کرونا در جهان/ ابتلای حدود ۱۰۰۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته+ جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته تقریباً ۱۰۰هزار نفر در کشور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند و همچنین یک‌هزار و ۸۱۹ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۳۹ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۶۲۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۸۷۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۱۷ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۲۱۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۹۹ هزار و ۷۷۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۵ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۲۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۳۹ هزار و ۷۷۸ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۹ هزار و ۱۸۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۲۰ هزار و ۷۳۰ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۵۱ هزار و ۴۶۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۷ هزار و ۸۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۹۴۹ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۰۱ هزار و ۶۴۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۸ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۸۸۳، ۷ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۶۸۱، ۷ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۲۲۳، ۷ میلیون و ۶۹ هزار و ۸۹ و ۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۸۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۶۵۳ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۲۰۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۵ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۴۵۲، ۳۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۷۰۹ و ۲۰ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۲۶۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , آمریکا ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    5 1
    البته مقامات رسمی بهداشت آمریکا از رو نخواهند رفت و می گویند اینها همه واکسن نزده بودند! اما خود فایزر پذیرفت که اثر بخشی واکسنهایش کاهش یافته. البته این حرف را زد که بگوید بیاید دوز سوم واکسن را بزنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس