گرایی بعد از اهدای مدالش به شهید گمنام: قول و قرارم با شهید ارزشمندتر از طلای جهان است

قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک قهرمانان واقعی را شهدا دانست و گفت ارزش قول و قراری که پیش از اعزام به اسلو با شهید گمنام دفن شده در محل فدراسیون پیش داشته، بیشتر از طلای جهان است.

به گزارش مشرق، صبح امروز (۲۴ مهر) محمدرضا گرایی طی مراسمی مدال طلای جهانش را به شهید جوانِ گمنام دفن شده در محل فدراسیون کشتی تقدیم کرد.

گرایی در مورد این تصمیمش، گفت: روزی که داشتیم به نروژ اعزام می‌شدیم، قول و قرارهایی با این شهید بزرگوار گذاشتم که اگر به طلا برسم مدال را تقدیم ایشان کنم. همانطور که دیدید تا ۱۲ ثانیه مانده به پایان مسابقه فینال، از حریفم عقب بودم اما در ۱۲ ثانیه توانستم کشتی را دربیاورم. در این راه امام زمان، شهدا و دعای خیر مردم پشت سرمان بود.

بیشتر بخوانید:

گرایی نذر خود را ادا کرد +عکس و فیلم

وی در مورد شهید گمنام ۱۹ ساله دفن شده در محل فدراسیون کشتی، عنوان کرد: قهرمانان واقعی اینها هستند ما که نهایتش سرو صورت مان روی تشک زخمی می‌شود اما اینها جانشان را با خدا معامله کرده‌اند.

گرایی با اشاره به رابطه روحی کشتی‌گیران با شهید دفن شده در محل فدراسیون کشتی، گفت: حدود دو سالی که شهید عزیز اینجا دفن شده، کشتی‌گیران با این شهید زندگی کرده‌اند و او عضوی از زندگی ما بوده است. این مدال ارزشمند است، برای رسیدن به طلای جهان خیلی زحمت کشیدم اما قول و قراری که با شهید بزرگوار گذاشتم ارزشمندتر از طلای جهان است.

قهرمان شیرازی کشتی فرنگی جهان، گفت: مطمئنا دعای خیر شهید عزیز بدرقه همه کشتی‌گیران است، علی‌الخصوص کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی و المپیک پا به میدان می‌گذارند. امیدوارم همه ورزشکاران به شهدای عزیزی که نگذاشتند پرچم کشور به زمین بیافتد، اقتدا کنند. آنها جانشان را دادند که پرچم ایران بالا بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جابر IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    10 0
    ماشاءالله به این پهلوان
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    8 0
    آفرین به گرایی
  • سعید IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    5 0
    شیر پاک خورده.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    1 0
    ای زنده باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس