فنونی‌زاده:‌ ضعیف‌ترین بازی 30 سال اخیر پرسپولیس را دیدیم/حریف الهلال بود نه منچستریونایتد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الهلال ضعیف‌ترین بازی ۳۰ سال اخیر خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در مورد شکست ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و الهلال مقتدرانه صعود کرد. متأسفانه پرسپولیس با احتیاط زیادی وارد میدان شد و در عمل با ترکیب ۴-۲-۳-۱ به میدان رفت . در واقع پرسپولیس فقط یک مهاجم به نام آل‌کثیر داشت و وحید امیری خسته قرار بود در حملات به آل کثیر اضافه شود. متأسفانه باید بگویم ضعیف‌ترین بازی ۳۰ سال اخیر پرسپولیس را مقابل الهلال شاهد بودیم.

وی افزود: در این شکست نمی‌توانیم فقط  کادر فنی و بازیکنان را مقصر دانست. بازیکنان زحمت خود را کشیدند اما خبری از انسجام تیمی در پرسپولیس نبود. پرسپولیس ۳ گل خورد و ۴ گل  نخورد. دروازه‌بان الهلال حتی یکبار هم به زمین هم نیفتاد. سلمان فرج یک هافبک دفاعی فوق‌العاده در الهلال عربستان است  که به خوبی بازیسازی هم کرد حتی عرق هم در این بازی نکرد اما بازیکنان پرسپولیس عجولانه بازی کردند به هر حال این بازی به پایان رسید و امیدوارم چنین بازی‌های ضعیفی را از پرسپولیس در لیگ برتر شاهد نباشیم.

فنونی‌زاده با اشاره به قدرت تیم الهلال عنوان کرد: پرسپولیس با الهلال بازی می‌کرد به منچستر یونایتد، الهلال در مرحله گروهی چهار گل از استقلال تاجیکستان خورده بود پس تیمی شکست‌ناپذیر نبود اما دست بسته کادر فنی پرسپولیس، جدا شدن بازیکنان تراز اول از این تیم و خستگی بازیکنان باعث شد شاهد چنین نمایش ضعیفی از پرسپولیس باشیم. فقط یک شوت آل‌کثیر به سمت دروازه الهلال زد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بی‌انگیزگی و بی‌تفاوتی برخی بازیکنان گفت: من اگر جای سرمربی پرسپولیس بودم مهدی ترابی را در دقیقه ۸ تعویض می‌کردم او خیلی بی‌تفاوت بازی می‌کرد. وحید امیری هم فوق‌العاده خسته بود. شاید بهتر بود امیری در دفاع راست بازی می‌کرد. اما از نیمکت نشینی مهدی عبدی در این بازی تعجب کردم. ما پیشکسوتان پرسپولیس از این باخت ناراحتیم و شرمنده هواداران شدیم و از آن ناراحت‌تر اینکه حتی ناراحتی این شکست در چهره بازیکنان پرسپولیس دیده نمی‌شود.

وی تأکید کرد: فوتبال بازی جوانمردانه است و بعد از باخت هم باید با حریف دست داد و این کار اشکالی ندارد اما اینکه حامد لک با لبی خندان با سالم الدوساری دست می‌دهد ناراحت‌ کننده است حداقل بازیکنان پرسپولیس باید ناراحتی و غم این شکست را در چهره‌شان می‌دیدیم آن مسابقه‌ای که یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ پرسپولیس بود به هیچ عنوان انتظار چنین بازی ضعیفی را از پرسپولیس نداشتیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • TR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    4 0
    لنگ تو لیگ به خاطر حمایت دولت ننیجه میگیره تو لیگ قهرمانان دیگه وزیر دولت فدراسیون نفوذ ندارن
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      1 1
      اخه خره 4 ساله جزء 8 تای آسیاست واقعن توی سر تو چیه هر جسم نرمی مغز نیست
  • پری مجرد ۳۰ ساله IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    2 0
    پری مجردهستم و حرفی برای گفتن ندارم.‌‌
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      1 1
      سرت رو بگیر بالا اگه سعودیها و سعودی نماهای داخلی کارشکنی نمیکردن و تیم سرگردان فرودگاه نمیشد شرایط فرق میکرد
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    وقتی حرفه ای نیستی مهاجمان ما کم میشن مهاجمان حریف برمی‌گردن تو خونه ما ! هزار مهاجم تعارفی یعنی حسرت یعنی خیانت به احساسات مردم فوتبالی حالا باز هم نرید یه بدتر بیارید ‌‌‌‌بابا منچستر هم رونالدو میخوره !
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    2 0
    یه نفر می‌گفت به طور یقین پرسپولیس برنده است
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    1 0
    با تفکرات و برنامه های قدیمی نمی توان همیشه پیروز بود چون برای حریفان به راحتی قابل آنالیز است باید برنامه های خود را نه تنها در فوتبال بلکه در تمام امورات به روز رسانی کرد عربها این کار را خوب انجام داده اند بازی دیشب الهلال نشان داد که آنها یک سرو گردن از فوتبال آسیا بالاتر هستند و نباید ازباخت مقابل آنها ناراحت بود بلکه این باخت برای به خود آمدن باید یک تلنگر باشد
  • رضا IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    3 0
    متاسفانه اشتباه می کنید این تیم تغییری نکرده فقط دیگه سایه بابا مسعود بالا سرش نیست
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 2
    با برنامه ریزی ضعیف لیگ و شروع نشدن مسابقات، بی عرضگی در گرفتن میزبانی، قوانین من درآوردی در جذب بازیکن خارجی، انتظار بیشتر از این نمیره
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      1 1
      درسته تیم های ایرانی نباید میرفتن عربستان سرمون رو بریدن حتی به نظر من دو تا از گلها آفساید بود اما وار رو هم خریده بودن اون مو بلنده یه متر تو آفساید بود موقع پاس اول و دخالت مستقیم در جریان بازی داشت گل اولش رو هم حتی یک بار آهسته رو پخش نکردن
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    2 0
    چرکپولیسس اصلا تیم نیست تو این چند سال هم به زور وزیر بالا بوده
  • سوسان IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    4 0
    یهودپولیس فقط وزیرش رو نداشت مهره وزیر مهمترینه اما در خارج کارائی نداره
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 2
      توهمی مثله کیسه بی وطن
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    3 0
    علت لب خندان لک این بودکه بیشتر گل نخورد
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 3
      علتش یک باخت بعد از 4 سال بود نه مثله کیسه سالی چند افتضاح آسیایی
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    4 0
    دیگه همه تیمها مثل گوام و تاجیکستان نیستن.
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 1
      بله ما النصر رو هم بردیم اما کیسه بی منطق کور و کره و نمیفهمه خواست هداست ایشالا شفای عاجل
  • آبی آسمون IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    2 0
    نه خیر اصلا این طور نیست. این تیم، ضعیف‌ترین پرسپولیس ۳۰ سال اخیر نبود همه قدرتش فقط همین بود. فقط تو این چند سال چون از پشتوانه حکومتی برخوردار بود و انواع و اقسام حمایت ها ازش می شد هیچ بازیکنی از این تیم تست دوپینگ می داد و جلو تیم های درجه چندم مثل گوا هند و استقلال تاجیکستان نتیجه گرفت فکر کردین چه خبر شده. چشمتون باز کنین از خواب بیدار بشین دوران پسا بابا مسعود عوض شده بابا گمیس اومده
  • 4191129406 IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 1
    با اینکه باختیم ولی پرسپولیس همیشه بالاست ی بار باختم اشکال نداره ما همیشه پشتتونیم ایشالله برمیگردیم باز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس