کد خبر 1286717
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
علت گرانی تخم مرغ چیست؟

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار ۴۳ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، ناصر نبی پور با بیان اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار ۴۳ هزار تومان است، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام تخم مرغ را از تولیدکنندگان خریداری می‌کند و در اختیار میادین میوه و تر ه بار قرار می‌دهد و کالا در غرفه‌های میادین توزیع می‌شود.

وی درباره اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در مغازه‌ها به ۶۰ هزار تومان رسیده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام تخم مرغ را از تولیدکنندگان تحویل می‌گیرد مغازه داران نیز باید به این شرکت مراجعه و حواله دریافت کنند اما با توجه به میزان تقاضایی که وجود دارد، احتمالاً به مغازه داران تخم مرغی تحویل داده نمی‌شود که آنها بتوانند با قیمت ۴۳ هزار تومان به مصرف کننده نهایی عرضه کنند.

نبی پور درباره آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ درب مرغداری نیز گفت: قیمت تخم مرغ درب مرغداری مانند ۱۰ الی ۱۵ روز قبل است و تغییری در این زمینه حاصل نشده ضمن اینکه میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری حدود ٢٢ هزار تومان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    آیا رادیو اسراییل منو تو ایران اینترننال هم به این اندازه توان دروغگویی در روز روشن دارن؟
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    میادین یعنی فقط چند نقطه از شهر آنهم فقط تهران. در همان تهران هم باید چند برابر قیمت یک کیلو تخم مرغ هزینه کرد و وقت گذاشت تا به "میادین" رسید. این مسخره بازی "قیمت در میادین" را لطفآ کنار بگذارید تا بیشتر از این از مردم فحش نخورید و به نزداقوام دور و نزدیکتان حوالت نشوید.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    تخم مرغ 30تایی ریز مثل تخم کفتر 43000 تومن تخم مرغ 20تایی درشت 50000تومن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس