کد خبر 1286998
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
ساخت سالانه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان توسط سپاه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در برنامه آینده هر ساله بسیج و سپاه در طرح محرومیت‌زدایی هر ساله ۱۰۰ هزار خانه ساخته و به نیازمندان تحویل خواهد داد.

به گزارش مشرق، غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان گلستان اظهار کرد: اگر به اتفاقات بزرگی که بسیج در طول انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زده دقت کنیم به جرات می‌توان گفت بسیج و گفتمان بسیجی یک گفتمان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه بسیج امروز یک مجموعه بزرگی است که به یک تکامل قابل وصفی رسیده است، تصریح کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج در دنیا زمینه یک تمدن نوین اسلامی خواهد بود و اگر به اتفاقات بزرگی که بسیج در طول انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زده دقت کنیم به جرات می‌توان گفت بسیج و گفتمان بسیجی یک گفتمان بی‌نظیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم گام پیش‌رو را محکم برداریم به خوبی می‌توان از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی الگوگیری کرد چرا که این بیانیه با نگاه به تجربه‌های تاریخی، توجه به ظرفیت‌های موجود و توانمندی‌های بزرگ داخل کشور تنظیم و تبیین شده است.

سلیمانی تاکید کرد: مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند و بسیج خادم مردم است و امروز مردم به واسطه بسیج و اقدامات داوطلبانه و مجاهدانه به انقلاب وصل می‌شوند.

وی اضافه کرد: بر این اساس باید بر این باور پیش برویم که تحقق دولت اسلامی در مسیر حل مشکلات و توجه به نیازمندی‌های مردم می‌گذرد و در عرصه امروز حل مشکلات مردم بدون شک با محوریت مسجد می‌تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد.

 بسیج باید همانند لوکوموتیو، مردم را در صحنه‌های مختلف انقلاب هدایت کند/ اجرای طرح‌های اجتماعی و توجه به افراد نیازمند و مستضعف رویکرد جدید سپاه و بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: راه برون‌رفت از تمام مشکلات کشور توجه به توانمندی‌های داخل است و میدان دادن به نیروهای بسیجی، جوان، خلاق و توانمند می‌تواند کشور را به سوی پیشرفت حرکت دهد و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

سلیمانی گفت: بسیج باید همانند لوکوموتیو، مردم را در صحنه‌های مختلف انقلاب هدایت کند و آنچنان انسجام و همدلی ایجاد کند که همانند طرح بزرگ کمک مومنانه، یک شکوه و عظمت مثال‌زدنی را در تمام عرصه‌ها شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: تفکر انقلاب اسلامی امروز در دنیا در حال شکل‌گیری است و بسیاری از کشورهای منطقه دقیقا الگوی انقلاب اسلامی را پیاده کرده و برابر ظلم و استکبار ایستادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات بزرگ بسیج و سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم بیان کرد: سپاه و بسیج در طرح جهش مسکن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان و افراد نیازمند خواهد ساخت که مدت اجرای این طرح چهارساله خواهد بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: رویکرد جدید سپاه و بسیج در راستای کمک به آحاد جامعه، اجرای طرح‌های اجتماعی و توجه به افراد نیازمند و مستضعف است.

 ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کشور

وی اضافه کرد: تامین مسکن برای نیازمندان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، فراهم کردن شرایط ازدواج آسان، فراهم کردن لوازم تحصیل برای افراد نیازمند و کم بضاعت، توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار از جمله ماموریت‌های بسیج و سپاه در آینده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در برنامه آینده هر ساله بسیج و سپاه در طرح محرومیت‌زدایی هر ساله ۱۰۰ هزار خانه ساخته و به نیازمندان تحویل خواهد داد.

سلیمانی گفت: در کنار این اقدامات، ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی را با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کشور در دستور کار داریم و تلاش داریم با تمام توان در عرصه محرومیت‌زدایی بیش از پیش وارد شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • رضا GB ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 1
    آخه نظامی چرا باید خانه سازی کند؟ برود نظامیگری کند. بودجه خانه سازی متل وزارت مسکن و شهر سازی مگه نیس آخه ؟ مگه دولت نداریم؟
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      یادت رفته که سال ۹۶ دولت رای احساسی سرکار اومده بود؟
  • علی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 1
    لطف کنید اول بری نیروهای خودتون که با چند سال خدمت در مناطق محروم ی خانه بسازید که اجاره نشین نباشند نیاز به هزار خانه نیست
  • خر IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    0 0
    الان که اسم چین برده شد بسازه مردم امیدوار بودن شاید خانه دار بشن دوباره دو پاه آمد شما اگه می‌ساختین 40سال می‌ساختین اونم احمدی نژاد 4مسکن ساخت سپاه چرا 8سال روحانی نساخت شما بساز نیستین
  • حسن الله یاری رزمنده معسر IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    2 0
    سلام خسته نباشید خدا خیرتان دهد به فگر رزمندگان معسر ایثارگران که مشکل مالی دارن خانه ندارن خدا شاهده بنده در سختی زندگی میکنم از تامین اجتماعی ثاتا امدن دیدن مستاجر هستم کمکم کنید ممنون از شهرستان تاکستان
  • شافع ناصری IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    2 0
    فکر خوبی
  • مشیری IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 0
    سه مرتبه مالباخته شدم و آخرین مرتبه اواخر سال 96 یک واحد مسکونی در منطقه 22 تهران پیش خرید کردم که متاسفانه هر واحد به 4 ، 5 نفر فروخته شده بود از اون موقع تا الان شکایت کردیم سه مرتبه ریاست محترم قوه قضاییه جا به جا شده هنوز پرونده شکایت ما نتیجه نداده الآنم چشم و امید مون فقط به وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال می‌باشد و قطعا می‌دونم با ورود سپاه و بسیج این معظل مسکن به لطف و عنایت الله و برکاته مقام معظم رهبری حل خواهد شد
  • عبدالرضا IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 0
    سلام سردار. غلامرضا سلیمانی خسته نباشید. سی دو ساله جانباز بسیجی دفاع مقدسم چهل و پنج درصد هنوز موفق به دریافت مسکن نشدم کمکم کن.
  • جواد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    سلام. باتشکر همکاری شماس وران گرامی. مدت6ماهه. که 60مترساخت.ازطرف.بنیادمسکن.فلاورجان.بمبلغ.50تومن.تعلق.گرفت.که.این.وام.مسکن.محرومین.به.اینجانب.مرحله.بمرحله پرداخت شد. وفقط. سقف. منزل اجرا کردم.توراخدا جان. عزیزتون. زمستونیه. اقلن. کمک. کنید. حداقل. یدونه اتاق. بسازیم رفتیم. بنیادمسکن. شمایی. که. اطاع ومشخص. شده. محرومین. ثبت کردید تحقیق. کردند. وضیت. مالی. خوبی. نداریم. خداشاهده. هیچگونه جوابی ندادند تورا خدا قسم. دادیم. بهتون. اقلن. بفکرنیازمندان. ومحرومین. باشید. حضرتعباسی. زجرندهید. تشریف. بیارید. طبق. مدرک. ومنزل. نیمه. کاره. خودم. ناقص ساختم. چرابنیادمسکن، وام. تعمیرات. نمی‌دهد، چرا دروغ چراباید آواره باشیم با3نفر سرعایله. توان. اجاره نداریم. کجا، بریم. خداشاهده تشریف بیارید نزدیک ببینید. تقاضای وام. تعمیرات نمودیم نمی‌دهند. خداوکیلی. رسیدگی. کنید. فقط فقط فقط. تبلیغ. تبلیغ که. اسرع وقت وام. می‌دهیم. بدردی محرومین واقشارضیف.رسیدگی میکنیم کو. کجا. چرا گوش بحرفی محرومین نمی‌دهند. همون خونه قدیمیا خودمون. آسایش. داشتیم. به. والا قسم توان هیچیانداریم. درخواست. تقاضای. وام. تعمیرات مسکن. محرومین داریم تشکر..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس