کد خبر 1284988
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
قتل نوعروس به دلیل بوی بد دهان

مرد جوانی‌که ۱۷ سال پیش نوعروسش‌ را به دلیل بوی بد دهان به قتل رسانده و پرونده‌اش در این مدت بلاتکلیف مانده بود، از دادگاه تقاضای رسیدگی دوباره کرد.

به گزارش مشرق، بهمن سال ۸۳ خبر قتل یک نوعروس ۱۷ ساله در خانه پدرشوهرش به پلیس قرچک ورامین اعلام شد. با اعلام این خبر، تیمی از ماموران پلیس به محل جنایت اعزام شدند و تحقیقات در مورد این قتل را آغاز کردند.

بررسی‌های پلیسی خیلی زود نتیجه داد و داماد جوان به عنوان قاتل همسرش بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد. با بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۱ (وقت) دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

اسماعیل در دادگاه در مورد علت قتل همسرش‌گفت: «من سارا را نمی‌شناختم و مادرم به طور اتفاقی او را در خیابان دید و به من معرفی کرد. وقتی او را دیدم، خوشم آمد و خیلی زود به خواستگاری‌اش رفتیم. سارا و مادرش با این وصلت موافقت کردند، اما شرط‌شان این بود که مراسم عقد به‌سرعت انجام شود. روز پس از خواستگاری، من و سارا به عقد هم درآمدیم. چند روز بعد مادرم، سارا و مادرش را پاگشا کرد. وقتی با زنم تنها شدم، تازه متوجه شدم او دختر شلخته‌ای است و دهانش بو می‌دهد. من که احساس می‌کردم سرم کلاه رفته و زندگی‌ام تباه شده، از کوره دررفتم و زنم را کشتم.»

پس از اعترافات متهم، مادر سارا رو به قضات‌ گفت: «دخترم پدر نداشت و او را به تنهایی و با رنج و سختی زیاد بزرگ و بعد عروس‌کردم، اما این مرد دخترم را بی‌رحمانه کشت. از دادگاه تقاضای قصاص متهم را دارم.»

پس از پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و اسماعیل را به قصاص محکوم کردند. این حکم در دیوان‌عالی ‌کشور تایید و قطعی شد، اما چون مادر نوعروس در این مدت پیگیر اجرای حکم نشده بود، اسماعیل بلاتکلیف در زندان ماند.

پس از گذشت ۱۷ سال، اسماعیل به قضات نامه نوشت و گفت: «۱۷ سال است که به خاطر عدم پیگیری مادرزنم در زندان مانده‌ام. در این سال‌ها در زندان درس خوانده و لیسانس حقوق‌ گرفته‌ام. حالا از قضات دادگاه تقاضا می‌کنم کمکم‌ کنند تا زودتر آزاد شوم. من دیگر تحمل ماندن در زندان را ندارم.

با پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • 9 IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    18 1
    یعنی چی پیگیر نشد؟ حکم مگه صادر نشده؟ چرا اجرا نکردید؟ چه انتظاری از یه زن تنها دارید؟ این عدالته؟ این دوباره آدم نمی کشه؟
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      7 0
      بيچاره نصف ديه را ندارد که بدهد.
  • AK21 US ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    4 4
    در تمام قتل ها ، جرم و جنایات و بی بند و باری ها مسئولین و کارکنان آموزش و پرورش کشور هم شریک جرم هستند. اگر عوامل موثر بر رفتار اجتماعی یک ایرانی را بررسی کنیم احتمالا اینطور خواهد بود : تاثیر محیط 70% تاثیر خانواده 25% ، ژنتیک 5% و آموزش 0% .
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    9 0
    قانون باید اجرا و قاتل اعدام شود. حکم صادر شده و در دیوان عالی کشور تأیید و قطعی شده است. آیا این موضوع باز هم پیگیری اولیای دم را لازم دارد؟ آنهایی که مسئولیت اجرای حکم را داشته اند اما به موقع اقدام نکرده اند باید پاسخگو و محاکمه شوند و قاتل نیز در اسرع وقت اعدام شود. اینگونه تآخیر و کوتاهی از اجرای قانون خیلی زشت و ناپسند است و بوی تبانی میدهد.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    15 0
    بنده خدا مادر دختره نتونسته نصف پول دیه یارو جور کنه برا همین پیگیر نشده
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    13 0
    چقدر هم خوش اشتها زودترتکیلف مرا معین وآزاد کنید !؟آمری فرمایشی!؟ازخدا بی خبر قتل کردیدبه قصاص محکوم شدید من نمیدونم.چرایک مجرم را17 سال به دلایل واهی درزندون نگه می دارند..مادرزنش پیگیرنشده خوب راه داره جناب قاضی پرونده احظاریه می فرستادید بعد از بریدن حکم!؟آخه چرا باید پرونده ها این قدر طول بکشه،باعرض معذرت همینه که جرم.وجنایت وسارقین زیاد شدند-17 سال.پیش کجا! الان کجا!؟
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      5 0
      از یک دختر ۱۷ ساله انتطار داشته مرتب و منظم و دقیق و خوش بو و کدبانو و هنرمند باشه
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    11 0
    حالا فرض کنید که خانواده مقتول نیستند . شما باید قاتل را قصاص کنید . بیخود کرده که دختر مردم را کشته است .
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    7 0
    دروغ میگه به خاطر بوی بد دهان بوده دلیل دیگه ای داشته
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 0
    «اما چون مادر نوعروس در این مدت پیگیر اجرای حکم نشده بود، اسماعیل بلاتکلیف در زندان ماند.» یعنی باید مادر التماس قاضی را بکنه تا قاضی حکم خودش را اجرا کنه! واقعا یعنی چی؟What the phase?
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    2 2
    به خاطر بوی بد مدفوعت، تو هم باید اعدام بشی.
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    4 1
    مردک افغان بوده
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 0
    مادر سارا زنده هست شاید دق کرده
  • DE ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    4 0
    پس از گذشت ۱۷ سال، اسماعیل به قضات نامه نوشت و گفت: «۱۷ سال است که به خاطر عدم پیگیری مادرزنم در زندان مانده‌ام. در این سال‌ها در زندان درس خوانده و لیسانس حقوق‌ گرفته‌ام. حالا از قضات دادگاه تقاضا می‌کنم کمکم‌ کنند تا زودتر آزاد شوم. من دیگر تحمل ماندن در زندان را ندارم یکی از هم بندی هایم بدجوری دهنش بو میدهد تا نکشتمش مرا آزاد کنید..
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 2
    هرکی دهنش بو میده رو باید بکشن؟ یکی بدو کردین متاسفانه اینطورشده.منهم یکی بدو میکنم، دیگه نمی کنم.۱۷ سال منتظر مرگ بودنم انصاف نیست.
  • AU ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    2 0
    سلام.به نظر من،هم بوی بد دهان الکی بود.دلیل دیگر بوده ..! که شاید بخاطر...! مطرحش نکردن.چندبار دیدیم،رسانه زرد،خبرهای قتل بخاطره فلا! بخاطره بمان(مسائل مزحک و خنده دار) رو بیان کردن! .. که عاقل میدونه بخاطره این مسائل نیست و نبوده! یک چیز بد بوده!. به هرحال دنیایی دور از خدایی،دنیایی تاریک و تلخ و ترسناکی.. هر لحظه ممکنه شخصی به شخی دیگر هجوم بیاورد و ..! باید همیشه در مسیر خدا حرکت کرد و هر لحظه به خدا توکل کرد.
  • DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    آزاد بشه به خاطر بوی بد جوراب زن دومش یا بچه اش را هم میکشه. این شخص یا بیمار روانی روانی یا یک دروغگو است در هر صورت یک قاتل است و باید مجازات شود. جالبه در زندان هم لیسانس حقوق گرفته ولی یادش رفته بود به حق حیات دیگران احترام بگذاره.
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    از کجا معلوم ادم نفرستاده مادر زنه رو هم سربه نیست یا قطع نخاع نکرده باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس