کد خبر 1285418
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
هشدار طالبان به پاکستان به دلیل افزایش بهای بلیط

درحالیکه پاکستان بهای پرواز کابل-اسلام‌آباد را بشدت افزایش داده، طالبان هشدار داد که اگر بهای بلیط به زمان قبل از سقوط کابل بازنگردد این پروازها را متوقف خواهد کرد.

به گزارش مشرق، وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان با انتشار بیانیه‌ای از شرکت‌های هوایی پاکستان و کام ایر خواست تا بهای پرواز کابل-اسلام‌آباد را مطابق با بهای قبل از سقوط کابل بازگردانند.

بیشتر بخوانید:

خرازی: ایران سیاست‌های طالبان در افغانستان را به دقت رصد می‌کند

بیانیه همچنین به این شرکت‌های هوایی هشدار داد که «درصورت تخلف پروازهای آن‌ها در مسیر متذکره متوقف می‌شود».

بیانیه از مسافرین نیز خواست تا درصورت مشاهده بالا ماندن بهای بلیط در این مسیر با وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان تماس گرفته و اسناد مستند را ارائه کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

این درحالی است که شرکت هوایی پاکستان اخیراً هزینه پرواز کابل-اسلام‌آباد را از حدود ۲۰۰ دلار به حدود ۲۵۰۰ دلار افزایش داده بود.

پیش از این نیز «غلام جیلانی وفا» معاون اداره هوانوردی غیرنظامی افغانستان گفته بود که پاکستان به دنبال انحصار پروازها در افغانستان است و به بهانه‌های مختلف مانع پرواز شرکت‌های هوانوردی افغانستان می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    میدونم ربطی ندارد ولی ایران سرزمین شعیه خانه امام زمان است هرکس قصد حمله به ایران داشته باشد نابود شود مثل صدام حسین و حکومت یا مثل حکومت اشرف غنی یامثل حادثه طبس الهام علی اف اگر قصد حمله به ایران داشته باشد خداوند او وحکومتش را نابود خواهد،کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس