیدار خداحافظی اولیانوف با غریب‌آبادی +عکس

دیدار خداحافظی اولیانوف با غریب‌آبادی +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس