کد خبر 1284468
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
مجلس نمایه

نماینده علی آباد در مجلس با انتقاد از عدم توجه دولتمردان به وضعیت بازار دارو و افزایش تعرفه‌های آب و برق از دولت خواست تا مطابق با انتظارات مردم، این موارد را ساماندهی کند.

به گزارش مشرق، رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ مهر) قوه مقننه در تذکر شفاهی، گفت: ما شهریور ماه سال گذشته طرح دوفوریتی در خصوص استقلال آب و فاضلاب روستایی را مطرح کردیم که جنابعالی دستور دادید که برای حل این مشکل خدمت برسیم اما به لحاظ اینکه امسال مردم گلستان، علی آباد و کل کشور با کمبود آب مواجه هستند، اما توجهی که به شهرها در این زمینه شده به روستاها نشده است.

وی خطاب به هیأت رئیسه ادامه داد: از شما تقاضا دارم اینکه فقط مدام گزارش تحقیق و تفحص تنظیم کرده و به قوه قضائیه ارسال شود تأثیری ندارد بنابراین لازم است دیوان محاسبات به عنوان یکی از ارکان اصلی مجلس و مغز متفکر نمایندگان به این مسائل ورود کند.

نماینده علی آباد در مجلس تصریح کرد: در زمان بررسی بودجه ۱۴۰۰ اعضای کمیسیون بهداشت اصرار داشتند که ارز ۴۲۰۰ برای دارو باقی بماند اما در شرایط کنونی داروهای ضروری همچون سرم در بازار پیدا نمی‌شود بنابراین انتظار داریم وزیر بهداشت بر این بازار نظارت دقیقی داشته باشد و دیوان محاسبات نیز برای ساماندهی این بخش ورود کند چرا که مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصریح کرد: هم اکنون تعرفه‌های برق کمرشکن است و افزایش تعرفه‌ها در حالی صورت گرفته که گاه در برخی مناطق حوزه انتخابیه‌ام بیش از ۷ ساعت قطعی برق وجود داشته است ضمن اینکه در پی اعتراض مردم گفته شده که در قالب تقسیط بپردازند در حالی که آنها از توانایی مالی لازم برای تحقق این امر برخوردار نیستند.

نوروزی افزود: مردم از آقای رئیسی و دولت انتظار دارند که مسائل اساسی روز مردم را درک کنند ضمن اینکه همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی غصه‌دار وضعیت مردم هستند، ما هم باید به عنوان خادمان آنها در مجلس این مسائل را دنبال کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 0
    برق بنده نسبت به پارسال با همان کولر ، بیش از 7 برابر شد
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    هزینه بی لیافتی و ریخت پاش وزارت نیرو متاسفانه به دوش ملت بیجاره افتاده و حتما آفای رئیسی باید به این موضوع رسیدگی کنه تا بنامش نزنن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس