کد خبر 1284294
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
بورس نمایه

شاخص کل بورس پس از افت ۲۳ هزار و ۵۱۶ واحدی (۱.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۳هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۲۳ هزار و ۵۱۶ واحدی (۱.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۳هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۹ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۵۹ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای شپنا، فسبزوار، شبندر، برکت، کیمیاتک، شستا و خودرو در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای توسن، دی، فجهان، مدیریت، کرمان، آریا و زاگرس در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هزار و ۷۸۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۳۸۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بورس به رنگ قرمز درآمد +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مراد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    2 0
    اینم از وعده های جناب رییسی که قرار بود به بورس رونق بدهد. دستوری تمام حقوقی ها بازار رو قرمز کردن.
  • حسین IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    دولتی که فقط از اوراق حمایت کنه به جای بورس همین میشه !!! نصف فعالان و حقوقی های بازار با قیمتهای زیر کف به خاطر چراغ سبز آقایون برای خرید اوراق (بدلیل مشخص نبودن قیمت دلار)حاضر به خرید سهام نیستن!! سهامدار خرد به تنهایی قادر به جمع کردن بازار نیست !!! این هم دروغ آقای رئیس ... برای حمایت از بازار !!! چه فرقی بین روحانی و ... هست !!! همه یک راه رو میرن !! فقط رنگ و لعابش عوض شد!!! اولین گام برای این کشور اعتماد هست !!! اعتماد به قولهای داده شده !! اعتماد به حرفهای زده شده !!!! کشورداری، تنها، نماز خواندن توی هواپیما و سرزدن به استانها نیست !!!
  • 1 IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    نقشه خوبی است اگر بنا باشد سهامداران خرد 70 الی 80 درصد در ضرر باشند پس همان بهتر که دولت هم در این گودال بیافتد ونتواند سودی ببرد
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 0
    خخخ... به لطف دولت مردمی درست میشه. .راستی چه خبر از قیمت ها ؟! خخخ
  • علی خان IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 0
    مهم نیست بخرید ،، نترسید بخرید از من گفتن بود ،
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 1
    اگر وضعیت حال حاضر بورس تو دوران روحانی بود یقه پاره میکردین چرا جناحی برخورد میکنید، یعنی واقعا نمیبینید شاخص سازی میکنند و مردم هر روز تو ضرر بیشتر..آقای پورابراهیمی که هرروز بیانیه میدادی کجایی؟؟دلواپسان مجلس دیگه خبری ازتون نیست؟؟ مشرق، کارشناس بورسی که هرروز میاووردی میگفتن سقوط تقصیر دولت(روحانی)الان کجان؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    کسانی که دوست دارند بورس رونق بگیرد .باید دنبال گران کردن دلار . یا تورم ١٠٠٠ درصد ی باشند . آیا دوست دارید تورم بدتر بجان مردم بیافتد . اول خودتان در این گرداب تورم زا میافتید .
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      2 0
      پس چرا دولتمردان کنونی در زمان انتخابات میگفتن فقط ما بلدیم چجوری از سرمایه مردم محافظت کنیم؟؟
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    حقوقی های شرکتهای بورسی در طول یک سال استفاده از اطلاعات شرکت ها وهماهنگ با هم باایجاد صف های فروش وبا نوسانگیری هزاران میلیارد سرمایه سهامداران کوچک را به جیب زدند وچون سهم وپول میلیاردی دارند وبا نرم افزارهای ربات بورس را قبضه کردند چون سهامداران کوچک دیگر سرمایه ای برایشان نمانده همه را در بورس باختند دیگر توان خرید برایشان نمانده .لذا سهامداران حقوقی مانند حقوقی های وسدید وزراعی ها ووو عمدا ارزش سهم را انقدر منفی وبی ارزش کردند هم ضربه به اقتصاد کشور زدند و هم سرمایه سهامداران خردرا غارت کردند تو مملکت از مسئولین کسی نیست بپرسد چرا سهمی که 5000 تومان قیمتش بوده اکنون به 100 تومان شده است ؟ ویا چرا سهمهای زراعی که ده هزار و 7000 تومان بوده رسید به 1500 تومان در ص ور تی که قیمت لبنیات ده برابر شده ومحصولات زراعی هم بالا رفته است معلوم است که بورس جولانگاه حقوقی ها شده است. .این ترکتازی حقوقیها راحت قابل کنترل هست به شرط اینکه دولت وکارگزاری ها موقع خرید وفروش توسط سهامداران خرد مالیات و پول کارگزاری خیلی کمتر از سهامداران کوچک اخذ کنند در عوض از حقوقی ها پول کار گزاری به ویژه مالیات بیشتری بگیرند.تا تعادل در بورس برقرار شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس