کد خبر 1286051
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام پناهیان طی توییتی نوشت: ‏تروریست‌های امریکایی و دست نشانده های آنها دست از جنایت علیه شیعیان افغانستان برنمی‌دارند تا مبادا شیعیان مظلوم قدرت بگیرند.

تنها مکتبی که در جهان قدرت پوشالی نظام سلطه و تمدن غرب را به چالش کشیده تشیع است.

دشمنان ما نمی‌فهمند که ما با شهادت قدرتمندتر میشویم..

واکنش پناهیان به حادثه تروریستی قندهار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • علی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    2 24
    نظر بسیار متین و صحیح .چقدر خوبه که استاد فقط در مسائل سیاسی نظر بدهند و مسائل پزشکی را به اهلش واگذار کنند تا بار کلام ایشان بیشتر شود.
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      21 2
      فیلم کامل صحبت های ایشان در پایگاه خبری عقیق هست اصل صحبت های ایشون رو درباره کرونا ببینید بعد با کنایه و تمسخر صحبت کنید
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    12 7
    آقا این همون تروریستهای هستند که دست دوستی وبرادری دادیدحالا تروریست شدن
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      5 1
      منظورشون دقیقا داعش ساخت امریکایی بود..! شما توضیح بدید،اصلا داعش تویه افغانستان چه غلطی میکنه؟! اونجا با کی میجنگه؟! راستی چرا تویه اذربایجان ! نمیره با ارتشش بجنگه؟! چرا تویه خاک عربستان! امریکا و انگلیس این کارهای رو نمیکنه؟! یا اسرائیل!.
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      6 2
      وضعیت الآن افغانستان مثل دهه شصت خودمونه. این که بگید طالبان مسئول حمله به مساجد شیعیانه و با داعش همدسته مثل این میمونه که بگین جمهوری اسلامی با ترور و بمب گذاری دهه شصت با منافقین همدست بوده. الآن هم مثل دهه شصت باید برای حفاظت از مساجد کمیته تشکیل بشه.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    3 15
    سوء تفاهم است حاج اقا!
  • یک افغانستانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    4 2
    عمران خان نخست وزیر پاکستان و از حامیان اصلی طالبان چندی پیش رسما گفت که بهترین راه برای کنترل خطر داعش در افغانستان و آسیای میانه فقط طالبان هست و باید انها را برسمیت شناخت و تقویت کرد تا جلوی داعش را بگیرند.به احتمال زیاد حملات از سوی گروه حقانی در طالبان سازماندهی شده ولی بنام داعش در حال انجام است تا خطر داعش را بزرگ جلوه داده و همسایه ها را بترسانند.طالبان و پاکستان میخواهند یک دوگانه کاذب و دروغین درست کنند و بگویند طالبان منجی است. اگر طالبان را حمایت نکنید پس داعش قوی میشود.
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      3 3
      اتفاقا داعش داره بیشتر به شیعه ها حمله می کنه تا نشون بده طالبان نمیتونه امنیت رو برقرار کنه و شیعه ها مجبور بشن خودشون سلاح دست بگیرن. و این اسلحه دست گرفتن همانا و جنگ شیعه و سنی همان. وضعیت الآن افغانستان مثل دهه شصت خودمونه. باید برای حفاظت از اماکن مذهبی و مساجد کمیته های مردمی تشکیل بشه.
    • یک افغانستانی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      3 4
      اینقدر طرفداری طالب را نکنید جناب آقای ناشناس.شاخه حقانی طالبان در این سالها هزاران شیعه را شهید کرده. و با داعش و القاعده و ... هم ارتباطات نزدیک دارد. بطور نمونه در اینترنت سرچ کنید. همکاری داعش و طالبان در سال 1396 که منجر به قتل عام اهالی روستای شیعه نشین میرزا اولنگ شد کاملا اثبات شده.داعش در افغانستان به دروغ در حال بزرگنمایی شدن هست. سخنان عمران خان بعنوان یکی از بزرگترین حامیان طالبان موید این حرف است.طالبان را منجی و نجات دهنده مردم جلوه ندهید. در افغانستان همه شیعیان این انفجارات را کار طالبان می دانند نه داعش.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    آمریکا واسه نجات یک سگ آمریکایی بمب افکن میفرسته، اینم به جای اینکه از هم مذهب خودش دفاع کنه، میگه با شهادت قدرتمند تر می شویم
  • نیما IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    آنها میخواهند نور خدا را بادهانشان خاموش کنند اما خدا نورش را کامل خواهد کرد کرچه کافران ناخشنود باشند
  • ابن الرضا IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    چرا به شیعه افغانستان آموزش داده نمی شود که کمیته نشکیل دهند واز کساجد ومدارس خود حفاظت کنند حالا که تکفیریها شیعان را می گشند ونه طالبان ونه اشرف غنی کاری به امنیت انان مئتذند خود شیعان برای دفاع از خم وطنان وارد عمل شود ایا تجارت 40 ساله گذشته فراموش شده وباید دانست که همه تکفیریها درکشتن شیعان همداستانند چه اشرف غنی وجه گروه حقانی وچه داعش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس