کد خبر 1286251
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
جزییات قتل ناموسی دختر افغان در رفسنجان

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اعلام آغاز تحقیقات پلیس درباره ابعاد و علت قتل دختر ۲۲ ساله افغانستانی در این شهرستان که به احتمال زیاد قتل ناموسی بوده، جزییات این رویداد را توضیح داد.

به گزارش مشرق، ظهر روز جمعه (دیروز) با حضور عوامل انتظامی، اورژانس و آتش نشانی رفسنجان در یکصد کیلومتری شمال مرکز استان کرمان، پیکر بی جان دختر اهل افغانستان از چاهی با عمق ۱۲۰ متر در کمربندی نزدیکی دانشگاه کار این شهرستان بیرون کشیده شد.

ایمان شهسواری دادستان رفسنجان در تشریح جزییات این رویداد اعلام کرد: تحقیقات محلی پلیس از اردوگاه اتباع بیگانه افغان نیز به منظور روشن شدن ابعاد و علّت این قتل آغاز شده است.

وی توضیح داد: براساس شواهد و مستندات موجود به نظر می رسد هنگام بیرون کشیدن پیکر مقتوله حدود ۲۴ ساعت از قتل گذشته بوده ولی پزشک قانونی زمان دقیق قتل را باید اعلام کند.

شهسواری با بیان اینکه به احتمال قوی علّت قتل، ناموسی بوده است اظهارداشت: بررسی های پزشکی قانونی  مشخص می کند قتل قبل از انداختن مرحومه به چاه اتفاق رخ داده یا خیر.

وی ادامه داد: پدر دختر متواری است و اکنون دستور بررسی و تحقیق درباره قاتل و افراد مرتبط با قتل داده شده تا با دستگیری آنان ابعاد قتل روش شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    12 3
    چرا متواری شدی برگرد ۳سال زندانی و آزاد میشی
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      2 1
      به خدا و قوانینش جسارت نکن اگر کسی رو اعدام کنن که کفر میگید وقتی هم طبق قانون پدر که ولی دم هست قصاص نمیشه باز هم شروع به تمسخر میکنید .
    • SE ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 0
      مطمئنا آن دختر کاری کرده که خلاف عفت بوده. والا کشتنش دلیل نداشته است.
    • SE ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 0
      پدر عامل انتقال روح و لحظه آغاز حیات فرزند است. بنابراین با قاتل معمولی قابل مقایسه نیست.
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      3 0
      پدر باید قصاص بشه یعنی مادر حق نداره به عنوان یکی از اولیای دم خواستار همسرش قصاص باشه. آخه مگه پدر زجر بارداری روکشیده اصلا مگه پدرا از بچه بزرگ کردن چیزی میفهمند. بابای رومینا که یادتون هست فقط ۹سال زندانی شد.
    • ایرانی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      3 0
      حتما شما هم نماینده خدا هستید . اونوقت اون خدایی که شما نمایندشی در مورد دزدها هیچی نمیگه ؟در مورد ظلم و ستم مافیا دزدی رانت اغازاده وطن فروشی چاپلوسی دریوزگی نماینده خدا پاک ترین ادمها باید باشن نه کسایی که شکم های کثیفشون با مال حروم و رانت و حقوق لجن و کثیف از دسترنج ملت یا منابع ملی پر نکرده باشن ای کاش اینقدر شرف داشتید که لا اقل اسم خدا را به زبونتون نمی اوردید ولله اسرائیل با این هجم جنایت شرف داره به شماها لا اقل هر کاری میکنه به اسم خدا و ائمه تموم نمیکنه
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 0
      پدر نون آور خانوادس
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    حالابدو دنبال پدرمقتوله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس