کد خبر 1284405
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
انتقاد سرمربی هلند از منش بارسلونا / تیم اگر بد کار کرد، تقصیر خارجی‌ها است!

سرمربی تیم ملی هلند پس از نتایج ضعیف بارسلونا به حمایت از ستاره‌های نارنجی‌پوش این تیم پرداخت و شدیدا از رفتار آبی اناری ها انتقاد کرد.

به گزارش مشرق،‌ لوئیز فان خال در آخرین مصاحبه خود در خصوص آشفتگی و روزهای سیاه بارسلونا صحبت کرد و به شدت به انتقاد از رفتار آنها پرداخت.فان خال مدعی شد که در منش بارسلونا اگر تیم خوب کار نکند، مشکل به نام بازیکنان یا مربی خارجی این تیم نسبت داده می‌شود.

فان خال که ۲ دوره در بارسلونا مربیگری کرده که دوره دومش جزو بدترین روزهای آبی اناری‌ها به شمار می‌رود، به حمایت از رونالد کومان پرداخت و گفت: این منش بارسلوناست. همیشه همینطور هستند که وقتی اتفاقات بد پیش می‌رود، برای پیدا کردن مقصر به دنبال خارجی‌ها می‌روند و می‌گویند فلان مربی یا بازیکن که اسپانیایی نیست، علت اصلی این نتایج ضعیف است.

انتقاد سرمربی هلند از منش بارسلونا

وی ادامه داد: از فرنکی دی یونگ انتقاد می کنند؟ او ۲ سال گذشته جزو بهترین بازیکنان تیم بوده و اصلا نگران این موضوع نیستم چون او بازیکن بسیار خوبی است. آنها در خصوص ممفیس هم صحبت می‌کنند ولی باید ببینید او چه آماری را به ثبت رسانده است. من به هیچ وجه مهاجمی در سطح او ندیده‌ام.

صحبت فان خال بیشتر به حمایت از رونالد کومان بوده که در این ماه‌ها به شدت مورد انتقاد هواداران و رسانه‌ها قرار گرفته است.لاپورتا عملاً از جانشین او صحبت کرد ولی وقتی کسی را پیدا نکرد اعلام داشت که به او حمایت کامل دارد. طبق آخرین اخبار، بارسلونا به کومان تا روز ۲ آبان ماه فرصت داده و همه چیز به نتیجه ال کلاسیکو گره خورده است. باید دید آیا کومان می‌تواند داستانی برخلاف فان خال برای خودش رقم بزند یا او مثل سرمربی هلند اخراج خواهد شد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس