به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیداری ملت نوشت: پس از اینکه کانال رادیوفردا تلاش کرد تا در یک نظرسنجی با محوریت توصیه رهبر معظم انقلاب درباره ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی بگونه‌ای القا کند که این توصیه‌ها به ضرر جامعه تمام شده، با نتیجه متفاوت روبه‌رو شد

بیش از ۷۲ درصد از کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند معتقدند که "این ممنوعیت‌ها به سود جامعه بوده است".

تحقیر رسانه ضدانقلاب با حمایت قاطع کاربران از تدبیر رهبر انقلاب

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    52 2
    آمریکا با حمایت مالی از اینا پولاشو میریزه تو چاه خلا!
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      5 1
      اره وجدانا
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    11 39
    ممنوعیت باعث انحصار تولید و گرانی و رانت میشود .تولید کننده داخلی تا فشار روش نباشه شعور و انصاف ندارد و فقط به فکر سو استفاده از مردم بیچاره است.باید برا حمایت از مردم واردات با تعرفه پایین انجام شود تا بلکه تولید کننده به فکر ارتقا کیفیت کالا های ضعیف خود بیفتد .
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      15 1
      درسته که باید به فکر این ابعاد ماجرا بود اما راهش واردات بی در و پیکر نیست. باید راه هوشمندانه میانه ای اندیشید.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    5 31
    حتی کره جنوبی هم ورود کالا را ممنوع نکرد بلکه از سال ۱۹۵۵ استراتژی خود را بر ساخت کالا در سطحی که بتواند در سطح جهانی رقابت کند تعیین کرد کره هم اگر مانند ما انحصار به تولیدکنندگانی میداد آنها امروز همانند ما در حال تولید پراید ۱۵۵ میلیونی و لوازم خانگی بی کیفیت بودند کما اینکه بعد این دستور قیمت لوازم خانگی بالا رفت
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      29 3
      اتفاقأ دقیقأ برعکس فرمایش شما اتفاق افتاد. کره واردان لوازم خانگی را ممنوع کرد. تنها تفاوت با ایران اینستکه تولیدکنندگان داخلی کره قدر این اقدام دولت به نفع آنها را دانسته و نمک دان نشکستند و هر روز به کیفیت کالاهای خود افزوده و همزمان آنها را با قیمتهای مناسبتری به بازار عرضه کردند
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      12 1
      اتفاقأ اینطور نیست !! کرهٔ جنوبی به تولید کنندگان خودروش 5سال وقت داد و تو اون 5 سال تعرفه خودرو رو خیلی بالا نگهداشت و گفت بعدش خیلی کمش میکنم!!! الان باید تا مدت چند سال ورود اقلام خارجی یا ممنوع باشه یا آزاد با تعرفه خیلی بالا که به تولید کننده ها امکان رقابت و جون گرفتن بده!!!!!
    • GB ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      10 0
      اما این خود مردم ژاپن و کره جنوبی بودند که خرید کالای خارجی را ننگ دانسته و تحریم کردند.
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      5 0
      در جواب اولین پاسخ کره واردات را ممنوع کرد منم کالای داخلی کیفیت داشته باشه میخرم کارگر ایرانی بیکار نمیشه
    • ایرانی GB ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      4 1
      آره دوستان راست گفتند , کالاهای کره ای خیلی کیفیت دارند , تقریبا" ۱۰۰ % از گوشی های سامسونگ که خریدم یا ایراد شارژ باطری داشتند یا مشکل اسکرین یا مشکل کابل شارژر و پین شارژر , مخصوصا" این گوشی های جدید سامسونگ که به سرعت مشکل اسکرین پیدا میکنند , فقط کافیه تو وبسایت ها برین و سیل شکایات مردم اروپا رو از گوشی های سامسونگ ببینین و بعد بیاین اینجا و واسه سامسونگ سنگ تمام بذارین و واسه شون به به و چه چه بزنین !
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 1
      این طور نیست دوست عزیز! در کره جنوبی واردات به مدت چندین سال ممنوع شد تا صنایع داخلی پا گرفته و قدرت رقابت پیدا کنند.به گفته یکی از کارشناسان کره ای آنها چندین سال ورود برخی کالاهای ژاپنی را ممنوع کردند و در این مدت کره ای ها شروع به کسب درآمد و آموختن و کسب فناوریهای پیشرفته شدند به قول همین شخص پس از آن سالها که ممنوعیت ورود کالاهای ژاپنی برداشته شد کیفیت کالاهای کره ای به خاطر حمایتهای بسیار و بها دادن به تحقیقات و پژوهش آنقدر بالا رفت که نه تنها رغبتی به واردات کالای ژاپنی نبود بلکه امروز بخش زیادی از بازار ژاپن هم در تصرف کره ای ها است!!! این معنای واقعی حمایت از تولید ملی و ایجاد بازار رقابتی است.
    • جهودشناس IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 1
      روی هوا حرف نزن. کره و ژاپن هردو واردات رو ممنوع کردند و تعرفه سنگین سر محصولات آمریکایی و اروپایی گذاشتند. حتی خودروسازهاشون زیرگروه‌هایی لوکس از خودشان ساختند مثلاً هیوندایی که خودرویی معمولی است، با تقلید از ژاپن یک زیرگروه لوکس به نام جنسیس ساخت تا با قیمت کاذب بفروشد. ژاپن دستور داده بود که شرکتهای هوندا - تویوتا و نیسان که محصولاتشون معمولی است، هرکدام یک محصول لوکس نیز بسازند که بتوانند با قیمت گران به آمریکا بفروشند به همین منظور به ترتیب آکیورا - لکسوس و اینفینیتی را ساختند تا حسابی آمریکا را تیغ بزنند. یعنی نه تنها ممنوعیت کالای وارداتی را وضع کردند بلکه کالای خودشان را دولاپهنا به آمریکا فروختند. در صدر این قضیه هم یهودیان قرار داشتند تا با ابزار کاپیتالیسم، آمریکا را به سمت چپ بکشانند و امروز در آستانه این رویداد هستیم. یعنی انقلاب کمونیستی آمریکا و بعدش هم جنگ داخلی که توضیحش از حوصله‌ی این بحث خارج است.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    14 1
    آقا فقط لوازم خانگی کره ای رو ممنوع کردن ولی این مدیران هستند که طمع انحصار کامل رو دارند. همین مدیران هستند که دل آقا رو خون کردن با این رفتار اشرافیت خواه شون. مثل اینکه اقا فرمودند اینترنت رها شده است ولی این مدیران میخواهند از بیخ اینترنت رو قطع کنند تا بزرگترین نارضایتی تاریخ شیعه را برای تنها حکومت مظلوم شیعی درست کنند‌
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      2 0
      کی گفته که میخوان اینترنت رو از بیخ قطع کنند؟ اینم قضیه دیوارکشی و قرارداد ايران و چینه که همینطور شانتاژ و هوچی گری راه میندازین؟
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    4 0
    وای چه دشمن ذلیلی داریم. مرگ بر تحریم کننده و رادیو ش
  • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 8
    سایر نظر سنجی هاش را هم چاب کن
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 1
    حقیر شدن رسانه ضد انقلاب...
  • Hgh IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    یعنی ۷۴درصد طرفداران نظام ماهواره نگاه می‌کنند، اونم شبکه های معاند
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    3 1
    پاسخگویان این نظر سنجی کسانی هستند که مخاطب آن رادیو هستند، شاید از همه ی مردم نظرسنجی شود درصد گزینه ی نخست بسیار بیش ازاین باشد. کاش تولید کننده این فرصت را با سودجویی ها نابود نکنند.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    0 0
    اونا تحقیر نشدن ما قشر ضعیف تحقیرشدیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس