رئیسی نمایه

رئیس جمهور بر تلاش و همت مضاعف همه دستگاه‌ها در ساماندهی فضای مجازی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه و دستیابی به اهداف اصلی تشکیل شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی فضای مجازی با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در ماموریت‌های این شورا، گفت: با استفاده از دیدگاه‌های اعضای حقیقی و عقبه کارشناسی اعضای حقوقی شورا، می‌توان گام‌های موثری در جبران عقب ماندگی‌ها در خود شورا و مدیریت فضای مجازی برداشت.

رئیس جمهور تکمیل و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را یک ضرورت دانست و به مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستور داد راهبری تکمیل شبکه ملی اطلاعات را با جدیت پیگیری کنند.

دکتر رئیسی با اشاره به مزایای دولت الکترونیک و هوشمند، گفت: تشکیل دولت هوشمند برای رفاه مردم و تسهیل انجام امور مردم آنان ضروری است، لذا همه دستگاهها بدون بخشی‌نگری باید با یکدیگر همکاری کنند تا کارها و امور مردم  با آسودگی انجام شود.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر توجه همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به اقتصاد دیجیتال، گفت: فعال شدن اقتصاد دیجیتال در افزایش اشتغال، تولید ثروت و ایجاد ارزش افزوده موثراست و در این زمینه اگرچه وزارت ارتباطات محور است اما همه دستگاه‌ها باید برای رونق اقتصاد دیجیتال فعال شوند.

رئیس جمهور همچنین ایجاد سکوهای راهبردی برای ارایه خدمات در حوزه‌های آموزش، ‌بهداشت، کشاورزی، مالی و تجاری را ضروری دانست.

دکتر رئیسی درادامه با تاکید بر اهمیت توجه به مدیریت هوشمند و هدفمند حوزه سرگرمی و اوقات فراغت در فضای دیجیتال گفت: ‌فعال شدن این حوزه با توجه به شیوع کرونا و در خانه ماندن اجباری بخشی از مردم اهمیت زیادی دارد.

رئیس جمهور همچنین به لزوم سالم‌سازی و ایمن‌سازی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان به فضای شخصی و اطلاعاتی مردم و کشور هجمه می‌آورند، غفلت در این زمینه از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، درباره الحاقیه سند ستاد رسانه، مصوب سال ۱۳۹۷ شورا برای افزایش تعامل برخط رسانه و تقویت تعاملات دستگاه‌ها و رسانه‌ها بحث و تصیم گیری شد.

در این جلسه همچنین پس از تبادل نظر اعضای شورا، ‌ بخش سیاست‌ها و الزامات قانونی شدن منظومه ماهواره‌ای درکشور به تایید رسید که از جمله این موارد استفاده مجاز این‌گونه منظومه‌های ماهواره‌ای در داخل کشور بود و مقرر گردید وزارت ارتباطات درباره نحوه فعالیت و ارایه مجوز به آن تصمیم‌گیری کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سوخته IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    17 6
    خداوند ریشه خائنان دولت بنفش و خائنان قبل تر از آن را بخوشکاند
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      7 0
      الهی آمین!!
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      در بدی دولت بنفش شکی نیست ولی شما در دولت بنفش میتونستی بیای برضد روحانی حرف بزنی ولی ازاین به بعد دیگر اینترنتی نیست که بتونی. یادتون باشه کسی تضمین نمرده نفوذ فقط در جناح اصلاح طلب است. و در همه عصرها نیاز به انتقاد است
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 1
      کی‌ضمانت کرده جریان نفوذ فقط درون اصلاح طلب ها هستند؟؟
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    12 8
    خیلی عالی
  • FR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    7 0
    واقعا روحانی چه می‌کرد آیا واقعا او رییس جمهور ایران بود ؟ آیا ما اصلا وزیر کشور داشتیم ؟!
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    6 12
    خیلی هم عالی! اينترنت ملی، شبکه اطلاع رسانی بومی و فیلتر دو قبضهٔ اینستا و واتس اپ فراموش نشه لطفا، ممنون!!!
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 4
      فیلتر؟ اینستا فیلتر نمیشه فیلتر که با فبلترشکن باز میشه. میخوان کلا ترافیک اینستا رو قطع کنند
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    9 5
    جناب رئیسی تو هم.تو زرد از آب دراومدی گرونی و بازار بی سر وسامان و قاچاق و سود بانکی و...جالبتر تعارض منافعی که شعار میدادی تو دولتت موج میزنه راستی بعد چند ماه وجود مسئولین فاسد دولت روحانی سر پستهاشون چه معنی داره؟
  • کارشناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    7 1
    وقتی طالبان وجود نداشت و مد نبود ما طالبان داشتیم ولی تظاهر میکردیم . مشرق باید اوایل انقلاب رو خوب به یاد داشته باشد
  • DE ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 1
    دكتر رئيسي خودش ميگه من.... شماها چرا بت سازي ميكنين؟؟؟
  • DE ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    5 3
    بنام ایمن سازی و سالم سازی فضای مجازی و به کام کنترل مردم با شبکه ملی اطلاعات ! از رئیسی انتظار بیشتری نیست ...
  • عبدا.. IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اگرتعارض منافع برخی افرادسوداگرواپراتورهاکه قطره چکانی میلیاردهادرامددارندبراراده مسولین دولتهای روحانی واحمدینژادغالب نمیشدبایدحداقل یک دهه ی قبل باهزینه خیلی کمتر راه اندازی شده بود.چنددرصدپیشرفت فیزیکی داشته هم به مردم بایددرگزارشهاوخطاب موعودی یکی دوماهه ریاست جمهوردلسوزگفته شودنداشتن شبکه مستقل وملی اطلاعات برای ایران وایرانی یک نقص بزرگست وهمانندداشتن انرژی هسته ای یک ضرورت ونماداقتدار وشتابدهنده توسعه کشورست که عمدایاسهواامروزهم برایش ممکنست مقاومت وتبلیغات رسانه ای منفی ووارونه علم کنند؟ .21/7/1400
  • CA ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 1
    شبکه ملی اطلاعات یا شبکه اطلاعات؟
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 1
    جناب رییس جمهورتومناظرات گفتن اصلابامحدودکردن اینترنت مخالفم وخودم ۲میلیون فالووردارم حالاچرادارن تنهادلخوشی مردم رومحدودمیکنن؟
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      راست میگین؟ اکه ابنطور باشه که اصلا اینترنت رو ولش کن ترویج دورویی است
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      حیف شده چقدر از اومدن اقای رییسی خوشحال بودیم ولی طرح ضداینترنت مثل پتک بود که بر خوشی و اعتمادمون به جناح انقلابی فرود اومد. دیگه نمیتونیم سرمون رو بلند کنیم جواب کسانی رو که رای ندادند رو بدیم.
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام سخنی با اقای ریس جمهور از نگاه یک فعال رسانه ای و فعال در عرصه صنعت1-لطفا در مرحله دولت الکترونیک را با تمام قدرت و توان و با سرعت راهندازی کنید2-شبکه ملی اطلاعات را بر پایه توسعه جهانی آن راهندازی کنید3-راهندازی شبکه ملی اطلاعات در مر حله اول نیاز به راهندازی سپاه ایجاد محتوا با بهره مندی از جوانان تحصیلکرده میسر است معاونت فن آوری ریس جمهور و بسیج و وزارت علوم و وزارت صمت و حوزه های علمیه باید باهم به میدان باید بیایند4- راهندازی شبکه ملی اطلاعات نیاز به بستر سخت افزاری و نرم افزاری دارد وزارت صمت باید با حمایت کامل باید این بخش را مدیریت و برنامه ریزی کند5- نمودار و نقشه را ه ایجاد شبکه ملی اطلاعات را شفاف اعلام و اطلاع رسانی کنید و از نخبگان نظر خواهی کنید6- مدیران دولت را را برای این امر مهم آماده سازی و آگاه سازی کنید7- جایگاه شبکه ملی اطلاعات نیازمند طبقه سازی متناسب با سنین و فکر اقشار مختلف جامعه است8-مدیران و مشاوران توسعه شبکه ملی اطلاعات را به مردم خوب بشناسانید9- جایگاه مقاومت و عدالت و مکتب شهید زنده و قهرمان جهانی قاسم سلیمانی در این بخش روشن سازی شود10 - و در آخر جایگاه حکومت جهانی امام در انتطار و غایب حضرت بقیه الله العظم عج الله الفرجه در این عرصه چگونه خواهد بود؟ موفق و سربلند باشید انشالله و توکل الله.
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 0
      مثلا بعدها گر یک دولت بنفش دبگه ای رای بیاره و نخواد از شهید سلیمانی حرفی زده بشه راحت با صیانت اینترنتی بر همه چیز مسلطه. در همین دوره روحانی اگر طرح صیانت بود هیچکس نمیتوانست از دولت امنیتی روحانی یک انتقاد بکند.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اینترنت ملی برای حفاظت از اشرافیت اشراف مفید است. وگرنه حرفهای غربی ها از اینترنت نشد از کانال ماهواره میاد.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    مردم ایران دست کمک یرای نجات از این وضع اقتصادی دراز کردن به شما رای دادند حالا این رسمش نیست اینترنت شون رو هم قطع کنید تا تنهاجایی که صداشان پخش میشود را ببندید
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    همه اهدافی که از طرح ضداینترنتی دارند بعد از مدتی لز راه عای دیگر دوباره احیا میشود مثلا حرفهای ضدایرانی از اینترنت نشد از کانال های ماهواره. ولی ولی اثر اینترنت ملی که هیچگاه جبران نمیشود اخراج ایرانی ها و بچه شیعه ها چی ایران از اینترنت جهانی است و اینترنت میماند و دشمنان ایران به راحتی همه چیز مینویسند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    همه اهدافی که از طرح ضداینترنتی دارند بعد از مدتی از راه های دیگر دوباره احیا میشود مثلا حرفهای ضدایرانی از اینترنت نشد از کانال های ماهواره. ولی ولی ولی ولی اثر اینترنت ملی که هیچگاه جبران نمیشود اخراج ایرانی ها و بچه شیعه های ایران از اینترنت جهانی است و اینترنت میماند و دشمنان ایران به راحتی همه چیز مینویسند
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اینترنت ملی یعنی همین چهارنفر ایرانی دلسوز در سطح اینترنت هم که در اینترنت به نفع نظام و ایران مینویسند را هم از اینترنت اخراج میکند. مگر کسی حوصله دارد برود جواز بگیرد بعد بیاید مثلا در اینستاگرام درمقابل پان ترکها پست بگذارد.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    الان رسانه ملی با اون یال و کوپال کجا در مقابل پانترکها ایستاده؟ یک شبکه تلوزیونی برای اذربایجان نمیتونه بسازه. مهاطب ایرانیش رو در ایران از دست داده. حالا هم اینترنت ملی میخواهید درست کنید. مثل خودروی ملی.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    وضع اقتصادی هم خوب بشه ولی اینترنت نباشه وه فایده؟ گاو ها هم علف خوب میخورند و جاشون گرمه ولی نمیتونند حرف بزنند
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    دقت کردین امریکا و اصراعیل هم زیاد به طرح ضد اینترنتی مخلفت نشون نمیدن؟ اصلا انگار خوشحال هستند ودارند عشق میکنند که این شیعیان ایرانی از اینترنت جهانی اخراج میشن و برای فعالیت باید برن مجوز بگیرند.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    سرح ضداینترنتی باعث میشه دوباره مخاطب های کانال های تلوزیونی بی بی سی و غیره دوباره زیاد بشه و خیلی هاشون ازمشکل اقتصادی نجات پیدا کنند. شاید اون شبکه جم هم دوباره زنده بشه.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    یعنی مردم برای این که از مدیران و مسئولین بخوان در اینترنت انتقاد کنند باید بروند از همان مدیران و مسئولین مجور بگیرند؟ امام حسین ع خودش کمک مون کنه این طرح ضربه سنگینی به انقلاب هست.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بخاطر یک مشت قرطی و سلبریتی و ادم وست درون اینستاگرام اینترنت رو قطع کنیم؟
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    چقدر از اومدن این جناح به ریس جمهوری خوشحال بودم طرح ضداینترنت لبخند رو روی لبهامون خشکوند
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    همه این کامنت ها و مطالب ضدایرانی در سطح اینترنت در کانالهای ماهواره ای هم هست ولی در اینترنت حداقل چندنفر میان در ذیل ان مطلب منفی چندا کامنت در دفاع از نظام میگذارند. ولی در کانالهای ماهواره ای یکطرفه است. طرح ضداینترنت درنهایت به ضرر انقلاب است. خدا خودش کمکمون منه
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    سازمانهای امنیتی انگلیس المان سوید و هزارتا کشور دیگر دارند از امنیت کشورشون دفاع میکنند آنها هم اومدن اینترنت شون رو برای امنیت قطع کنند؟
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    سازمانهای امنیتی انگلیس المان سوید و هزارتا کشور دیگر دارند از امنیت کشورشون دفاع میکنند آنها هم اومدن اینترنت شون رو برای امنیت قطع کنند؟ بچه شیعه ها رو چی فرض کردین؟
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کوچ‌اجباری شیعیان ایران از سرزمین اینترنت جهانی. میبینید اصراعیل و امریکا واکنشی به این طرح ضداینترنت نشون نمیدن؟
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    صیانت از اینترنت رو بیخیال جدیدا میخواهند از طبیعت هم صیانت کنه. بیچاره گیاهان و جانوران دشت و صحرا.
  • NL ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اینترنت رو قطع کنید درکجا بهتراز تویتر و اینستاگرام میخواهید مسائل رو تبیین کنید؟ در صداسیمایی که‌هیچ کس گوش نمیده؟ که عرضه نداشت مخاطب های برنامه نود رو حفظ کنه؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    داداش برو به سایتهای دانلود بازی رو ببین یک بازی هایی که فکرش رو هم نمیکنی نوشته لینک دانلود به علت مصادیق فلان حذف شده. حالا اینها میخوان به اینترنت کنترل کنند. امام حسین ع خودش کمکمون کنه.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اخراج گستره شیعیان ایرانی از این سرزمین انجام خواهد شد. از سرزمین اینترنت.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کوچ اجباری و اخراج گستره شیعیان ایرانی از این سرزمین انجام خواهد شد.اخراج از سرزمین اینترنت
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    میدانستید سرزمین های اشغالی به دست امریکا و اصراعیل در اینترنت خیلی زیاد است؟؟ اری دنیای اینترنت خیلی جاها از دنیای واقعی هم مهمتره. ولی متاسفانه خبر بدی در راهه؟ کوچ اجباری و اخراج گستره شیعیان ایرانی از سرزمین های اینترنت انجام خواهد شد.
  • NL ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    تنها دلخوشی هامون رو هم دارن میگیرن حالا با فقرمون دیکه سرگرمی اینترنت هم نداریم.
  • NL ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اینهمه کشور مسئولان امنیتی شون دارن از امنیت کشورشون دفاع میکنند اونها هم برای امنیت شون اینترنت رو قطع میکنند؟
  • NL ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    سلطان سکه رو حذف کردیم قیمت سکه درست شد؟ حالا سلطان اینترنت رو قطع منیم
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    مگه یک‌ پلتفورم‌مثل اینستاگرام ساختن سپس نکه داشتنش راحته؟ اندازه خرج روزانه یک شهر باید سالانه خرج امنیت روزانه اش کنیم.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    مثلا: اخراج ایرانیان از اینترنت باعث خلوت شدن ترافیک بین المللی اینترنت میشه و این باعث میشه اگهدروزی سازمانهای امنیتی داخلی ما بخواهند در اینترنت کار امنیتی انجام بدهند راحتتر شناسایی بشه. _____ مگه نمیبینید اصراعیل و امریکا در مقابل طرح ضداینترنتی هیاهو نمیکنند چون نفعش براشون خیلی ببشتره وگرنه کانال ماهپاره ای که هست برای خبررسانی شون.
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    به چند نفر میخواهین مجوز بدهید مثلا به اینترنت سطح بالاتر دسترسی داشته باشند خب اسامی این مجوزها دست اونطرفی ها هم می افته
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    به نظر من تحلیل غلط به مسئولان دلسوز داده اند. کاسه داغ تر از آش کردن موضوع رو. خدمات طرح ضداینترنتی برای اصراعیل‌و امریکا بیشتره تا ضررش.هرجا دیدین عده ای موضوعی را کاسه داغتر از آش کردند شک کنید. مثل سد سازی های زیاد رفسنجانی که ناگهان نکران آب کشور شدند
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر در زمان سد گتوند اینترنت در این سطح و اینستاکرام بود حتما مردم اطلاع رسانی میکردن و جلوش گرفته میشد. ولی متاسفانه اینترنت رو هم میخوان قطع کنند و یک‌سیستم فلج مثل رسانه ملی خودروی ملی بوجود بیاد به اسم اینترنت ملی.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    خخخخخ.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    وای خسته شدیم انقدر کامت گذاشتیم خب اینترنت قطع نکنید دیکه. اگه این روش جواب میداد که الان زییس جمهور چین انقدر از نردمش نمیترسید و کشور رو پلیسی نمیکرد.
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    سرزمین های اشغالی دیگری هم هست. میدونستین اکثر سرزمین های اینترنت توسط اسراعیل اشغال شده؟ حالا میخوان ایرانی ها را از سرزمین های اینترنت اخراج کنند.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    کوچ اجباری و اخراج گسترده ایرانیان از سرزمین های اشغالی. میدونستین اینترنت جزو سرزمین های اشغاای جهان هست و ۹۰درصدش توسط اسراعیلی ها اشغال شده؟ اسراعیل عاشق طرح صیانت شده نمیبینید ریس جمهورش به همه چیز گیر میده یک کلمه از صیانت اینترنتی نمیگه؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    کوچ اجباری و اخراج گسترده ایرانی ها از سرزمین های اشغالی. آری اینترنت هم سرزمین های اشغال شده توسط اسراعیل است و طرح ضداینترنتی اخراج شیعیان ایران از اینترنت است. نمیبینید اسراعیل درمورد این طرح هیچی نمیگوید؟
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    طرح صیانت پیروزی اشراف در تصرف انقلاب خواهد بود. یعنیدمستضعفان برای انتقاد و افشاگری اشراف باید بروند از مدیران ثروتمند مجوز بگیرند
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    در بدی دولت بنفش شکی نیست ولی شما در دولت بنفش میتونستی بیای برضد روحانی حرف بزنی ولی ازاین به بعد دیگر اینترنتی نیست که بتونی. یادتون باشه کسی تضمین نکرده نفوذ فقط در جناح اصلاح طلب است. و در همه عصرها نیاز به انتقاد است. امام حسین ع خودش شیعیانش رو از این طرح نجات بده.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    طرح ضداینترنتی قدم آخر غلبه اشراف بر انقلاب است. امام حسین ع خودش شیعیانش رو از این طرح نجات بده.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    طرح صیانت یک‌کمی‌شبیه به کتاب سوزی های درون تاریخ نیست؟
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    بعد از طرح صیانت و اخراج ایرانیان از اینترنت تنها ملت شیعه حاضر در اینترنت کشور آذربایجان علی اف خواهد بود . البته بعلاوه ایرانی های انطرف مرزی
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    بیحجابی و قرتی بازی سلبریتی ها بهانه شده تا شیعیان ایران را از اینترنت اخراج کنیم؟ نمیدونم خداکنه تحلیل غلط به مدیران نداده باشند.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    نمیبینید اصراعیل که به همه چیز ایران کار دارد در مقابل طرح ضداینترنتی سکوت کرده تا اجرا بشه؟
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    همین مدیران هستند که دل آقا رو خون کردن با این رفتار غلط و اشرافیت خواه شون. مثل اینکه اقا فرمودند اینترنت رها شده است ولی این مدیران میخواهند از بیخ اینترنت رو قطع کنند تا بزرگترین نارضایتی تاریخ شیعه را برای تنها حکومت مظلوم شیعی درست کنند‌.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    مثل اینکه اقا فرمودند اینترنت رها شده است ولی این مدیران میخواهند از بیخ اینترنت رو قطع کنند تا بزرگترین نارضایتی تاریخ شیعه را برای تنها حکومت مظلوم شیعی درست کنند‌.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    اقا فرمودند اینترنت رها شده است ولی این مدیران میخواهند از بیخ اینترنت رو قطع کنند تا بزرگترین نارضایتی تاریخ شیعه را برای تنها حکومت مظلوم شیعی درست کنند‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس