امیر صباحی فرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم، اتکای ما به همین سامانه‌هایی است که در داخل ساخته شده و در اختیار نیرو پدافند هوایی قرار دارد.

به گزارش مشرق، امیر علیرضا صباحی‌فرد در پخش زنده تلویزیونی در جریان برگزاری رزمایش «مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰»، گفت: یکی از شاخص‌های این رزمایش استفاده از تجهیزات بومی بود، تمام تجهیزاتی که ما در این رزمایش استفاده کردیم، بومی بوده و بر لبه فناوری دنیا قرار دارد.

هیچ گلوگاهی برای ساخت سامانه‌های مورد نیاز نداریم

تجهیزات بکار گرفته شده در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، توسط متخصصین عزیز ما در داخل ساخته شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: تجهیزات بکار گرفته شده در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، توسط متخصصین عزیز ما در داخل ساخته شده است و هیچ گلوگاهی برای ساخت سامانه‌های مورد نیاز نداریم.

صباحی فرد تأکید کرد: ما امروز قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم، اتکای ما به همین سامانه‌هایی است که در داخل ساخته شده و در اختیار نیرو پدافند هوایی قرار دارد.

«باور ۳۷۳» از سامانه‌های قدرتمند پدافند هوایی کشور

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه «باور ۳۷۳» از سامانه‌های قدرتمند پدافند هوایی کشور است، افزود: سامانه درگیری و موشکی «۱۵ خرداد» و سامانه‌های جنگالی که در شرایط بسیار سخت محک خوردند و توانستیم از این‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر تا این لحظه رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ به خوبی برگزار شده است و امیدواریم اقدامات بعدی را با همین موفقیت به سرانجام برسانیم.

 قدرت پدافند هوایی ایران در منطقه و حتی دنیا به حدی رسیده است که می‌تواند با هر حرکت دشمن در آسمان برخورد کند

صباحی فرد تأکید کرد: ما به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران که ما را رصد می‌کنند، این هشدار را می‌دهیم که بدانند قدرت پدافند هوایی ایران در منطقه و حتی دنیا به حدی رسیده است که می‌تواند با هر حرکت دشمن در آسمان برخورد کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهارداشت: این نوید را به ملت ایران می‌دهیم که فرزندان شما در پدافند هوایی ارتش، تا آخرین قطرات خون خود در برابر پاسداری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس