کد خبر 1284429
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۵
خداحافظی با مرسدس AMG GT تا پایان امسال

پایان عمر مرسدس AMG GT نزدیک است زیرا گزارشی از Motor.es ادعا می‌کند که تولید این سوپراسپرت آلمانی در ماه دسامبر امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش مشرق، بنظر می‌رسد پایان عمر مرسدس AMG GT نزدیک است زیرا گزارشی از Motor.es ادعا می‌کند که تولید این سوپراسپرت آلمانی در ماه دسامبر امسال به پایان می‌رسد.

این اتفاق چندان هم دور از ذهن نیست زیرا نسخهٔ سری سیاه معمولاً در پایان عمر محصولات مرسدس بنز ارائه می‌شود؛ بنابراین ازآنجایی‌که AMG GT سری سیاه در جولای ۲۰۲۰ معرفی شد، بنظر می‌رسد زمان بازنشستگی این سوپراسپرت فرارسیده باشد.

به گفتهٔ وب‌سایت اسپانیایی مذکور، مرسدس دیگر سفارشات خرید برای AMG GT را نمی‌پذیرد زیرا همهٔ نمونه‌هایی که از حالا تا پایان امسال تولید می‌شوند برای تأمین سفارشات قبلی هستند.میدانیم که برای نسخهٔ رودستر AMG GT جانشینی در نظر گرفته شده که آن نسل جدید SL است و احتمالاً ماه آینده رسماً معرفی خواهد شد اما آیا مرسدس برای نسخهٔ کوپهٔ سوپراسپرت خود هم جانشینی تدارک دیده است؟

به‌احتمال‌زیاد پاسخ این سؤال مثبت است زیرا در گزارش‌های قبلی شنیده‌ایم که پلت‌فرم نسل جدید SL با جانشین AMG GT مشترک خواهد بود. همچنین از نظر اقتصادی هم منطقی‌تر است که هزینه‌های توسعهٔ این پلت‌فرم جدید در دو مدل تقسیم شود. بااین‌حال، ازآنجایی‌که تاکنون هیچ تصویر جاسوسی از یک کوپهٔ اسپرت جدید مرسدس ندیده‌ایم، بعید بنظر می‌رسد که جانشین AMG GT زودتر از نیمهٔ دوم سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود.

خداحافظی با مرسدس AMG GT تا پایان امسال +عکس

خداحافظی با مرسدس AMG GT تا پایان امسال +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    خودروهای نو و مدرن و با کیفیت می آیند و می روند و مردم ایران هنوز اندرخم پراید و پژو و ... است . زیرا اسیر حاکمان بی کفایت و مفت خور شده اند . هیچ کشوری حاضر نیست حاکمیت مانند حاکمیت ایران داشته باشد . نظام ایران الگو شده است که کسی نزدیک این مدل حکومت نیاید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس